|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

نسخه 14.5 ios ، سیستم گزارش دهی سلامت باتری آیفون 11 را مجددا تنظیم و مرتب خواهد کرد

امیررضا فروزان

این فرآیند چند هفته طول می کشد و حتی عیب های گزارش را برطرف می کند یا به شما می گوید که نیازمند تعویض باتری رایگان هستید .

اگر باتری آیفون 11 خود را به طور غیرمنتظره ای از دست داده و یا عملکرد حداکثر خود را کاهش داده است ، اپل آگاه است و iOS 14.5 شامل یک راه حل است .

همانطور که MacRumors گزارش داد ، این نیست که باتری ها در iPhone 11 ، 11 Pro یا 11 Pro Max مشکلی دارد . اپل معتقد است که این سیستم گزارش بسلامت ( باتری ) است که مقصر است ، بنابراین وقتی iOS 14.5 راه اندازی می شود ، شامل یک فرآیند کالیبراسیون مجدد سیستم گزارش سلامت باتری است .

دارندگان آیفون 11 پس از نصب iOS 14.5 ، در تنظیمات > باتری > سلامتی باتری مشاهده می کنند که عبارت " سیستم گزارش سلامت باتری شما حداکثر ظرفیت و حداکثر عملکرد را دوباره کالیبره می کند . این روند ممکن است چند هفته طول بکشد . بیشتر بدانید ... "

 

تصویری از دو آیفون اپل

 

( این فرآیند ) هفته ها طول میکشد ، بخواطر اینکه این فرآیند برای کالیبره کردن نیاز به چرخه های منظم شارژ با استفاده از موبایل شما دارد . همانطور که اپل در یک سند پشتیبانی توضیح می دهد ، " حداکثر ظرفیت باتری با استفاده از مجموعه ای از الگوریتم ها و اندازه گیری های انجام شده در هنگام استفاده تعیین می شود . با گذشت زمان ، این الگوریتم ها ممکن است به روز شوند تا بهترین تخمین حداکثر ظرفیت باتری را ارائه دهند . " پس از اتمام این فرآیند ، حداکثر درصد ظرفیت باتری شما به روز می شود و امیدوارم که تخلیه غیر منتظره باتری و کاهش عملکرد در اوج کار از گذشته باشد .

یکی دیگر از نتیجه های متناوب فرآیند کالیبراسیون ( این ) است که سیستم عامل iOS تصمیم گرفته است تا باتری شما سالم نباشد . در این صورت پیام متفاوتی در صفحه Battery Health ظاهر می شود که حاوی این است : " کالیبراسیون مجدد سیستم گزارش سلامت باتری موفقیت آمیز نبود . یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل می تواند باتری را به صورت رایگان تعویض کند تا عملکرد و ظرفیت کامل را بازیابی کند . اطلاعات بیشتر در مورد خدمات گزینه ها ... " که به این معنی است که واقعاً مشکلی در باتری وجود داشته و شما مجاز به تعویض رایگان هستید . 

منبع : pcmag

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد