|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

5 توصیه که به شما کمک می کند تا از جنگل های یخی The Wild Eight نجات پیدا کند

امیررضا فروزان

بازماندگان ضرب دیده جدید ، خوش آمدید ! یک بازی اکشن و ماجراجویانه به صورت سختی در جنگل های بیابانی بقا و قرار داده شده است ، امروز در حال رسیدن به Xbox Series X|S و Xbox One است ! برای جشن رهایی که مدت مدیدی در انتظار آن بودیم ، ما میخواهیم که چند توصیه سریع برای زنده ماندن در میان یک جنگل تجزیه ناپذیر و سرد یخ زده را با شما به اشتراک بزاریم ، بنابر این برای پیشروی گرم شوید ،کوله پشتی خود را بربایید و برای ماجراجویی سرد و پیش روی شما آماده شوید !

توصیه #1 : قوی تر شوید : بله ، این مورد شاید خیلی بدیهی به نظر برسد ، اما سریعا برای نتیجه به سراغ آن نروید . اگر چه شما به عنوان یک بازکن باید از نطر روانی قدرتمند و آماده برای بالا بردن غرائز خود باشید ، تصمیم درست را بگیرید یا در صورت خطا در اشتباهات ، سریعا دکمه کنترل خود را بزنید ، همچنین شما برای کاراکتر های در صحنه که جا برای بهبودی و پیشرفت دارند ، مسئول هستید . همه شخصیت ها دارای تعدادی توانایی منحصر به فرد هستند ، اما مهارت هایی نیز وجود دارند که شما می توانید آن هارا در طول روند گیم پلی خودشان به روزرسانی کنید . از آنها رد نشوید ، آن ها زندگی شما را بسیار آسان تر می کنند ، قول می دهم . و لحظه به لحظه به پناه گاه خود سر بزنید . 

توصیه #2 : به دنبال مکان های متروکه را  برای چپاول بی نظیر باشید : اگر شما فکر می کنید که نزدیک ماندن به کمپ شما بهترین استراتژی در روند بازی می باشد ، شما اشتباه می کنید . خب ، در حقیقت ، اجازه بدید تا با واژه ای دیگر بیان کنم : شما بعضا یک امتیاز در آنجا دارید ، امن ماندن مهم است ، اما شما می دانید ، هیچ کس جرئت نمی کند ، هیچ چیزی ( هم ) به دست نمی آید . جالب ترین و بی نظیر ترین غارت و چپاول معمولا در دور دست ترین و سخت ترین مکان ها تعیین می شود . بله ، اطمینان حاصل کنید که برای کسب منابع و تجهیزات مفید تا آنجا که ممکن است نقاط مورد علاقه را کشف کنید - آنها اغلب روی نقشه به رنگ سبز مشخص می شوند . 

 

تص.یری از یک مرد در حال مراقبت از کمپش

 

توصیه #3 : Craft Better Equipment : اگر در بیابان بی رحم قطب شمال قدم بزنید ، تمام مهارت هایی که به روزرسانی کرده اید چه فایده ای خواهد داشت ؟ نه عینا ، اما در این فضای خشن ، هیچ امکاناتی به معنای نبود حمایت و پشتیبانی نیست ، و هیچ حمایتی به معنای حداقل بازده و احتمال مرگ نیست . شما می توانید سلاح ، زره ، و آیتم های گوناگون نجات بخش در کارگاه خود بسازید ، فقط منابع مختلف مانند چوب ، سنگ ، فلز ، چرم و غیره را ذخیره کنید و همه چیز خوب خواهد بود . اگر شما به دلایل دیگری برای جمع کردن آن ها نیاز دارید ، آنگاه در اینجا چنین است ، شما می توانید با استفاده از منابع جمع آوری شده کارگاه خود را ارتقا دهید. هرچه سطح آن بالاتر باشد ، می توانید موارد بیشتری بسازید . 

توصیه #4 : آتش راه رستگاری شماست : کنترل آتش توسط انسان های اولیه ، به یک نقطه عطفی برای تحول انسان تبدیل شد . شما یک انسان اولیه نیستید ، اما در طول نجات ، آتش به آن معناست که برای آنها معنی دارد : این به شما کمک می کند تا گرم بمانید ، از کولاک رد شوید و غذای خام را که در گستره جنگل های برفی پیدا می کنید ، بپزید . آتش در پناهگاه در انتظار شما می باشد ، مکانی مشابه جایی که شما مهارت های خود را به روزرسانی می کنید . به هر حال ، این یک نکته کوچک به نکته قبلی است: پناهگاه را می توان با منابع نیز مجهز کرد ! 

 

این مرد در پژوهشگاه در حال جست و جو است

 

توصیه #5 : حیوانات اهلی : بهترین دوست یک مرد کیست ؟ درسته ، یک گرگ یا گوزن ، حداقل این مورد در آلاسکا است . یک طعمه با گوشت یا قارچ ، توت و گیاهان بسازید ، و آن را در جنگل قرار دهید تا یک حیوان در دام بیوفتند . خیلی درست ، در عین حال بسیار مفید: گوزن ها اگر یک صندوقچه مخصوص سورتمه برای آنها درست کنید ، اسلات موجودی اضافی در اختیار شما قرار می دهند و گرگ ها در کنار شما با دیگر حیوانات مبارزه می کنند. اوه ! می توانید از آنها نام ببرید - آیا فرصتی مناسب برای تهیه یک حیوان وحشی شخصی نیست؟

Phew ، شما باید هم اکنون تماما آماده باشید تا راه خود را آغاز کنید و در عین حال سفر مهیج خود را از طریق بیایان منجمد آغاز کنید . من امیدوارم که این توصیه ها کار را اندکی برای شما آسان خواهد کرد ! اما منحصرا به توصیه من اعتماد نکنید . چیز های بیشتری وجود دارد که شما باید به ترتیب برای خودتان آن هارا کاوش و کشف کنید تا راه خود را در جنگل پیدا کنید و به این برسید که چرا به اینجا رسیده اید . این راه یک راه آسان نخواهد بود ، اما من مطمئنم شما انجامش خواهید داد . و فراموش نکنید که در بازی هستید ، بازی برای شما جالب خواهد بود . 

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد