|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

آیا این پایان اشتراک پسورد نتفلیکس است ؟

امیررضا فروزان

آیا این پایان اشتراک گذرواژه Netflix است؟ این آزمایش نگرانی هایی را ایجاد می کند که نتفلیکس قصد دارد به اشتراک پسورد در میان اعضای خانواده پایان دهد . اما این شرکت می گوید این تلاش صرفاً برای جلوگیری از استفاده غریبه ها از حساب شخصی نتفلیکس است .

آیا نتفلیکس آماده سرکوب اشتراک گذرواژه است ؟

سرویس پخش جریانی در حال آزمایش یک اقدام امنیتی جدید است که در صورت عدم زندگی در همان خانواده با صاحب حساب واقعی ، می تواند دسترسی به حساب نتفلیکس را مسدود کند .

در اوایل این هفته ، کاربر@ DOP3Sweet در توییتر تصویری از اقدام امنیتی را منتشر کرد که توسط GammaWire مورد توجه قرار گرفت . این اقدام امنیتی دسترسی نتفلیکس شما را قطع کرده و درخواستی را نمایش می دهد که می گوید : " اگر با صاحب این حساب زندگی نمی کنید ، برای ادامه تماشا به حساب خود احتیاج دارید . "

این درخواست شامل یک دکمه برای شروع یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان با این سرویس است . با این حال ، می توانید با درخواست نتفلیکس برای ارسال کد تأییدی که به آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه صاحب حساب اصلی ارسال می شود ، مجدداً دسترسی پیدا کنید . سپس کد را می توان برای بلند کردن بلوک تایپ کرد .

اگر نتفلیکس را از یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود قرض گرفته اید ، دریافت کد تأیید از آنها احتمالاً کار سختی نخواهد بود . همین دستور شامل دکمه دیگری است که می گوید " بعداً تأیید کنید " . کاربر توییتر @ DOP3Sweet گفت که او روی این گزینه کلیک کرده است ، و از آن زمان ، دیگر دسترسی را از دست نداده یا درخواست را دوباره مشاهده نکرده است .

این اقدام امنیتی نگرانی هایی را ایجاد می کند که با این وجود ، قصد دارد به اشتراک گذرواژه در میان دوستان و اعضای خانواده پایان دهد . با این حال ، این شرکت نشان می دهد که این ویژگی صرفاً یک آزمایش در مقیاس کوچک است که بر تلاش برای جلوگیری از استفاده هکرها از حساب نتفلیکس متمرکز است .

این شرکت در بیانیه ای به CNBC گفت : " این آزمون برای اطمینان از اطمینان از مجاز بودن افرادی كه از حساب های نتفلیکس استفاده می كنند ، طراحی شده است ."  نت فلیکس افزود که هر ساله " صدها " آزمایش همراه با تعدادی مشتری و مصرف کننده انتخاب می کند .

درست است که غریبه ها می توانند با حدس زدن موفقیت آمیز آدرس ایمیل و رمز ورود یا خرید اطلاعات ورود به سیستم از مجرمان اینترنتی در بازار سیاه دیجیتال ، به یک حساب نتفلیکس دسترسی پیدا کنند . این حساب های هک شده نتفلیکس می توانند بعضی اوقات فقط به قیمت چند دلار فروخته شوند .

با این وجود ، برخورد گسترده با اشتراک گذرواژه همچنین می تواند به نتفلیکس کمک کند مشتری بیشتری بیاورد و در نتیجه درآمد بیشتری کسب کند. یک شرکت تحقیقاتی تخمین می زند که 33٪ از افرادی که در خدماتی مانند نتفلیکس مشترک می شوند رمزهای عبور خود را با افراد خارج از خانه خود به اشتراک می گذارند .

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد