|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

ایا OnePlus در نهایت جایگاه خود را پیدا کرد ؟

امیررضا فروزان

OnePlus جایگاه ویژه ای را در میان بسیاری از علاقه مندان در دست گرفته است . بیشتر از دیگر سازندگان موبایل ، این شرکت حاله ای از یک بیزینس جدید و جوان و مبتنی بر تکنولوژی را برای خود حفظ کرده است ، همانطور که در واقعیت متعلق به شرکت غول موبایل BBK است .

در اصل OnePlus برای تولیدات کشنده خود ، رمزگشایی موبایل ها همراه با مشخصات تماشایی قیمت ، شناخته شده است ، اما در سال های اخیر سعی در رقابت برای موفقیت های ترکیبی در قفسه های حامل داشته است . 

با OnePlus Nord N10 و N100 ( نشان داده شده در عکس تیتر ) ، شاید این شرکت موقعیت شیرینی را تجربه کند . ما فکر می کنیم  Nord N10 با قیمت 299 دلار ، هم اکنون در آمریکا بهترین بودجه و قیمت را در موبایل های هوشمند دارا است . Wave7 Research به ما گفت که با خط جدید تبلیغات 15 درصد از سهم بازار را با T-Mobile به اشتراک گذاشته است ، که خیلی زیاد است . تقریبا ، به نظر می رسد OnePlus موبایل راه اندازی شده Moto G موتورلا را ببلعد ! صفحه های Moto G قبلا موبایل هایی بودند که پیشنهاد می دادیم ، اما امسال آنچنان خوب نیستند . 

( شما یک دنبال کننده و طرفدار موبایل هستید ، بنابر این شما می پرسید : درباره Google’s Pixels چطور ؟ گوگل تلاش بسیار کمی برای فروش Pixels ها می کند ، و انگار آن ها بخشی از تجارت گوگل هستند که که به نظر می آید گوگل آن هارا بر روی نیمکت نشانده است . )

برای شرکتی به غیر از گوگل و سامسونگ دشوار است که جایگاه واقعی خود را در بازار ایالات متحده پیدا کند ، ، اما پیش فروش راه خوبی برای انجام آن است . آمار از Ookla و M Science نشان می دهد که بالاترین مدل های موبایل های 5G در ایالات متحده تماما از سامسونگ و اپل هستند ، و شرکت Wave7 Research معمولا 90 درصد امتیاز فروش پستی این دو شرکت را در ایالات متحده در اختیار دارد . بنابراین ( محصولات ) کم قیمت هوشمندانه ترین راه برای انجام آن است . این می تواند آن کشنده برجسته را برای کسی تصور نمیکرد بتواند از پس این هزینه های باحال بر بیاید ، به ارمغان بیاورد . ( یادداشت ویراستاران : Ookla متعلق به شرکت مادر PCMag ، یعنی Ziff Davi است . 

من هنوز درباره OnePlus نگران هستم . پیش از روز ولنتاین ، آن تبلیغ خارج از عُرف را در توییتر منتشر کرد که آن را حذف کرده است ، و در آن قرار دادن قاب موبایل را به قرار دادن کاندوم نسبت داده است . این شرکت اخیرا بخشی از کارمندان بخش بازار مرکزی خود را از کار انداخته است . Cofounder Carl Pei ، چهره Pete Lau's Hannibal ، شرکت را از بین برد و استارت آپی با نام Nothing پیدا کرد که گوشی های مرده برند Essential را خریداری کرد و در حال تامین مالی سرمایه خود است . Pei به تامین مالی نیاز ندارد ، اما او متوجه است که چگونه اشتیاق را بین هواداران به وجود بیاورد که در این راه من هراس دارم که Lau نتواند با تمرکز مهندسی بیشتر آن را انجام دهد . Eric Zarshenas و Jane Nho ، هردو پایه های اصلی شرکت توسعه ایالات متحده هستند که آنها نیز 12 ماه پیش خارج شده اند . 

کاش میتوانستم در یک پارتی در بارسلونا در طی دو هفته با OnePlus آشنا شوم تا بفهمم در آن چه خبر است ، اما من قادر نخواهم بود . راه اندازی OnePlus 9's در به صورت آنلاین انجام خواهد شد . 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد