|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

فیل اسپنسر تایید می کند که برخی بازی های Bethesda منحصر به کنسول بازی Xbox خواهد بود .

امیررضا فروزان

امروز رسما مالکیت ZeniMax Media تکمیل خواهد شد .

دیروز ، اتحادیه اروپا مالکیت مایکروسافت را بر ZeniMax Media و تمامی استودیو های بازی تابعه آن تصویب کرد . سولی نکشید که مایکروسافت واکنش نشان داد و رئیس Xbox فیل اسپنسر اعلام کرد که معامله رسما امروز تکمیل خواهد شد . 

اسپنسر در پستی در Xbox Wire نوشت : " امروز یک روز هیجان انگیز برای Xbox است . امروز ما رسما مالکیت بر ZeniMax Media ، شرکت مادر Bethesda Softworks را تکمیل می کنیم . این افتخار است که از 8 استودیوی توسعه یافته فوق العاده با استعداد استقبال می کنیم - استودیو های Bethesda Game ، شناسه نرم افزار ، استودیوی آنلاین ZeniMax ، Arkane ، MachineGames ، Tango Gameworks ، Alpha Dog و استودیو های Roundhouse  - و جوامع جهانی پرشور آنها برای خانواده Xbox . اکنون که همه چیز رسمی است ، ما می توانیم همکاری مشترک خود را برای ارائه بازی های عالی بیشتر به همه آغاز کنیم . " 

هنگامی که این خرید برای اولین بار اعلام شد ، مایکروسافت مشتاقانه به این نکته اشاره داشت که بازی های ZeniMax قرار نیست به عنوان انحصاری Xbox تبدیل شوند و این محتوا از سیستم عامل های سونی یا نینتندو خارج نمی شود. با این حال ، امروز مشخص شد که حداقل برخی از بازی های آینده Bethesda در سخت افزارهای رقیب ظاهر نخواهند شد ، با بیان اسپنسر ، " بازیکنان باید بدانند که کنسول های Xbox ، رایانه های شخصی و Game Pass بهترین مکان برای تجربه بازی های جدید Bethesda ، از جمله عناوین جدیدی در آینده که منحصر به بازیکنان Xbox و رایانه های شخصی خواهد بود . "

باید منتظر بمانیم و ببینیم که این انحصار دقیقاً به چه معناست ، اما مطمئناً بازیکن هایی را که عادت دارند Bethesda عناوین مختلف را از طریق چندین سیستم عامل منتشر کند ، ناامید می شوند. همزمان ، Xbox Game Pass به این معنی است که عناوین جدید Bethesda برای پخش دیگر نیازی به پرداخت هزینه کامل در هنگام راه اندازی ندارند زیرا همه آنها به عنوان بخشی از اشتراک ارائه می شوند .

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد