|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

پیکسل 6 و استفاده از تراشه مخصوص گوگل : میت تنسور ( Meet tensor ) پردازنده ای که بر هوش مصنوعی متمرکز است

امیررضا فروزان

انتظار می رود تراشه جدید برخی از ویژگی های منحصر به فرد برای تلفن های پیکسل نسل بعدی گوگل را پشتیبانی کند ، از جمله دستورات صوتی ، ترجمه و دیکته .

گوگل به تازگی نگاهی اجمالی به اسمارت فون آینده خود ، پیکسل 6 انداخته است ، که در آن چیپست توسعه یافته توسط گوگل اجرا خواهد شد . 

این چیپست تنسور ( Tensor ) نام دارد و در داخل دستگاه های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو وارد خواهد شد ، که در اواخر پاییز امسال رونمایی خواهد شد . ریک استرلو ، معاون ارشد رئیس شرکت در زمینه دستگاه ها می گوید : " تنسور به ما امکان می دهد تلفن های گوگل را که همیشه تصور می کردیم بسازیم ، تلفن هایی که با استفاده از قدرتمندترین قسمت های گوگل ، همه در یک تجربه بسیار شخصی قرار می گیرند ، بهتر می شوند . "

موبایل های پیکسل نسل قبل ، از پردازنده های کوالکام اسنپ دراگون استفاده می کردند ، با این حال ، گوگل تصمیم گرفته است تا یک چیپست مخصوص سفارشی طراحی کند که برای تقویت هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی طراحی شده است .

 

 

این شرکت چیز های ضعیف و بی ارزش را بر اساس مشخصات دقیق تنسور یا سازنده پشت آن نمی ریزد . اما انتظار داشته باشید که سیلیکون جدید برخی از ویژگی های منحصر به فرد موبایل های پیکسل گوگل را در مورد دستورات صوتی ، ترجمه و دیکته به کار گیرد .

استرلو اضافه می کند : " این را در همه چیز ، از سیستم دوربین کاملاً بازسازی شده تا تشخیص گفتار و موارد دیگر مشاهده خواهید کرد . بنابراین ، ( زمانی که ) سعی می کنید آن عکس خانوادگی را در زمانی که فرزندانتان ساکن نیستند ، بگیرید یا با یکی از اقوام خود به زبانی دیگر ارتباط برقرار کنید ، پیکسل در آنجا خواهد بود ، و از همیشه مفیدتر خواهد بود . "

گوگل همچنین نگاه اولیه ای به طراحی محصول ارائه داد . همانطور که مشاهده می کنید ، این گوشی دارای برآمدگی بزرگی در قسمت عقب است تا سیستم دوربین ارتقا یافته را در خود جای دهد . این شرکت می گوید : " سنسورها و لنزهای بهبود یافته اکنون بسیار بزرگتر از آن هستند که بتوانند در میدان سنتی قرار بگیرند ، بنابراین طراحی جدید به کل سیستم دوربین حالت جدیدی با نوار دوربین می دهد . "

پیکسل 6 پرو دارای سه دوربین از جمله لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 4 برابر است . از طرف دیگر ، پیکسل 6 ( استفاده از ) لنز تلفوتو را رد می کند .

 

تصویری از پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو

 

این شرکت می افزاید : " پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو دارای مواد و روکش جدیدی هستند ، مانند قاب آلومینیومی صیقلی پیکسل 6 پرو و روکش آلومینیومی مات پیکسل 6 " .

این تلفن ها همچنین با اندروید 12 ، جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل ، عرضه خواهند شد . گوگل قصد دارد جزئیات محصول بیشتری از جمله قیمت و مشخصات فنی را به تاریخ عرضه پاییز نزدیک کند .

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد