|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

آینده اکنون است : گفتگوی فناوری CDW پتانسیل واقعی هوش مصنوعی را برجسته می کند

امیررضا فروزان

سری CDW Tech Talk نشان می دهد که چگونه هوش مصنوعی فقط آینده نگرانه نیست . با داشتن زیرساخت های مناسب ، همین حالا می تواند مزایای عمده ای ایجاد کند .

در سومین هفته خود ، سری های CD Talk Tech Talk 2021 در حال فکر کردن درباره تصور یک فناوری بزرگ است و اینکه چگونه می تواند هم اکنون شرایط را برای مشاغل تغییر دهد .

در روز سه شنبه ، 2 مارس ، Manoj Suvarna ، پیشگام رده برای محاسبات با عملکرد بالا و هوش مصنوعی در Hewlett Packard Enterprise ، در مورد چگونگی عملکرد هوش مصنوعی در بسیاری از سازمان ها و مراحلی که کسب و کارها درباره اجرای AI در داخل خود کنجکاو هستند ، بحث خواهد کرد . سازمان می تواند آن را به طور موثر اتخاذ کند .

پتانسیل زیادی برای هوش مصنوعی برای کمک به مشاغل در حل مشکلات مهم در زمینه های متنوعی از جمله بانکداری ، کشاورزی و خرده فروشی وجود دارد ، اما بسیاری از سازمان ها هنوز در مراحل اولیه تصمیم گیری در مورد چگونگی اجرای آن هستند ، یا حتی اگر لازم باشد .سوارنا ابزارها و زیرساخت های پویای مورد نیاز برای ساخت و مدیریت صحیح راه حل هوش مصنوعی را ارائه داده و در مورد چگونگی عملکرد یک رویکرد موثر در دنیای واقعی بحث خواهد کرد .

رویداد روز سه شنبه همچنین به موضوعی کمی کمتر مصنوعی و کمی انسانی تر خواهد پرداخت : چگونگی تأثیر افراد بر امنیت سایبری ، از جمله از طریق مواردی مانند فیشینگ و مهندسی اجتماعی .

گابریل واهلن ، یک معمار راه حل حوزه امنیت اطلاعات با CDW ، در مورد فرآیندها ، استراتژی ها و فن آوری های مورد نیاز برای حفظ امنیت سازمان ها و همچنین آنچه که مشاغل می توانند برای پاسخگویی در هنگام بروز حادثه امنیت سایبری انجام دهند ، بحث خواهد کرد .

 

نکات برجسته بیشتر بحث فنی

 

نسخه های قبلی هفته نامهCDW Tech Talk 2021 موضوعات مختلفی را تحت پوشش قرار داده است ، از جمله تأثیر تغییر شکل ابر و زیرساخت ها بر گردش کار کارمندان ، و همچنین ایجاد رویکردهای فناوری که با کارمندان در هر کجا که کار می کنند ، از راه دور ، در دفتر کار ، یا در مزرعه و چیزهای زیادی دیگر در راه است .

 

منبع : biztech magazine

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد