|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

بهترین موبایل های اندروید برای سال 2021

امیررضا فروزان

جابجایی از Apple's iPhone یا واقعا طرفدار iOS نیستید؟ یک گزینه جایگزین با Google دریافت کنید. در اینجا نحوه پیدا کردن دستگاه مناسب برای شما ، همراه با بهترین تلفن های اندرویدی که آزمایش کرده ایم ، آمده است .

خواه به دنبال یک موبایل بزرگ یا کوچک باشید ، مرحله ورودی یا بالای خط ، اندروید ویژگی هایی را برای همه پیشنهاد می دهد برخلاف چرخه سخت اپل ، شرکای سخت افزاری گوگل جریان به ظاهر بی پایان دستگاه های جدید را در طول سال آزاد می کنند . اما در آن این مسئله نهفته است : همراه با بسیاری ویژگی و گزینه ، چگونه می توان در همین لحظه با یکی از آنها اُخت شد ؟ شما خوش شانس هستید ، ما تمامی موبایل های هوشمند نزدیک و دردسترس از همه تولید کنندگان شبکه های مخابراتی ایالات متحده ، آزمایش و بررسی کردیم . 

به یاد داشته باشید که گرچه بررسی های زیاد شاید شبکه مخابراتی انتخاب شده شما را نشان ندهد ، بیشتر موبایل هایی که اینجا هستند به صورت آن لاک ( قفل نشده ) در دسترس هستند و میتوانند با شبکه های مخابراتی مختلف کار کنند . در مورد مواردی که هنگام خرید به دنبال آنها می رویم و همچنین موارد برگزیده ما برای تلفن های اندروید در ادامه مطلب صحبت کنید .

زمانی که یک موبایل جدید اندروید را خریداری می کنید  

چرخه انتشار اندروید همیشگی شده است ؛ در این بخش در هر ماه دسته ای از موبایل های پرچمدار وجود دارد . اگر شما برای یک ( موبایل ) سامسونگ در فروشگاه هستید ، اکنون زمان مناسبی برای خرید است . سری سامسونگ گلگسی S21 به تازگی وارد قفسه ها شده است . و بعید است سامسونگ تا 6 ماه دیگر یا بیشتر موبایل برجسته و جدیدی به بازار روانه کند . دور بعدی تلفن های داغ احتمالاً در ماه مارس از طرف ال جی و وان پلاس برگزار می شود که برجسته ترین آنها OnePlus 9 است . 

 

موبایل Samsung Galaxy S20 FE

 

موبایل های اندروید 5G 

تقریبا هر موبایل بالارده ای که اکنون می خرید 5G خواهد داشت . اگر شما در حال خرید یک موبایل پایین رده هستید . خیلی دربارش استرس نداشته باشید . AT&T و Verizon در حال حاضر در سرتاسر کشور ، عملکردی بالاتر و بهتر از 4G ارائه نمی دهد و حتی گوشی های پایین رده اندرویدی T-Mobile نیز شروع به شامل کردن بند میانی 5G کرده اند . 

بهترین موبایل هایی که این هفته معامله شد 

 

اگر شما می خواهید بهترین سرعت شبکه ای را در آینده داشته باشید ، به دنبال موبایلی همراه با C-band باشید . از اواخر سال 2021 یا اوایل سال 2022 که عمدتا به Verizon و AT&T می آیم ، شبکه های باند C به طور بالقوه چندین برابر سرعت 4G و سیستم های باند پایین 5G را ارائه می دهند. در این مقاله ، گوشی های سری Galaxy S21 سامسونگ تنها گوشی های اندرویدی هستند که رسماً باند C دارند ، اما انتظار داریم اکثر گوشی های دیگر که امسال منتشر شده اند نیز از آن برخوردار باشند .

روند قیمت گذاری 

این لیست موبایل هایی از زیر 200 دلار تا نزدیک 2000 دلار دارد . در یک پایین رده ، Nokia 5.3 و Moto G Power ارزش زیادی برای هزینه کم دارند . یک نوع درپایین رده ها : تلفن های با مارک شرکت مخابراتی (که نام سازنده خود را ذکر نمی کنند) اغلب خیلی خوب نیستند . 

بیشتر موبایل هایی در ایالات متحده فروخته شدند با ارزش 600 دلار یا بیشتر است ، زیرا با برنامه های پرداخت ماهیانه که هزینه آنها بیش از 24 یا 30 ماه است ، به فروش می رسند . اما یک بازار اعتباری هم وجود دارد که عمدتا از پیش پرداخت شده است و و موبایل هایش با قیمت کمتر از 300 دلار است . یک نگاهی به مدل های اخیر سری موبایل های Moto G  ، موبایل های Nokia ، مدلهای ZTE که توسط شرکتهای مخابراتی پیش پرداخت با کیفیت مناسب و با قیمت پایین فروخته می شوند ، بیندازید . 

همه گیری باعث شد  تا تولید کنندگان موبایل ارزش ها و قیمت های بالای آسمانی موبایل های پرچمدار را که ما در ابتدای امسال دیدیم ، مجددا بسنجند . Galaxy S20 FE ، Pixel 5 و OnePlus 8T همگی با بازنشانی قیمت موبایل های پرچمدار از 1000 دلار به 600 الی 700 دلار ، هستند که این یک تغییر شاداب در این ( وضعیت ) اقتصاد تنگ و سخت است . 

سیستم موج میلیمتر 5G شرکت Verizon ، به طور دقیق " مالیات موج میلیمتر " را در دستگاهش ادامه می دهد ؛ موبایل های سازگار با Verizon 5G اغلب 50 الی 100 دلار گرانتر از موبایل های 5G دو شرکت دیگر هستند . زمانی که یک استثنا وجود دارد ، این معمولا بخواطر این است که Verizon یا تولید کننده به طور ملایم به موبایل هزینه می دهدند . 

چه سایز موبایلی برای شما مناسب است ؟ 

تعویض و تغییر بزرگی را در اشکال و سایز های موبایل های اندروید در طی چند سال اخیر وجود داشته است . بسیاری از تولید کنندگان تولید موبایل های دراز تر و نازک تر را آغاز کرده اند که در نتیجه مدل های یک دست پسند با اندازه صفحه نمایش به احتمال زیاد بزرگ وجود ندارد . ما اکنون اطلاعات و جزئیات بیشتری را درباره چگونگی اندازه گیری صفحات نمایش موبایل ها ارائه می دهیم . 

شما میتوانید موبایل های اندروید را با اندازه صفحه نمایش 5.6 اینچ تا تا بیشتر از 6 اینچ پیدا کنید . با وجود فاکتورهای جدید ، بسیار مهم است که به عرض تلفن و همچنین عرض صفحه نگاه کنید. مدیریت کردن یک تلفن بلند و باریک بسیار راحت تر از وسایل گسترده تر است .

مسئله با Huawei

Huawei دومین بزرگترین تولید کننده موبایل های هوشمند در جهان است ، و محصولاتش تحت دو برند Honor و Huawei اغلب از کیفیت بالایی برخوردار است . اما اکنون دولت ایالات متحده اساسا وارد جنگ با Huawei شده است ، مسدود کردن خدمات از موبایل های Huawei و منع کردن آن ها از حضور در قفسه های ( فروش موبایل ) ایالات متحده . اگرچه ما همچنان به ادامه برسی آن ها می پردازیم تا دیگر ( محصولات ) آمریکایی را از دست دهیم ، اما ما در جمع بندی خود ، دو را دور توصیه به خرید موبایل های Huawei نمی کنیم . 

باید شما از طریق شبکه های مخابراتی خرید کنید یا ( فروشندگان موبایل های ) قفل نشده ؟ 

بازار ایالات متحده هنوز تحت سلطه تلفن های فروشنده شرکت های مخابراتی است ، اما خرید مستقیم و آن لاک تلفن شما آزادی بیشتری در تعویض شرکت مخابراتی در صورت تصمیم به این کار فراهم می کند .

از خصوصیت موبایل های آن لاک این است که هیچ برنامه و طرح پرداخت مداوم ندارد ، بنابر این شما میتوانید شبکه مخابراتی خود را عوض کنید یا اینکه آن را در eBay بفروشید . یک موبایل قفل نشده و آن لاک در حقیقت چیزی متعلق به شماست . همه موبایل های در این لیست می توانند مستقیما بدون هیچ درگیری با شرکت مخابراتی خریداری شوند . اما بیشتر مردم هنوز موبایل های خود را از طریق شبکه های مخابراتی خریداری می کنند ، که یک امتیاز واحد برای خدمات و پشتیبانی و همچنین برنامه های پرداخت ماهیانه ارائه می دهد که به طور چشمگیری قیمت های اولیه موبایل ها را کاهش می دهد . شبکه های مخابراتی نیز گاهی وقت ها ویژگیهای تماس Wi-Fi را به تلفنهای فروخته شده توسط فروشگاههای خود محدود می کنند . 

با این حساب ، انتخاب اندروید تنها نیمی از تلاش است . اگر شما هنور در حصار هستید ، لیست بهترین موبایل های مارا بررسی کنید . 

منبع : pcmag

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد