|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

مایکروسافت اسناد Word را به ارائه پاورپوینت تبدیل می کند .

امیررضا فروزان

Office Insiders اکنون می تواند دستور Transform را امتحان کند ، اما Word برای کاربران وب بزودی از این ویژگی برخوردار می شوند.

مایکروسافت در حال معرفی یک ابزار تغییر یافته جدید برای کاربران آفیس است که به طور خودکار یک سند Word را همراه با کمک هوش مصنوعی به ارائه پاورپوینت تبدیل می کند . این عرضه ، Transform نامیده می شود و از AI برای بررسی تمامی بخش های مختلف سند  Word به ترتیب استفاده می کند این تبدیل شامل تصاویر ، آیکون ها ، فیلم ها ، مضامین و فونت ها است ، بنابراین شما باید مجموعه ای از اسلایدهای پا را با ظاهر پاورپوینت حرفه ای تهیه کنید که هیچ چیز از دست آنها خارج نیست.

اگرچه ، ابزار Transform هوشمندانه تر از آن است. اگر یک سند Word متشکل از متن دارید ، Transform با اتکا به هوش مصنوعی مایکروسافت برای انتخاب بهترین کار ، چیزهای مفید و با ارزش را به آن اضافه می کند. همچنین تعدادی تم پاورپوینت برای انتخاب وجود دارد .

برای آزمایش کردن ، کاربران باید به عنوان Office Insider و با استفاده از Word برای وب ثبت نام کنند. هر سند Word را باز کنید و روی ارائه File> Transform> Transform to PowerPoint کلیک کنید. یکی از طرح های زمینه را که به صورت pop-up ظاهر می شود انتخاب کنید ، سپس روی "باز کردن نمایش" کلیک کنید. ارائه تازه ایجاد شده در PowerPoint برای وب دانلود می شود و در پوشه OneDrive ذخیره می شود. سپس می توان مانند سایر پرونده های پاورپوینت آن را درمان کرد و در صورت لزوم اصلاح و یا به آن اضافه کرد .

همانطور که این ویژگی محدود به Insiders است ، علاوه بر اینکه محدود به Insiders است ، ارائه Transform در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس است و با اینترنت اکسپلورر یا مرورگر وب Safari کار نمی کند . مایکروسافت امیدوار است که همه از قبل به مرورگر Edge ارتقا یافته باشند که اکنون به طور پیش فرض روی ویندوز 10 نصب شده است. اگر Office Insider نیستید ، نگران نباشید ، مایکروسافت می گوید Transform "به زودی" در دسترس همه کاربران وب قرار می گیرد .

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد