|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

دیزنی پلاس شرکت برتر با بیش از 100 میلیون مشترک جهانی

امیررضا فروزان

مشترکان می توانند سالانه حداقل 100 عنوان جدید در بین مارک ها داشته باشند .

باب چاپک ، مدیرعامل شرکت در جلسه سه شنبه سهامداران مجازی اعلام کرد که دیزنی پلاساز 100 میلیون مشترک پیشی گرفته است . چاپك در اواخر فوریه سال 2020 وارد سمت مدیر عامل شد - درست زمان مناسب برای همه گیری جهانی . وی گفت: " هیچ كدام از ما نمی توانستیم تصور كنیم كه ویروس چقدر عمیقاً جهان و روش زندگی ما را تغییر خواهد داد . با این حال ، یک بار دیگر ، ما مقاومت خود را در یک دوره فوق العاده چالش برانگیز نشان داده ایم . "

در حقیقت ، گسترش ویروس کرونا یک مزیت حقیقی را برای دیزنی پلاس ثابت کرده است ، که با یک کتابخانه از فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی دیزنی ، پیکسار ، مارول ، لوکاس فیلم و نشنال جئوگرافیک در سال 2019 راه اندازی شد . 

این شرکت در پاییز سال گذشته تحت یک سازماندهی مجدد استراتژیک قرار گرفت و در جستجوی ایجاد محتوای اصلی از توزیع و تجاری شد ، و به دیزنی اجازه داد تا تصمیمات منفرد خود را بر اساس اینکه آیا قسمت بعدی مارول ، به عنوان مثال ، درآمد بیشتری در سینماها یا جریان کسب خواهد کرد ، اتخاذ کند .

چاپك در بيانيه اي گفت: " موفقيت عظيم ديزني پلاس كه هم اكنون از 100 ميليون مشترك فراتر رفته است ، ما را به جاه طلبانه تر بودن و افزايش قابل ملاحظه سرمايه گذاري خود در زمينه توليد محتواي با كيفيت برانگيخت . ما تعداد قابل توجهی از مجموعه های اپیزودیک ، فیلم های داستانی ، مستند و ویژه جدید داریم که طی چند سال آینده به این سرویس می آیند . "

مشترکان می توانند به دنبال حداقل 100 عنوان عنوان جدید در سراسر مارک های مختلف دیزنی داشته باشند. به گفته چاپک ، " تجارت مستقیم ما با مشتری اولویت اصلی شرکت است ، و محتوا با قدرت ادامه خواهد داد که رشد خود را احساس کند . " 

در طی سه سال آینده که شامل 10 پروژه مجاور جنگ ستارگان ، راه اندازی مجدد دیزنی و دنباله های آن است. مجموعه انیمیشن شامل شخصیت هایی از Big Hero 6 ، Zootopia ، The Princess and the Frog و Moana ؛ یک داستان منشأ گرفته از Buzz Lightyear (با صدای کریس ایوانز) ؛ و هر نمایش و فیلم تلویزیونی مارول که منتظر آن بوده اید ( شاهین و سرباز زمستان ، لوکی ، خانم مارول ، بیوه سیاه ، ثور: عشق و تندر ، پلنگ سیاه 2 ، تیغه ، کاپیتان مارول 2_ و ... ) . 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد