|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

Tome VI توسط روشنی روز در میان مردگان به بایگانی می رسد

امیررضا فروزان

سلام به مردم مه گرفته . ما خوشحالیم که اعلام می کنیم که ما بسیاری محتوای جدید داریم که در این فوریه به Dead by Daylight می آیند . چراغ قوه های خود را آماده کنید ، چاقو های خود را تیز کنید ، و برای یک سری آزمایش های فوق العاده و عظیم در Entity’s Realm آماده شوید .

The Archives – Tome VI: Divergence

با شروع 10 فوریه ، یک ورودی بایگانی جدید برای تمامی بازیکنان در دسترس خواهد بود که آن Tome VI: Divergence نامیده می شود . در داخل این Tome ، شما جسارت و شجاعت خود را در راه خود از طریق چالش ها نشان می دهید ، شما خاطراتی را از Sally Smithson (aka The Nurse) ، Yui Kimura و Observer کشف می کنید که تا کنون ندیده بوده اید . این یک فرصت کامل برای کشف راز های Omniverse است ، همانطور که یک سری از شخصیت های گواه و شاهد ما واقعیت های دیگری هستند که شاید وجود داشته اند ، وجود دارند یا وجود خواهند داشت . 

اکنون Observer’s Auris Web فرم جدیدی از جستجو که آن را Glyph Challenges می نامند ارائه می دهد ، که هم به نجات یافتگان و هم به قاتلان اجازه می دهد تا در طول آیتم های بازی شان به تولید مثل موجوداتی رام نشدنی بپردازند . چشم خود را باز نگه دارید تا این موارد را که در طول آزمایش ها پدیدار می شوند را ببینید . 

در داخل Tome از طریق خراشیدگی ها راه خود را به دست آورید و طلسم های اختصاصی را در دستان خود بگیرید و (آن را ) تجهییز کنید ، که شامل مجموعه Divergence برای Nurse و Yui می شود . 

برای جشن گرفتن انتشار ورودی جدید در بایگانی ، تا 50 درصد از قیمت Auric Cells ( واحد پول در بازی ) در کاراکتر Yui Kimura و The Oni بین 10 فوریه ساعت 11 صبح تا تا ساعت 11 صبح 17 فوریه ، لذت ببرید . 

رویداد طلاکاری شده Stampede

سال گاو را با رویداد Lunar New Year که آن را ilded Stampede می نامند ، از ساعت 11 صبح 11 فوریه تا پایان 25 فوریه ساعت 11 صبح جشن بگیرید . علاوه بر آن ، یک مضمون لابی و وسایل جانبی بازی ،  در این رویداد که دارای هدایای موضوعی است که از طریق اخبار درون بازی و کانال های رسمی Dead by Daylight اهدا خواهد شد.

 

عنوان و بنر یکی از بازی ها

 

همچنین شما می توانید منتظر تجهیزات جدید برای The Wraith و Deathslinger به عنوان بخشی از مجموعه Gilded Stampede باشید ، که در 11 فوریه می آید . در نهایت ، از فروش ما با لباس های مربوط به مسابقات Lunar New Year در فروشگاه بازی استفاده کنید . 

این برای امروز است . ما امیدواریم که شما از بایگانی های جدید Tome Archives جدید لذت ببرید و به همان اندازه که ما روی آن کار کردیم از اجرای آن لذت ببرید. چشمان خود را برای سایر شگفتی هایی که آزمایشات شما را لرزاند ، باز نگه دارید. همچنین ، اعضای Xbox Game Pass می توانند امروز پرش کنند و بازی امروز را با Dead by Daylight: Special Edition شروع کنند. در این بین شما را در مه می بینیم !

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد