|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

T-Mobile طرح های اینترنت خانگی را راه اندازی می کند ، اما رئیس شما هزینه ای برای آن پرداخت می کند ؟

امیررضا فروزان

اگر شما بتوانید بخش IT شرکت خود را برای پرداخت آن متقاعد کنید ، طرح " کار از هر مکانی " این شرکت به شما یک خط انتخاب شده 5G اختصاص می دهد .

اگر شما از انجام کار در با اتصال اینترنت خانه خود ناامید شده اید ، این میتواند زمانی برای صبحت با رئیستان باشد . امروز T-Mobile از اولین طرح اختصاص یافته اینترنت خود برای کاربران دورتر راه اندازی کرد ، که به شرکت ها اجازه می دهد تا مودم های امن 5G را در خانه های کارکنان نصب کنند تا برنامه های پهنای باند خانگی خود را که بیش از حد سنگین است ، کنترل کنند . 

طرح جدید " اینترنت خانگی اینترنت " بخشی از استراتژی سه جانبه " کار از هر کجا " است که شامل یک طرح جدید تلفن همراه نامحدود 37 دلار در ماه برای مشاغل و مجموعه PBX مجازی و ابزارهای همکاری از Dialpad است. این آخرین تلاش T-Mobile برای جلب نظر پیشگویی گسترده در میان مشتریان بزرگ شرکت ها و سازمان های دولتی است که توسط Verizon و AT&T برگزار می شود .

مایک سیورت ، مدیرعامل شرکت T-Mobile در یک سخنرانی گفت : " خدمت به مشاغل و سازمان های دولتی یک فرصت رشد عظیم برای T-Mobile است . " 

دو شاخه از استراتژی T-Mobile کاملاً زیر پا گذاشته شده است. هدف این طرح سازمانی جدید ، جایگزینی برنامه های محدود و منسجم مشاغل با یک طرح نامحدود با حجم زیاد ، البته با محرومیت زدایی پس از استفاده از 50 گیگابایت است. T-Mobile همچنین با ارائه همکاری ، یک PBX مجازی و یک سیستم کنفرانس از شرکت نرم افزاری Dialpad که سیستم PBX شرکتی را غیرمتمرکز می کند و به کارمندان اجازه می دهد از آن در طیف وسیعی از دستگاه ها استفاده کنند .

اگرچه این حرکت بنیادی ارائه دهنده ارتباطات اینترنتی اختصاصی و ثانویه برای کارکنان در خانه است که اینترنت کافی در خانه ندارند .

سیورت گفت : " دنیا برنخواهد گشت . هشتاد و هفت درصد از رهبران تجارت ایالات متحده انتظار دارند تا ببینند تعدادی از کارمندانشان بیشتر از 3 یا چهار روز از هفته مشغول به کار باشند . " 

بزرگ نمایی بهتر کار ، اما به چه ارزشی ؟

 کشمکش اینترنت ایالات متحده واقعی است . مایک کاتز ، مجری طرح وی پی تجارت T-Mobile ، به مطالعه ای استناد کرد که می گوید 60٪ از کارکنان " هنگام کار از خانه با پخش ساده صدا و ویدئو مشکل داشتند . "

طرح دفتر اینترنتی خانه به کارفرما ها اجازه می دهد تا یک اتصال اختصاصی T-Mobile 5G برای کارمندانی که نیاز به آن دارند ، تقبل کنند . کارکنان مودمی را که می توانند خود نصب کنند حمل می کنند ، این یک خط امن ، شرکتی و نظارت بر فناوری اطلاعات با داده های نامحدود را فراهم می کند . مشخص نیست که آیا شرکت ها از استفاده این کارکنان به عنوان اینترنت اصلی منزل خود جلوگیری خواهند کرد یا خیر ، اما کاتز صریحاً گفت که " این جایگزین یا رقابت با پهنای باند خانگی شخصی شما نیست. "

کاتز گفت که در ابتدا در مناطقی که حدود 60 میلیون خانوار را پوشش می دهد ، عملیاتی می شود . او قیمتی را نگفت . 

دو بررسی از تابستان گذشته ، نشان داد که كه تنها 10٪ از شركت ها مایل به پوشش بخشی از صورتحساب اینترنت خانه كارکنان هستند ، حتی اگر از این اتصالات برای كار استفاده می كنند .

سایر کارفرمایان حتی کارکنانی هستند که تقاضای بازپرداخت می کنند. فاصله زیادی بین آنچه کارکنان نیاز دارند و زیرساخت هایی که کارفرمایان مایل به پرداخت آن هستند وجود دارد . 

به شخصه ، اینجا حرکت T-Mobile به من به عنوان یک ایده عالی ضربه می زند که موفق نخواهد بود ، زیرا تجارت ها ارزان است . آمریکایی ها از طریق کار از خانه کشمکش هایی را داشته اند و اگ این یک گزینه بود ، بیشترشان در کار در خانه موفق بوده اند . شاید تماس های آنها لکنت زبان داشته باشد ، یا بچه های آنها نتوانسته اند کلاس آنلاین بگذرانند ، یا مجبور شده اند بدون پرداخت چند وعده غذایی برای پرداخت هزینه های اضافی اینترنت ، اما این به نظر چیزی نیست که شرکت ها ارزش خرج کردن آن را دارند . شرکت ها کار در خانه را به عنوان فرصتی برای کاهش هزینه ها در نظر گرفته اند ، خواه هزینه های املاک و مستغلات ، باند پهن باند شرکت ها یا تجهیزات و مبلمان .

همه اینها باعث می شود ما همچنان به دنبال وعده کم و زیاد راه حل اینترنت خانگی 5G T-Mobile باشیم که گفته می شود متوقف شده است زیرا این شرکت نمی تواند مودم های خانگی کافی را از نوکیا دریافت کند. امیدوارم که این گزینه به زودی راه اندازی شود . 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد