|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

فیس بوک به کاربران کنترل بیشتری بر روی خبر هایشان می دهد

امیررضا فروزان

هدف این اقدام تقویت اعتماد به الگوریتم های شبکه اجتماعی است .

فیس بوک به کاربران امکان کنترل بیشتر اخبار خود را می دهد . این شبکه اجتماعی این هفته ویژگی های جدیدی را برای مدیریت آنچه به اشتراک می گذارید و آنچه می بینید ، معرفی کرد .

مدیر تولیدات فیس بوک ، رامیا ستوارامان در یک پست وبلاگی نوشت : " هدف از News Feed این است که شما را به مواردی که دارای بیشترین اهمیت است ، متصل و مرتبط کند : افراد زندگی شما ، محتوای جالب ، و جهان اطراف شما . دوستانی که اضافه می کنید ، صفحاتی که دوست دارید ، گروه هایی که به آنها می پیوندید و چیزهایی که با آنها ارتباط برقرار می کنید شکل ظاهری خبرخوان شما را در هر روز مشخص می کند . "

 

تصاویری از سه موبایل که صفحاتی از فیس بوک را نشان می دهد

 

و اکنون می توانید با تنظیم اظهار نظر ( های ) مخاطبین خود ، آن را حتی بیشتر شکل دهید . انتخاب کنید چه کسی می تواند در پست های عمومی از طریق یک منوی جدید از گزینه ها اظهار نظر کند - از هر کسی که فقط افراد و صفحات را نشان گذاری کند . شخصیت های عمومی ، سازندگان و همینطور مارک ها .

ستورامان گفت: " این ابزار جدید آخرین نمونه از چگونگی کمک به شما در کنترل و تصحیح خبرخوان شما برای انعکاس منافع و اولویت های خود به بهترین وجهی است . ما همچنین می خواهیم به شما کمک کنیم تا درک کنید که چرا محتوایی را که در News Feed انجام می دهید می بینید . "

البته موارد دلخواه شما ( نیز ) وجود دارد : حداکثر 30 دوست و صفحه مشخص شده که پست های آنها در News Feed دارای رتبه بالاتر است و به طور جداگانه در نوار فیلتر جدید Feed قابل مشاهده است . در آنجا همچنین دسترسی آسان به " جدید ترین موارد " را پیدا خواهید کرد ، که جابجایی بین یک خبرخوان دارای رتبه بندی الگوریتمی و یک جریان زمانی را آسان می کند . کاربران اندروید می توانند از قبل در نوار فیلتر Feed ( Feed Filter Bar ) در بالای خبرخوان خود دسترسی داشته باشند . این عملکرد " در هفته های آینده " به برنامه سیستم عامل iOS فیس بوک می رسد .

 

تصاویری از سه موبایل که نماهایی از اپلیکیشن فیس بوک را نمایان می کند

 

نیک کلگ ، معاون رئیس جمهور در امور جهانی و ارتباطات در فیس بوک ، روز چهارشنبه خطاب به تصویرهای دوگانه ای از فناوری ، جایی که " مردم به عنوان قربانیان ناتوان و دزدیده شده از آزادی خود تصویر می شوند " .

کلگ ادامه داد : " در طولانی مدت ، افراد فقط در صورت داشتن دید بیشتر نسبت به نحوه کار با این سیستم های الگوریتمی احساس راحتی می کنند . شرکت هایی مانند فیس بوک باید صریح بگویند که چگونه واقعاً رابطه بین شما و الگوریتم های اصلی آنها کار می کند . و آنها باید کنترل بیشتری به شما بدهند . "

با این حساب ، این شرکت این هفته اعلام کرد که در این ( مورد ) زمینه های بیشتری را در اطراف پست های پیشنهادی بیشتری را درباره اینکه " چرا من این را می بینم ؟ " پشتیبانی می کند . روی پستهای دوستان ، صفحات و گروههایی که دنبال می کنید و همچنین توصیه های فیس بوک ضربه بزنید ( و لایک کنید ) .

ستورامان گفت : " ما می دانیم که کمک به شما برای مدیریت بهتر تجربه خود در فیس بوک می تواند از سلامتی پشتیبانی کند ، بنابراین ما همچنان به سرمایه گذاری در راه های کنترل و زمینه سازی بیشتر ادامه خواهیم داد . " از تنظیمات رازداری و حریم خصوصی اخبار برنامه بازدید کنید تا چیزهایی را که می بینید و نحوه اشتراک گذاری در News Feed خود را بصورت توئیک انجام دهید . 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد