|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

امکان دارد که سامسونگ امسال موبایل های سری Galaxy Note را منتشر نکند

امیررضا فروزان

این شرکت به سهام داران می گوید که کمبود تراشه های جهانی می تواند محصولات خود سامسونگ را بغرنج کند ، اگرچه سامسونگ در تلاش است تا مشکلات عرضه را بر طرف کند .

اگر شما در انتظار موبایل های هوشمند جدید سری Galaxy Note بوده اید ، امید خود را از دست ندهید . به گزارش بلومبرگ ، در طول نشست سالیانه سهام داران ، کوه دونگ - جین ، مدیر عامل شرکت سامسونگ گفت که در حال بررسی بود تا مشکل راه اندازی محصولات سری Note سامسونگ را به علت کمبود تراشه های جهانی لغو کند . 

" رونمایی از دو مدل پرچمدار ( سری نوت ) در سال می تواند یک بار رخ دهد ، بنابراین ممکن است انتشار مدل Note در 2 سال دشوار باشد . زمان راه اندازی مدل نوت می تواند تغییر کند ، اما ما به دنبال عرضه مدل نوت در سال آینده هستیم . "

به گزارش بلومبرگ ، تصمیم برای به تعویق انداختن راه اندازی Galaxy Note بیشتر در مورد ساده سازی خطوط تولید این شرکت است . هنوز هم ، در طول جلسه سهامداران ، کوه زنگ هشدار در مورد کمبود تراشه جهانی را که به طور بالقوه دام محصولات خود سامسونگ را گرفت ، به صدا درآورد .

او گفت : " یک عدم تعادل جدی در عرضه و تقاضای تراشه ها در بخش IT درسطح جهان وجود دارد . علی رغم شرایط دشوار ، رهبران بیزینس ما در حال ملاقات با همکاران در آن سوی آب ها هستند تا این مشکلات را برطرف سازند . گفتن ( وجود ) مشکل 100 درصدی قطعات ( واقعا ) سخت است . 

یکی از شرکای اصلی این شرکت کوالکام است که تراشه های اسنپدراگون را در بسیاری از گوشی های هوشمند شاخص از جمله مدل های گلکسی سامسونگ طراحی می کند. در اوایل این ماه ، مدیر عامل جدید کوالکام ، کریستیانو آمون به CNET گفت که کمبود تراشه در حال اجرا تهدیدی برای تولید تلفن است و او انتظار ندارد تا اواخر سال 2021 ( تولید ) تجهیزات بهبود یابد .

حتی قبل از کمبود تراشه ، شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ می خواهد خط نوت را کند کند ، منتشر شده بود . به گفته رویترز ، این شرکت می خواهد درعوض اولویت تولید تلفن های تاشو را که سامسونگ به عنوان یک تغییر دهنده بازی بالقوه در الکترونیک موبایل مطرح می کند ، اولویت قرار دهد .

منبع : pcmag

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد