|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

خواسته : 8 خدمه برای ماموریت ماه 2023 SpaceX

امیررضا فروزان

Yusaku Maezawa ، موسس ( شرکت های ) ژاپنی ، نیازمند به پیدا کردن 8 نفر برای ملحق شدن به او برای سفر به اطراف ماه است .

( میتوانید ) خالق یک ایده ( باشید ) و ( دارای ) اوقات فراغت در سال 2023 داشته باشید ؟ شما میتوانید به Yusaku Maezawa ، میلیاردر ژاپنی بپیوندید تا به سفری به ماه داشته باشید . 

موسس 45 ساله ( شناخته شده به عنوان MZ ) ، در سپتامبر سال 2018 به عنوان اولین شهروند خصوصی ظاهر شد که به خارج از مدار زمین سفر کرده است . اما بنیانگذار این غول تجارت الکترونیکی Zozo به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد . Maezawa در ابتدا از گروهی از هنرمندان درخواست کرد ( نقاشان ، عکاسان ، آهنگ سازها ، کارگردان های فیلم ، طراحان لباس ، معماران و غیره ) تا او را همراهی کنند ، و یک بانوی خوش شانس - در یک مأموریت دور ماه با موشک Starship اسپیس ایکس درخواست کرد . 

این طرح ها ( که شامل یک برنامه تلویزیونی سقط شده واقعی که برای پیدا کردن یک همسفر زن در سفر طراحی شد ، می باشد ) ، بودند ، و MZ اکنون خواهان حضور هشت نفر برای سوار شدن شده است . Maezawa در یک ویدیو تبلیغاتی می گوید : " من از شما دعوت می کنم تا در این ماموریت به من بپیوندید . هشت نفر از شما در سرتاسر جهان " . جدول بندی زمانی برای راه اندازی در سال 2023 است ، و سه روز برای رسیدن به ماه در این سفر طول خواهد کشید ، سپس سپس قبل از اینکه سه روز دیگر برگردد ، در پشت آن گره ای تشکیل دهید . 

با خرید هر صندلی موجود در پرواز ، Maezawa قول داد تا " هزینه هارا در طول سفر بپردازد " ، که در مجموع  مخصوص و شامل 12 نفر می شود _ احتمالا شامل حداقل دو فضانورد آموزش دیده می شود . " من امیدوارم که با هم می توانیم این سفر را تبدیل به یک سفر جذاب و سرگرم کننده کنیم " . 

آنچه به عنوان دعوت از هنرمندان آغاز شد ، به چیزی خاص تبدیل شده است. " من شروع به تعجب کردم ، منظور من از هنرمندان چه کسی است؟ یک خواننده؟ یک رقصنده؟ یک نویسنده؟" Maezawa گفت : "هرچه بیشتر به آن فکر می کردم ، مبهم تر می شد. و من فکر کردم که شاید هر کسی که کاری خلاقانه انجام می دهد بتواند یک هنرمند نامیده شود ... و به همین دلیل من می خواستم با افراد وسیع تری ارتباط برقرار کنم ، مخاطبان متنوع تر ، به افراد بیشتری در سراسر جهان فرصت می دهند تا به این سفر بپیوندند . "

البته ، یکسری مقررات وجود دارد : هر هشت شرکت کننده باید احساس کنند که با رفتن به فضا ، پاکت کار خود را فشار می دهند ، هرچه که باشد. و شما موظف هستید " از سایر خدمه که دارای آرزوهای مشابه هستند حمایت کنید. " ساده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از چگونگی پیوستن به خدمه به وب سایت DearMoon مراجعه کنید .

ایلان ماسک ، رئیس خالق Starship اسپیس ایکس ، از این شرکت "بسیار مطمئن" است و موشک چشمگیر آن " قبل از سال 2023 " بارها به مدار رسیده است. وی در همان ویدئو گفت: " به نظر بسیار امیدوار کننده است . " " من مطمئناً فکر می کنم هرکسی که علاقه مند به پیوستن به این مأموریت باشد ، آن را دوست داشته باشد . " 

منبع : pcmag

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد