|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

Free Play Days – NASCAR Heat 5, Warhammer: Vermintide 2, and Space Crew

امیررضا فروزان

غرش مسابقات اتوموبیل رانی را تجربه کنید ، به رفقای موش صفت و در هم شکننده خود در جنگی همه جانبه بپیوندید ، مردانه به جایی بروید که هیچ خدمه ای تا حالا نرفته است ، همه در Free Play Days آخر هفته . NASCAR Heat 5 ، Warhammer: Vermintide 2 ، و Space Crew همگی برای اعضای Xbox Live Gold و Xbox Game Pass Ultimate برای بازی از پنج شنبه ، 12 فوریه از ساعت 12:01 دقیقه صبح تا پایان یک شنبه ساعت 11:59 دقیقه شب در دسترس می باشد .

نحوه شروع بازی 

بازی هارا در اینجا Xbox.com بیابید و نصب کنید . با کلیک از این طریق ( لینک ) فروشگاه مایکروسافت برای شما ارسال خواهد شد ، جایی که شما باید وارد سیستم شوید تا اپشن های نصب همراه با عضویت Xbox Live Gold خود را ببینید . برای دانلود در کنسول ، بر بخش Subscriptions در فروشگاه Xbox کلیک کنید و به فضای اشتراک Gold  خود وارد شوید تا مجموعه Free Play Days  را در Xbox One خود مشخص کنید . 

کار را ادامه دهید 

با حفظ Gamerscore و کسب پیروزی ها در طول واقعه ، بازی ها و ویرایش های دیگر را با تخفیف در مدت زمان محدود خریداری کنید ! لطفا به یاد داشته باشید که درصد تخفیف به وسیله مناطق ، متفاوت باشد . 

اطلاعات بازی 

 

NASCAR Heat 5

در بازی ویدئویی رسمی محبوب ترین سری استوک های جهان در پشت ماشین های مسابقه ای باور نکردنی قرار بگیرید . 39 راننده دیگر را به رقابت وا دارید ، ماشین خود را متناسب با مدار تصفیه کنید و ببینید آیا برای قهرمان شدن در مسابقات جام 2020 جام NASCAR چه چیزی لازم دارید. و آخر هفته با NASCAR Daytona 500 هماهنگ شوید و از طرح رنگ NASCAR Heat 5 و Xbox Free Play Days در شماره 78 فورد موستانگ BJ McLeod دیدن کنید !

 

تصویری از یک ماشین رقابتی

 

Warhammer: Vermintide 2

Warhammer: Vermintide 2 یک بازی با همکاری چهار بازیکن و حماسی است که نبرد جهانی Warhammer Fantasy قرار گرفته است . همراه با دوستانتان همراه با یکدیگر در موج ها و دسته ها بجنگید و در بازی از طریق باز کردن شغل ها ، ماموریت ها و سلاح ها پیشرفت کنید . آخرین DLC جدیدترین مقاله و شغل او برای Bardin Goreksson : The Outcast Engineer است . او استاد کاربرد پذیری در هر نبرد همراه با Cog Hammer و Masterwork Pistol است . اگر شما استراتژی مستقیم تری را تشخیص می دهید ، اگر استراتژی مستقیم تری را ترجیح می دهید ، سعی کنید دشمنان را در مسیر خود با استفاده از Steam-Assisted Crank Gun (Mk II) منحرف کنید . مهندس Outcast با توانایی های جدید ، انواع سلاح های جدید ، یک درخت استعداد جدید ، لوازم آرایشی با موضوع مهندس جدید ، چالش های جدید و خطوط صوتی جدید ارائه می شود . 

 

Space Crew

نیروی دفاعی متحد  شما را برای دفاع از زمین به جنگی در کهکشان می فرستد . به دنباله بازی شبلیه سازی شده و استراتژیک برزیستی  ، Bomber Crew تا ارتفاعات جدید شروع به پرواز می کند و به Space Crew برای زدودن تهدیدات خارج از زمین Phasmids ، ملحق می شود . امروز ثبت نام کنید و جلوی نابودی تمامی انسان ها را  توسط مرحله بین کهکشانی بگیرید .

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد