|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

بهترین موبایل های قفل نشده برای سال 2021

امیررضا فروزان

از برنامه های محدود کننده پرداخت شرکت مخابراتی همراه با تلفن های همراه جدید خسته شده اید؟ تلفن های قفل شده به یک شرکت مخابراتی متصل نیستند و آزادی بیشتری به شما می دهند و از نرم افزارهای ضعیف کمتر استفاده می کنند. بهترین تلفن های قفل شده را که آزمایش کرده ایم ، بررسی کنید.

چه تفاوتی بین موبایل های قفل شده و قفل نشده وجود دارد ؟ 

در ایالات متحدده ، بسیاری از موبایل ها به صورت قفل شده به یک شرکت مخابراتی فروخته می شود ، یا حتی از طریق یک برنامه نرم افزاری قفل شده که از استفاده شما از برنامه های مخابراتی دیگر ممانعت می کند ، یا از طریق طرح پرداخت که به شما اجازه خارج شدن از آن برنامه مخابراتی را نمیدهد ، یا از طریق محدودیت سخت افزاری فرکانس که باند های انتقال مخابرات را مسدود مس کند . موبایل های قفل نشده ، که از قبل پرداختند ، متفاوت هستند . روزی که شما یک موبایل قفل نشده را میخرید ، شما میتوانید از هر نرم افزار مخابراتی که سازگار با موبایل شما باشد ، استفاده کنید ، یا خواهید توانست آن را تعویض کنید . 

این لیست بهترین موبایل های قفل نشده در دسترس در ایالات متحده را بر اساس امتیاز رده قیمت به شما ارائه می دهد . اگر شما به 5G علاقه مند هستید ، به سری های iPhone 12 و Galaxy S21 نگاهی بیندازید . همه آن ها با هر شکل 5G در ایالات متحده که شامل سرعت بالای موج میلیمتری ، و C-band نزدیک می شود ، اجرا می کند . 

چرا ( موبایل های ) قفل نشده بخرید ؟ 

همراه با یک دستگاه قفل نشده ، شما میتوانید هرزمان که خواستید ، موبایل های خود را بفروشید یا معامله کنید ؛ بدون آنکه منتظر پایان برای طرح اجاره یا نصب اپلیکیشن ها باشید ، زیرا شما یکی از آن ها ( موبایل های قفل شده ) نیستید . شما می توانید چندین موبایل داشته باشید و سیم کارت های خود را بین آن ها جابجا کنید . همچنین شما می توانید از مزایای عالی و ارزان قیمت طرح های اپراتورهای مجازی که از شبکه های سازگار استفاده می کنند ، استفاده کنید . می توانید در یک کارت محلی و با پرداخت هزینه به خارج از کشور بروید و هرگز هزینه رومینگ بین المللی وحشتناکی را پرداخت نکنید. و نیازی به مقابله با نرم افزارهای bloat نصب شده توسط شرکت مخابراتی ندارید.

در همان زمان ، در مسیر قفل نشده تعداد کمی نقطه ضعف وجود دارد . اگر شما سیم کارت خود را در خارج از کشور تغییر دهید ، تا زمانی که آن جا هستید نمی توانید شماره سیم کارت ایالات متحده خود را تغییر دهید . تمامی موبایل های لیست ما با سه شبکه مخابراتی اصلی کار می کنند ، اما یک سری از موبایل های قفل نشده تنها با AT&T و T-Mobile کار می کنند ، نه Verizon .

AT&T اجازه تماس Wi-Fi را در بسیاری از موبایل های قفل نشده نمی دهد . این رنج آور است ، و همچنین سخت است که تشخیص دهید کدام موبیل می تواند این ویژگی را داشته باشد و کدام یک نمی تواند . اگر شما می خواهید تا تماس Wi-Fi را در موبایل های AT&T داشته باشید ، با iPhones ، Google Pixels ، و سری های Samsung Galaxy S21 همراه باشید . 

یک تکنولوژی جدید وجود دارد که حتی موبایل های قفل نشده را بیشتر هیجان انگیزتر می کند : eSIM . و Electronic SIMs به این معنی است که شما می توانید شرکت مخابراتی خود را از طریق فهرست یا اسکن یک کد QR آنلاین انتخاب کنید ، نه اینکه بخواهید یک تراشه فیزیکی تهیه کنید . در لیست ما ، Pixel 5 و iPhone از eSIM و دو سیم کارت پشتیبانی می کنند که به شما امکان می دهد دو خط به یک تلفن متصل باشید. این برای داشتن یک خط کار و یک خط شخصی ، یا یک خط خارجی و یک خط داخلی بسیار مناسب است. من در سفر به ژاپن در اوایل سال 2020 از Pixel 4 با eSIM ایالات متحده استفاده کردم .

 

موبایل Pixel 4

 

کجا می توان موبایل های قفل نشده خرید ؟ 

از زمانی که فروشگاه های مخابراتی آن هارا ذخیره نکرد ، خرید برای یک موبایل قفل نشده ممکن است کمی سخت باشد . اگر شما به دنبال خرید یکی از آن ها هستید ، در Apple Store ، Amazon ، Best Buy Mobile ، و فروشگاه های آنلاین تولید کنندگان شرط بندی خوبی است . در تعدادی از موارد ، حتی شما میتوانید موبایلی که داشته اید را قفل نشده ( آن لاک ) کنید ، اگرچه مشخصات آن به گوشی و اپراتور بستگی دارد . 

جدیدترین انتخاب ما برای دستگاه های قفل نشده در هر گروه عمده قیمت شامل iPhone 12 Pro و Samsung Galaxy S21 Ultra در سطح بالا ، Samsung Galaxy S20 FE و iPhone 12 mini در میان رده و نوکیا 5.3 برای گزینه ارزان قیمت است. متأسفانه ، ما در حال حاضر گزینه انتخاب قفل تلفن صوتی را نداریم زیرا شرکت های مخابراتی خواستار مدل های منحصر به فرد تلفن صوتی برای شبکه های بیش از LTE خود هستند برای یک تلفن صوتی ساده ، باید از یک گزینه مخصوص شرکت مخابراتی استفاده کنید .

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد