|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

GameStop در صدد فروش سخت افزار های رایانه ، که شامل کارت های گرافیک RTX 3000 است ، می باشد

امیررضا فروزان

( این شرکت ) خرده فروش قصد دارد از سخت افزار های رایانه های شخصی در یک صفحه وب اختصاصی استفاده کند . اما در حال حاضر ، پردازنده های گرافیکی Nvidia RTX 3000 و بسیاری از محصولات رایانه ای دیگر به عنوان ( محصولات ) غیرقابل دسترس قرار داده شده اند .

مشتریان ناامیدی که به دنبال داشتن کارت گرافیک RTX 3000 هستند ممکن است بخواهند برگه های GameStop را نگه دارند. ( این شرکت ) خرده فروش بازی های ویدیویی شروع به فروش سخت افزار کامپیوتر ، از جمله GPU ها و لپ تاپ ها می کند .

در تماس تلفنی روز سه شنبه ، جورج شرمن ، مدیر عامل GameStop گفت که این شرکت کاتالوگ محصولات خود را گسترش می دهد . وی گفت : " این ( کاتالوگ ) شامل ارائه پیشنهادات محصولات ما در بازی های رایانه های شخصی ، نمایشگرها ، میزهای بازی ، بازی های موبایل و تلویزیون های بازی است كه فقط چند مورد را نام می برد . "

همچنین این شرکت یک تبلیغ هفتگی جدید تولید کرده است که برنامه های GameStop را در زمینه فروش کارت های گرافیک RTX 3000 ، مادربردها ، منبع تغذیه و موارد دسک تاپ رایانه به نمایش می گذارد .

لیست محصولات مربوط به کارتهای مختلف RTX 3000 را می توانید با جستجوی وب سایت GameStop پیدا کنید . با این حال ، در حال حاضر در هر لیست آمده است که کارت ها " در دسترس نیستند " . چند لیست دیگر می گویند محصولات تا 16 آوریل وارد بازار نمی شوند .

 

Gamestop تصویری از محصولات

 

این شرکت خرده فروش قصد دارد مشخصات سخت افزار های را در صفحه اختصاصی GameStop.com/PCGaming ارائه دهد ، همچنین این رایانه رایانه های رومیزی را نیز به فروش می رساند . اما در حال حاضر ، بیشتر موجودی کالا در دسترس نیست . ما برای کسب اطلاعات بیشتر به GameStop مراجعه کردیم و در صورت متوجه شدن ماجرا ، داستان را به روز خواهیم کرد .

یک سوال بزرگ این است که آیا فروش گرافیک RTX 3000 فقط به صورت آنلاین انجام می شود یا از طریق فروشگاه های حضوری GameStop . بسیاری از گیمرهای رایانه های شخصی امیدوارند که مورد دوم باشد ، که خرید دقیق موجودی را برای ربات ها و اسکالپرهای آنلاین دشوارتر می کند .

به هر حال ، شرمن در تماس تلفنی روز سه شنبه گفت که شرکت او در تلاش است تا به عنوان راهی برای دستیابی به مصرف کنندگان ، در تجارت الکترونیکی سرمایه گذاری بیشتری کند . وی گفت : " تجارت جهانی تجارت الكترونیكی 175 درصد افزایش داشته و 34 درصد از فروش كامل در سه ماهه چهارم را نشان می دهد در مقابل 12 درصد فروش خالص در دوره سال قبل . "

تمرکز بر گسترش فروش سخت افزار رایانه نیز در حالی است که GameStop نتایج ناامیدکننده سه ماهه چهارم را گزارش داده است. فروش خالص شرکت در این دوره با وجود عرضه اخیر PlayStation 5 و Xbox Series X به 2.12 میلیارد دلار رسیده است که در مقایسه با 2.19 میلیارد دلار در یک سال قبل کاهش یافته است .

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد