|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

موارد جدید در ویندوز 10 ، یک نگاه ساده

امیررضا فروزان

پیش نمایش ساخت ویندوز 10 مایکروسافت ، آیکون های ساده شده جدید و همچنین ظاهر به روز شده برای صفحه اخبار و علاقه های آینده را نشان می دهد. انتظار نمی رود این تغییرات در به روزرسانی بهار 2021 وارد شود ، اما احتمالا همین پاییز است .

ظاهر ویندوز 10 طی چند سال گذشته تقریباً راکد مانده است ، فقط با چند تغییر در لبه های آن . اما مایکروسافت سرانجام ظاهر سیستم عامل دسک تاپ خود را به روز می کند . 

در آن بالا پنل اخبار و اطلاعات جدید و چیدمان ساده ای از آیکون ها وجود دارد . آن ها در حال حاضر برای زیر مجموعه از اعضای برنامه Windows Insider در کانال Insider Dev با Build 21327 در دسترس است . برای همه افراد ، انتظار می رود عناصر جدید در انتشار پاییز ، پدیدار شود ، که شامل خصوصیات جدید طراحی نیز می شود ، مانند پنل های شناور سیستم و گوشه های گرد شده پنجره .

همه آن ها تغییرات قابل توجهی در ظاهر خط اتصال هستند ، اما آن ها به اندازه آنچه در پاسخ مایکروسافت به سیستم عامل Chrome ، ویندوز 10 ایکس وجود ندارد ، سخت نیست . کانال Beta Insider جایی است که شما پیش نمایش بعدی و به روز رسانی ویندوز 10 Spring 20201 ( aka 21H1 ) را پیدا خواهید کرد . 

اخبار و علاقه مندی ها 

در حال حاضر منوی شروع ویندوز 10 شامل دکمه های Weather و خبر است تا شما اطلاعات را درباره آن موضوعات سریع و فوری دریافت کنید ، اما این شرکت در حال ساهتن یک پنل اختصاص یافته جدید است که با نوار وظیفه کامل و تصاویر داستانی ارائه و پدیدار می شود . این پنل استوری های کاملی را در جستجوگرتان برای شما باز می کند ، جایی که این معرفی و اراده دوباره طراحی شده است ، با کارت های بزرگتر برای هر استوری . این کارت ها حتی شامل دکمه های Like مانند فیس بوک هستند تا بتوانید درمقابل اخبار واکنش نشان دهید ، که در خبرخوان سایر کاربران نشان داده می شود و احتمالاً بر آنچه در بازخورد نشان داده می شود تأثیر می گذارد . 

 

تصویر پنلی از مایکروسافت

 

آیکون های جدید سیستم 
از زمان اعلام آن در کنفرانس Build 2017 ، سیستم طراحی روان به آرامی راه خود را به سیستم و برنامه های ویندوز باز کرده است. Fluent بر شفافیت ، انیمیشن ظریف و تایپوگرافی و شمایل نویسی ساده تأکید دارد. طراحی جدید Dev Build 21327 فونت جدیدی را برای آیکون ها معرفی می کند که Segoe Fluent Icons نام دارد. ظاهر ساده و خط دار آنها روند دور از اسکوئومورفیسم در رابط ها را ادامه می دهد .

 

تصویری از آیکون ها و شمایل مختلف

 

این نسخه همچنین شامل اصلاحات و به روزرسانی های دیگری مانند نسخه 64 بیتی PowerShell برای دستگاه های ARM64 است. برای ثبت نام در Insider builds و امتحان کردن ویژگی های جدید برای خود (ضمن اینکه بخاطر داشته باشید که این نرم افزار بدون تضمین ثبات است و از قبل منتشر شده است) ، به insider.windows.com مراجعه کنید .

 

منبع : pcmag

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد