|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

در طول شیوع کرونا شغل خود را از دست داده اید ؟ FCC ممکن است تخفیفی برای خرید پهنای باند به شما ارائه دهد

امیررضا فروزان

یارانه ها از مزایای تخفیفات پهنای باند است ، که توسط کنگره برای کمک به خانواده های کم درآمد در طول همه گیری کویید 19 تصویب شد . این دوره تخفیف بر روی رایانه های شخصی یا تبلت ها در نظر گرفته شده است .

اگر شما شغل خود را در طول همه گیری کووید 19 از دست داده اید ، شما ممکن است واجد شرایط برای دریافت 50 دلار تخفیف ماهانه طرح پهنای باند خود باشید . 

در روز پنج شنبه ، FCC اعلام کرد که ثبت نام در برنامه پهنای باند اضطراری در تاریخ 12 مه آغاز می شود . ثبت نام در Getemergencybroadband.org یا از طریق یک ارائه دهنده تأیید شده تحت برنامه Lifeline در دسترس خواهد بود .

جسیکا روزنورسل ، سرپرست سرپرست FCC گفت : " در کمتر از دو هفته ، ما راهی جدید برای دسترسی آمریکاییان قطع شده به اینترنت برای انجام زندگی روزمره خود خواهیم داشت ، بنابراین آنها می توانند به کلاس درس مجازی برسند ، از سلامتی از راه دور استفاده کنند و به دنبال فرصت های جدید شغلی باشند . " 

این یارانه ها از برنامه ای به ارزش 3.2 میلیارد دلار است که کنگره سال گذشته برای کمک به مصرف کنندگان کم درآمد در طی همه گیری کووید 19 تصویب کرد . این مزایا شامل موارد زیر است :

  • تا حداکثر 50 دلار تخفیف ماهیانه بر روی سرویس اینترنت خانگی شما و اجاره تجهیزات مرتبط . همچنین این تخفیف می تواند بر روی بسته هایی که شامل ویس و متن می باشد ، اعمال شود . 
  • تا حداکثر 75 دلار تخفیف ماهانه بر روی یک بسته و برنامه اینترنت ، اگر خانواده شما در سرزمین های ایلی و طایفه ای توسط فدرال به رسمیت شناخته شده باشد . 
  • یک بار تخفیف حداکثر 100 دلار برای یک لپ تاپ ، تبلت یا PC در یک شرکت ارائه دهنده . اما شما باید حداقل 10 تا 49 دلار برای رایانه ای كه انتخاب می كنید بپردازید . تلفن های هوشمند شامل ( این طرح ) نمی شوند .

برنامه پهنای باند اضطراری برای خانوارهایی که قبلاً در یک برنامه کمک رسانی با درآمد کم یا همه گیر موجود توسط یک ارائه دهنده پهنای باند ثبت نام کرده اند ، آزاد است . این شامل افرادی است که در برنامه Lifeline با حمایت مالی فدرال یا در Medicaid ثبت نام می شوند .

 

مشخصاتی برای دریافت تخفیف پهنای باند توسط اف سی سی

 

همچنین مردمی که شغل خود را ( در طول همه گیری کرونا ) از دست داده اند ، یا به آن ها از 29 فوریه 2020 مرخصی داده شده بود ، میتوانند درخواست دهند . به هر حال ، درآمد خانوارها طی سال 2020 باید کمتر از 99،000 دلار برای پرونده های مجرد و 198،000 $ برای پرونده های متاهل باشد .

اگر شما برای دریافت برنامه تحت ناهار مدرسه یا برنامه صبحانه مدرسه با قیمت پایین یا کم هزینه مزایایی دریافت می کنید ، می توانید تخفیفات را نیز دریافت کنید . وب سایت FCC اطلاعات بیشتری در مورد واجد شرایط بودن دارد .

تخفیف های پهنای باند و رایانه مستقیماً به مصرف کنندگان تعلق نمی گیرد . در عوض ، FCC یارانه ها را به عنوان بازپرداخت به ارائه دهندگان توزیع می کند ، سپس آن را به صورت حساب کل شما اعمال می کند .

محدودیت دیگر این است که چگونه فقط یک تخفیف خدمات ماهانه و یک تخفیف دستگاه برای هر خانوار مجاز است . FCC می گوید : " این برنامه با اتمام بودجه برنامه یا شش ماه پس از اعلام پایان بخش همه گیری ، توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی پایان می یابد . "

وب سایت Getemergencybroadband.org و سوالات متداول FCC جزئیات بیشتری درباره این برنامه دارند .

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد