|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

چقدر ( سرعت ) اینترنت شما بد است ؟ FCC از عموم مردم درخواست کرد تا از اپلیکیشن تست سرعت ( اینترنت ) استفاده کنند

امیررضا فروزان

این برنامه سال هاست که وجود دارد ، اما FCC می خواهد تا مردم بیشتری از این اپلیکیشن استفاده کنند تا ( اپراتور های ) نظم دهنده دولتی بتوانند نقشه های باند پهن دقیق تری ایجاد کند .

برای بدست آوردن تصویری دقیق از کیفیت باند پهن در ایالات متحده ، FCC مردم را به استفاده از برنامه تست سرعت خود دعوت می کند . 

این برنامه از سال 2013 وجود داشته است . اما در روز دوشنبه ، FCC تلاش کرد تا مردم را تشویق به نصب این اپلیکیشن در موبایل هایشان کند . یکی از اهداف در راس آژانس تحت مدیریت جو بایدن ، این است که سیستمی را تشکیل دهد تا بتواند به جای تکیه زیاد بر داده های ارائه دهندگان اینترنت شرکت های بزرگ ، سرعت واقعی باند پهن را در سراسر کشور ضبط کند .

جسیکا روزنورسل ، رئیس هیئت مدیره FCC ، در بیانیه ای گفت : " برای از بین بردن شکاف بین دارایی ها و کمبود های دیجیتال ، ما در تلاشیم یک مجموعه داده و اطلاعات جامع و کاربرپسند در مورد پهنای باند ایجاد کنیم . "

نقشه های باند پهن دقیق بسیار مهم هستند زیرا آنها می توانند به FCC بگویند کدام شهرها و محله ها به خدمات اینترنتی بهتری نیاز دارند. سپس سازمان دولتی می تواند بودجه بیشتری به مناطق کم برخوردار اختصاص دهد .

 

FCC داده های اطلاعاتی در اپلیکیشن تحت کنترل

 

برنامه تست سرعت FCC برای اندروید در حال حاضر بیش از 100000 نصب داشته است . اما آژانس امیدوار است کاربران بیشتری این برنامه را برای اطمینان از جامع بودن داده های جمع آوری شده و کشور پوشش دهند .

روزن وورسل افزود : " گسترش پایگاه مصرف كنندگانی كه از برنامه FCC Speed Test استفاده می كنند ، ما را قادر می سازد تا كیفیت بهبود یافته ای ( از سرعت اینترنت  را به مردم ارائه دهیم و به ابزار اندازه گیری كه در حال توسعه آنها هستیم برای افزودن پهنای باند واقعاً در سراسر ایالات متحده ، اضافه كنیم . "

این برنامه برای آی او اس نیز موجود است. هنگامی که آن را اجرا می کنید ، برنامه علاوه بر تأخیر ، سرعت بارگیری و بارگذاری تلفن هوشمند شما را نیز آزمایش می کند. به طور پیش فرض ، برنامه هر 24 ساعت اتصال اینترنت تلفن شما را به صورت دوره ای از نظر وای فای یا تلفن همراه آزمایش می کند . با این حال ، می توانید زمان انجام آزمایش ها و میزان مصرف داده های تلفن همراه را بخش بندی کنید .

همچنین این برنامه دارای چندین ویژگی برای ردیابی سرعت است . این یک نمودار دارد که به مرور تست های سرعت شما را نشان می دهد . از طریق عملکرد نقشه برداری ، برنامه همچنین می تواند آزمایشات سرعت تلفن شما را از طریق موقعیت جغرافیایی خراب کند .

در قسمت حریم خصوصی ، برنامه مکان ، آدرس IP ، نوع دستگاه ، سیستم عامل و ارائه دهنده خدمات اینترنت شما را جمع آوری می کند . طبق FCC ، هیچ نام ، شماره تلفن یا سایر اطلاعات قابل شناسایی شخصی گرفته نشده است . اگر سرعت اینترنت شما اغلب بد است ، می توانید مستقیماً از FCC شکایت کنید .

در اینجا در پی سی مگ ، برای ویژگی سالانه ISP سریعتر ، که اطلاعات را از تست های سرعت ارائه شده توسط برنامه Speedtest Ookla ارائه می دهد ، در طول سال جهت ها را درباره سرعت ISP نگه می داریم . سرعت اینترنت خود را اینجا آزمایش کنید . (فاش سازی : اوکلا متعلق به شرکت مادر پی سی مگ ، Ziff Davis است . )

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد