|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

گزارش : مزیت گروه چت TikTok Eyes

امیررضا فروزان

امسال شاید پلتفرم اشتراک ویدیو یک عنصر اجتماعی را به ( تیک تاک ) اضافه کند .

با وجود داشتن جایگاهی به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان ، هنوز TikTok تماما اجتماعی نیست . اگر چه این مسئله ممکن است تغییر کند . 

به گفته رویترز ، بایت دنس قصد دارد که این پلتفرم اشتراک ویدیو را بیشتر به یک برنامه فعل و انفعال اجتماعی مبدل کند و که امسال با گروه پیام رسانی عملکردی راه اندازی شده خود کامل می شود . به گفته این سایت خبری ، مزیت این چت در Douyin ، نسخه چینی تیک تاک از سال 2019 در دسترس بوده است . 

شرکت های رسانه های اجتماعی به طور منظم از یکدیگر وام می گیرند و ویژگی های محبوب رقبا را از نو اختراع می کنند. در این حالت ، عملکرد چت گروهی می تواند در نهایت شبیه مسنجر فیس بوک باشد ، برنامه ای که به عنوان یک برنامه مستقل برای iOS و Android در سال 2011 منتشر شد. همانطور که رویترز پیشنهاد کرد ، یک سرویس پیام رسانی به شما کمک می کند تا کاربران بیشتر درگیر برنامه باشند. این شرکت قبلاً عناصر اجتماعی دیگری مانند پخش مستقیم و خرید را تجربه کرده است ، اما مشخص نیست که ویژگی چت گروهی تا چه اندازه فاصله دارد و بلافاصله TikTok به درخواست PCMag برای اظهار نظر پاسخ نداد .

این اپلیکیشن معروف بین جوانان و بزرگسالان جوان ، در سال پیش زمانی که دونالد ترامپ بایت دنس و اپلیکیشن تیک تاک را تهدیدی برای امنیت ملی نامید ، زیرآتش قرار گرفت و ( دونالد ترامپ ) به تیک تاک فرمان داد تا سهام خود در ایلات متحده را بفروشد . رئیس جمهور سابق در ماه سپتامبر موافقت اولیه را برای معامله ویژه بین والمارت و اوراکل برای ایجاد نهاد داخلی معروف به " TikTok Global " تأیید کرد. این طرح ، ماه گذشته در حالی که رئیس جمهور بایدن خطرات احتمالی امنیتی شرکت های فناوری چینی را بررسی می کرد ، " برای مدت نامعلومی " متوقف شد .

تیک تاک به چیره شدن خود برعناوین خوب و بد ادامه می دهد . در ماه فوریه ، سازمان مصرف کنندگان اروپا ادعا کرد که این سرویس در محافظت از کودکان در برابر محتوای نامناسب موفق نیست . چند روز بعد ، TikTok با پرداخت 92 میلیون دلار برای حل و فصل دعوی در مورد ادعای " سرقت " داده های شخصی موافقت کرد .

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد