|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

بهترین موبایل های ارزان برای سال 2021

امیررضا فروزان

به دنبال موبایلی هستید که حساب بانکی شما را محو نکند ؟ خواه این موبایل سبک باشد یا یک موبایل هوشمند ، ما موبایل های دوستانه و ارزان قیمت کمتر از 300 دلار را در بازار در این مقاله جمع کرده ایم .

موبایل های مقرون به صرفه همیشه بهتر بوده اند . مطمئنا هنوز شما موبایل های سست را با سخت افزار های مرده پیدا خواهید کرد ، اما اگر میخواهید کمی در عمق این داستان فرو بروید ، تعداد بسیار زیادی تلفن و موبایل های هوشمند عالی وجود دارند که  با توجه به قیمت پیشنهادی و ارزش پایین آن ها ، بسیار بهتر کار می کنند . اگر با بودجه خرید می کنید ، ما اینجاییم تا کمک کنیم . ما در اینجا موبایل های برتر که شما می توانید با قیمت کمتر از 300 دلار خریداری کنید ، و همراه با مهمترین مزایایی که شما زمانی که در حال خرید هستید به دنبال آن هستید را ( در این مقاله ) فراهم کرده ایم . 

شما باید در جستجوی چه چیز هایی در یک موبایل مقرون به صرفه باشید ؟ 

در حالی که موبایل های مقرون به صرفه تمام آن ویژگی هایی که همراه با مدل های میان رده یا موبایل های پرچم دار می آیند ، ندارد ، این به این معنی نیست که شما نمی توانید یک دستگاه توانا را برای برطرف کردن نیازهایتان پیدا کنید . بیایید با مزایایی که ما باور داریم زمانی که شما در حال انتخاب یک موبایل ارزان قیمت هستید ، کاملا اساسی هستند ، شروع کنیم . در ذهن داشته باشید که بیشتر این توصیه ها برای موبایل های هوشمند هستند ، بنابراین زمانی که شما در یک فروشگاه برای خرید یک تلفن سبک هستید ، ( این ویژگی ها ) برای بسیاری از آن ها جواب نمی دهد . 

 

تصویری از یک موبایل در دست یک فرد

 

عمر باتری : متغیرات زیادی وجود دارد که زمانی که بحث عمر باتری مطرح می شود ، اما در نهایت شما می خواهید که حداقل موبایل شما تا پایان روز دوام داشته باشد . اگر شما در حال خرید یک موبایل با با صفحه نمایش کمتر از 6 اینچ هستید ، به دنبال یک باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپر یا بیشتر از آن باشید . برای موبایل هایی با صفحه نمایش بزرگتر شما میتوانید به دنبال یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر در ساعت باشید . 

تراشه : اگرچه نمیخواهید شما نمی خواهید کمتر از 150 دلار هزینه کنید ، شما بهتر است به دنبال یک موبایل با تراشه سری 6 Qualcomm Snapdragon باشید . این تراشه های میان رده بهترین عملکرد را در برابر ارزششان ارائه می دهد .  این یک قانون سریع و سخت نیست ، از آنجا که پلتفرم موبایل های دارای تراشه اسنپ دراگون به سرعت در حال پیشرفت است . اگر شما در حال برنامه ریزی برای نگه داشتن موبایل خود برای چندین سال پیش از به روز رسانی هستید ، مطمئن شوید که موبایلی با یک پردازنده اسنپ دراگون 660 یا بیشتر است . 

سازگاری : قبل از اینکه خرید کنید ، شما میخواهید مطمئن شوید که موبایلی که به دنبال آن هستید دارای باند درستی است که شرکت مخابراتی شما را پشتیبانی می کند . باند LTE را با توجه به شماره موبایل جستجو کنید نه نام آن . اولین باری که شما لیستی از باند هارا تهیه کردید ، می توانید مقاله مفید Phone Scoop را بررسی کنید تا مطمئن شوید تلفن روی تلفن مخابراتی شما کار می کند. همچنین شما می خواهید بدانید که آیا تلفن از باندهایی که متناسب با نیاز شما هستند پشتیبانی می کند یا خیر. به عنوان مثال ، اگر مشتری T-Mobile در مناطق روستایی هستید ، قطعاً تلفنی با پشتیبانی از باند LTE 71 می خواهید .

 

Motorola Moto G Play (2021)

 

محل اتصال : محل اتصال تاثیر بزرگی را بر کیفیت تماس و سرعت های ( انتقال ) اطلاعات دارد . به عنوان بیشترین بخش ، شما می خواهید موبایلی با مودم Qualcomm X11 یا X12  بخرید . اگر شما نگاهی به موبایل های پایین رده دارید ، مطمئن شوید صدا از طریق Wi-Fi (VoWIFI) و خدمات صوتی پیشرفته (EVS) برای بهترین کیفیت تماس است. همچنین 802.11ac Wi-Fi و همچنین بلوتوث 4.1 یا بالاتر را می خواهید .

سیستم عامل : به دنبال آخرین نسل از اندروید باشید ، که دقیقا اندروید 11 است ، اگرچه این کاملا ممکن است که شما به اندروید 10 راضی باشید . اما به سری های قبل برنگردید . 

رَم : به زبان ساده ، هرچه حافظه RAM بیشتر باشد ( بهتر است ) . برای موبایل های زیر 200 دلار ، به دنبال حداقل 3 گیگ حافظ باشید . اگر شما مایل هستید که بیشتر هزینه کنید ، مطمئن شوید که حداقل 4 گیگ رم می گیرید . 

حافظه : همانند رَم ، شما نمی توانید حافظه بسیاری داشته باشید . به دنبال حداقل 32 گیگ حافظه باشید و مطمئن شوید که موبایل یک جایگاه microSD دارد . اگر شما بیشتر هزینه می کنید ، کمتر از 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، در بهترین حالت با یک جایگاه microSD ، می خواهید . 

ضروری نیست ، اما بهتر است داشته باشید 

بعد از اینکه موارد ضروری را تحت پوشش قرار دادید ، می خواهید ببینید که چه مزایای اضافی می توانید پیدا کنید. بخاطر داشته باشید که بسیاری از این تلفن های مقرون به صرفه بسیاری از این ویژگی ها را پیدا نخواهید کرد ، اما به احتمال زیاد با گذشت زمان شاهد خواهیم بود که این گوشی ها بیشتر آسیب می بینند . 

دوربین های چند لنز : یکسری از تلفن های ارزان قیمت اکنون دارای دوربین چند لنز در پشت موبایل هستند که به شما امکان می دهد عکس های زاویه دید و ماکرو بگیرید. در بیشتر موارد ، اگر دست ثابت و نور خوبی داشته باشید ، این تلفن ها می توانند تصاویر جامعی را ضبط کنند .

NFC : NFC به آرامی راه خود را به بازار تلفن های ارزان قیمت باز می کند. داشتن یک معیار عادی پرداخت های بدون تماس ، داشتن یک ویژگی عالی است .

بلندگوهای استریو : تعداد معدودی از تلفن های مقرون به صرفه دارای بلندگوهای استریو و حتی ویژگی های پیشرفته ای مانند تنظیم سفارشی و صدای دالبی هستند. اگرچه هیچ تلفنی حتی به عنوان یک بلندگوی بلوتوث ارزان قیمت به نظر نمی رسد ، اما قطعاً این یک نسخه از یک درایور است .

تراشه iPhone چیست ؟ 

شما به یاد دارید که ما یک موبایل iPhone را در اینجا شامل نکردیم . این بخواطر این است که ما در تلا هشتیم که تا جایی که ممکن است این لیست را مقرون به صرفه نگه داریم ، و همانطور که ما iPhone SE جدید را دوست داریم ، ارزش 339 دلاری آن ، این موبایل را با قاطعیت در میان موبایل های میان رده قرار می دهد . آنطور که گفتیم ، اگر به دنبال یک iPhone مقرون به صرفه هستید ، این آیفون قابل تهیه است . 

 

Apple iPhone SE

 

برای اطلاعات بیشتر ، به مقالات ما در مورد بهترین برنامه های ارزان قیمت تلفن و نحوه دستیابی به بهترین قیمت برای تلفن های جدید مراجعه کنید. همچنین در لیست بهترین تلفن های سالمندان چند گزینه مقرون به صرفه دیگر نیز داریم. و ما هنگام بررسی تلفن های جدید به آنها اضافه خواهیم کرد ، بنابراین سریعاً دوباره بررسی کنید .

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد