|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

Brave در حال ساختن یک موتور جستجوی متمرکز شخصی در برابر گوگل است

امیررضا فروزان

Brave قول می دهد که بزودی در موتور جستجوی خود ، که با جستجوگر Brave کامل خواهد شد ، هرگز فعالیت اینترنتی شما را برای ارائه تبلیغات نمایش نمی کند .

شرکتی که پشت جستجوگر Brave است ، در حال گسترش موتور جستجوگر متناوب و متمرکز شخصی است که به شما قول می دهد تا فعالیت های اینترنتی شما را نمایش ندهد . 

نرم افزار Brave در حال بازاریابی موتور جستجوی آینده به عنوان پادتن " Big Tech " است و گوگل برای تهیه آگهی های مربوطه و ارائه توصیه هایی نیاز به برداشتن سابقه جستجوی شما دارد .

Brave کاملا نحوه جمع آوری اطلاعات را رد می کند . در عوض ، قصد دارد دو گزینه را ارائه دهد . اولین مورد یک موتور جستجوی پولی و بدون تبلیغات است . نسخه دوم یک نسخه رایگان با پشتیبانی آگهی است که با این وجود از برداشتن سابقه جستجوی شما خودداری می کند .

این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی موتور جستجو و تکامل یافتن آن با جستجوگر Brave است . بنابراین برای اکنون ، اما این شرکت در برخی مواقع قصد دارد موتور جستجو را در دسترس سایر مرورگرها قرار دهد. این شرکت افزود: " جستجوی Brave باز است: ما به بخش های محصور شده اعتقادی نداریم و به همین ترتیب ، جستجوی Brave را برای تأمین انرژی سایر موتورهای جستجو ارائه خواهیم داد . "

Brave در حال ساختن یک موتور جستجو از طریق اکتساب Tailcat است ، یک موتور جستجوی باز در دست توسعه از همان تیمی که اکنون جستجوگر وب Cliqz را ساخت . 

اما هنوز ناشناخته های زیادی درباره این موتور جستجو وجود دارد . برای نمونه ، Brave به طور مبهم گفته است که برای اصلاح نتایج جستجو از " کمک های ناشناس یک انجمن " استفاده خواهد کرد . به هر حال ، متزلزل نگه داشتن گوگل در بازار کار آسانی نخواهد بود . با وجود تلاش های Bing  مایکروسافت و DuckDuckGo برای جذب کردن کاربران ، هم موتور جستجوی گوگل و جستجوگر کروم این شرکت سال ها است که بر بازار تسلط دارند . ( موتور جستجوی پیش فرض موجود در مرورگر Brave خود به گوگل می رود . )

به هر حال ، Brave می گوید که این شفاف و واضح است که کاربران اینترنت می خواهند که از خصیویبت بیشتری برخوردار باشند . با توجه به شواهد ، این شرکت به " رشد بی سابقه " در خود مرورگر Brave اشاره دارد ، که برای جلوگیری از ردیاب های تبلیغاتی مهاجم طراحی شده است .

مدیر عامل شرکت Brendan Eich در اعلامیه امروز گفت : " Brave در طول سال گذشته به طور قابل توجهی رشد کرده است ، از 11 میلیون کاربر فعال ماهانه به بیش از 25 میلیون ، ما انتظارداریم که در سال 2021 شاهد تقاضا های بیشتری از سوی کاربران باشیم ، بخواطر اینکه بیشتر کاربران برای فرار از اقدامات تهاجمی Big Tech به راه حل های واقعی حفظ حریم خصوصی می پردازند . " 

منبع  :pcmag

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد