|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

دانش 2021 : مواجهه با چالش های جریان های کار مدرن

امیررضا فروزان

ساده سازی عملیات با یک سیستم عامل قابل تنظیم که اولویت ( آن ) هوش مصنوعی ، یکپارچه سازی و اتوماسیون است .

در مورد اختلالات سال 2020 چیزهای زیادی گفته شده است. از کار در راه دور تا کلاسهای مجازی ، این سال برای همیشه به خاطر محورهایی که بخشهای دولتی و خصوصی مجبور به ایجاد نوعی تداوم در میان یک واقعه تاریخی بهداشت جهانی بودند ، به یاد می ماند.

کمتر در مورد ابزارهایی که سازمانها برای ساخت آن محوری استفاده کرده اند کاوش شده است . راه حل هایی مانند کنفرانس ویدیویی و وایت برد برای تسهیل بهره وری مورد ستایش قرار گرفته اند ، اما بهره وری عمیق تر از همکاری ساده است . سازمان ها برای تسهیل عملیات ، هم در داخل و هم در کنار مشتریان خود ، به سیستم عاملهایی نیاز دارند ، و همچنان نیز به آنها نیاز دارند.

مدیر عامل شرکت Service Now ، بیل مک درموت ، در رویداد مجازی دانش 2021 این شرکت گفت : " وقت آن است که نه برای تفکر خطی بلکه برای تفکر نمایپ ،  به مشتریان خود کمک کنیم که رویای بزرگی داشته باشند و پل خود را برای آینده دیجیتالی بسازند . "

مک درموت در سخنرانی افتتاحیه خود گفت که این شرایط منحصر به فرد گزینه دیگری را برای سرویس Now باقی نگذاشته است بلکه می تواند با تقاضای روزافزون Platform Now خود همراه شود.

مک درموت گفت : "  یزرگ شو یا به خانه برو ، اما ما در حال حاضر در خانه هستیم ، بنابراین باید بزرگ شویم . "

سازگاری عملیات با گردش کار توزیع شده برای سازمان ها بسیار مهم است ، چیزی که روندی گذرا نیست . 

لارا کائیمی ، مدیر ارشد مشتری و مدیر شریک در Service Now ، گفت : " تحول دیجیتال دیگر یک واژه سرگرم کننده نیست بلکه یک ضرورت تجاری است ."

در کل سخنرانی ، رهبران Service Now نحوه استفاده از Platform Now در طی همه گیری و همچنین آنچه را که در طولانی مدت برای این محصول در نظر گرفته شده نشان دادند .

 

ستون های آینده گردش کار


مدیر ارشد نوآوری ServiceNow ، دیو رایت ، گفت : این عملیات می تواند از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت باشد ، اما همه آنها از ساختار کلی یکسانی پیروی می کنند .

رایت گفت : " همه این اقدامات و عملیات ها با آرزو شروع می شوند و همه با تحویل به پایان می رسند . اکنون ، آنچه در این دو مرحله اتفاق می افتد فقط مجموعه ای از اقدامات تکرار شونده است که با استفاده از منابع و داده ها این دو مورد را بهم پیوند می دهد . "

این اقدامات می توانند داخلی و خارجی باشند . برای عملیات داخلی ، تمایل نهایی کارمندان ( ملاک ) است . برای عملیات خارجی ، بسته به بخش و اشتیاق می تواند از طرف مشتریان یا شهروندان باشد . وقتی مسیر تصمیم گرفته شود ، می تواند بهره وری واقعی را برای سازمان باز کند .

رایت گفت : " هنگامی که این گردش کار را بدست آوردید ، می توانید آن را خودکار کرده و به همان اندازه که دوست دارید بهینه سازی کنید . "

طبق گفته مدیر ارشد محصولات CJ اتوماسیون یکی از سه مولفه اصلی است که ServiceNow برای پلتفرم Now بر آن تمرکز کرده است . دسایی ، همراه با هوش مصنوعی و ادغام . یکی از ابزارهای جدید با استفاده از هوش مصنوعی ، ویژگی توصیه موضوعی است که می تواند به ساده سازی درخواست های فناوری اطلاعات کمک کند .

دسایی با بیان اینکه هوش مصنوعی همچنین به نمایندگان مجازی ServiceNow برای خدمات بهتر به مشتریان و شهروندان کمک می کند ، گفت : " بسیاری از کارهای ساده تر وجود دارد که افراد برای آنها درخواست می کنند یا آنها را برای آنها پرونده تشکیل می دهند و توصیه های موضوعی این موضوعات را مشخص می کند و آنها را برای IT منحرف می کند . "

وقتی نوبت به ادغام می رسد ، ServiceNow بر روی ابزاری تمرکز دارد که به سازمان ها در روش جدید کار کمک می کند ، مانند خدمات وب آمازون ، Microsoft Azure و Microsoft Teams .

دسایی گفت : " گردش کار بدون ادغام منطقی نیست . "

ServiceNow همچنین به زودی قابلیت های اتوماسیون فرآیند رباتیک را به سیستم عامل خود اضافه خواهد کرد .

منبع : biztechmagazine

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد