|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

بهترین موبایل های T-Mobile در سال 2021

امیررضا فروزان

T-Mobile از همیشه بهتر و بزرگتر است . به موبایل های رده بالای این شرکت مخابراتی نگاهی بیندازید ، که شامل موبایل هایی که شما نیاز به دسترسی به اینترنت باسرعت بالا دارید ، می باشد .

T-Mobile جدید اینجا است 

در سال 2020 ما بزرگ ترین تغییر در موبایل های T-Mobile را تاکنون دیدیم . دغام طولانی مدت این شرکت با Sprint ، "New T-Mobile" را ایجاد کرد ، یک نیروگاه عظیم که دو شبکه مخابراتی را با هم ترکیب می کند تا سریعتر و قوی تر شود . 

شما بهبود هایی را در شبکه T-Mobile در تمام طول امسال خواهید دید . برای بهره بردن از مزایای آن ها ، شما به طور نسبی نیاز به یک تلفن ( تولید ) اخیر همراه با فرکانس باند های T-Mobile نیازدارید . این جایی است که این لیست می آید . اگر شما در حال خرید برای خودتان هستید ، مطمئن شوید که موبایل شما فرکانس باند های 12 و 71 LTE را پشتیبانی میکند تا بهترین پوشش T-Mobile را داشته باشد . 

 

The OnePlus Nord N10 5G

 

موبایل های 5G در T-Mobile 

T-Mobile از موبایل های T-Mobile از کل فهرست فرکانسهای 5G - پایین ، متوسط و زیاد استفاده می کند - اما نوار میانی جایی است که نقطه شیرین در آن قرار دارد. شبکه 5G باند کم T-Mobile دارای پوشش بسیار خوبی است اما تأثیر زیادی بر عملکرد ندارد. شبکه باند بالای آن فراتر از هفت شهر اولیه خود گسترش نیافته است. از طرف دیگر ، شرکت مخابراتی امیدوار بود که بتواند با شبکه 5G میان باند خود تا پایان سال 2020 به 100 میلیون نفر برسد ، سرعت حدود 300-500 مگابیت بر ثانیه را ارائه دهد و در اوایل سال 2021 Magenta Max را معرفی کرد ، که ما آن را اولین تلفن واقعی 5G نامیدیم برنامه در ایالات متحده است . 

ببینید که چگونه موبایل ها را آزمایش کنیم 

هم اکنون تمرکز بر باند میانی کلیدی است . خبر خوب این است که موبایل های 5G  در حال حاضر با  T-Mobile هایی که دارای باند میانی است فروخته می شود ، بنابراین تنها موبایلی که دوست دارید را انتخاب کنید و زیاد درباره آن نگران نباشید . 

و در پایان ، ما در حال حاضر تنها موبایل هایی که توانایی 5G را دارد به نمایش می گزاریم . به اندازه کافی وجود دارند و ارزش سرمایه گذاری بر روی آن را دارد . 

موبایل های سبک در T-Mobile 

همچنین یک موبایل سبک خوب برای T-Mobile وجود دارد ، Alcatel Go Flip 3 . ما سری موبایل سبک قبلی یعنی Go را دوست نداشتیم ، اما این یکی بسیار روانتر کار می کند و یکسری موبایل های هوشمند کاربردی دارد ، از مزایای آن می توان به پشتیبان واتساپ اشاره کرد . 

اگر شما به کمک بیشتری برای خرید موبایل نیاز دارید ، مقاله مارا درباره بهترین موبایل های ارزان بخوانید . در حالی که در این کار هستید ، به لیست بهترین تلفن های AT&T و Verizon Wireless نگاهی بیندازید و جوایز Readers 'Choice ما را برای برترین شرکت های تلفن همراه 2020 ببینید .

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد