|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

هفته بعد در Xbox ، از 9 تا 12 فوریه

امیررضا فروزان

به Next Week در Xbox خوش آمدید ! ما اینجا تمامی خبر های جدید درباره بازی آتی در Xbox Series X|S، Xbox One ، and Windows 10 PC و همچنین ( بازی های ) نزدیک به Xbox Game Pass که با عناون ID@Xbox به زودی انتشار می یابد . اطلاعات بیشتری درباره بازی های زیر دریافت کنید و زمانی که ( بازی ها ) در دسترس است بر روی پروفایل آن ها برای جزئیات پیش فروش کلیک کنید ( تاریخ انتشار در معرض تغییر است )

The Wild Eight – February 9

 

نصویر یک بازی

 

سقوط مرموز هواپیما ، تنها شروع کار بود . هشت باز مانده در بیاین خشن و ناخشنود و منجمد آلاسکا گیر افتاده اند . اجازه ندید تا شما را از پا در بیاورد . حقیقت را بیابید . زنده بمانید و زندگی کنید تا حکایت The Wild Eight را بگویید . 

 

#SinucaAttack – February 10

 

تصویر یک بازی و یک کاراکتر که در حال کسب امتیاز های موجود در بازی است

 

پلتفرم هوشمندانه و لغزساز زیرکانه ساخته شده ، #SinucaAttack وارد کنسول می شود ، و ترکیب خارق العاده و منحصر به فردی از گلوله های فیزیکی فضای استخر و سیستم عامل 2D را در سرتاسر جهان برای بازیکنان جدید به ارمغان می آورد . کاراکتر خود را انتخاب کنید ، چوب های بیلیارد را سفارشی کنید و از یک سری از اتاق های فرار سریع بروید ، جایی که توپ های استخر بهترین و عالی ترین سلاح شما است . 

 

Ultra Goodness 2 – Optimized for Xbox Series X|S – February 10

 

تصویری از شخصیت یک بازی در میان اتش

 

UltraGoodness 2 یک آشفته خونین از یک کار پویا و جالب درباره نبرد بین خوب و بد جهان است . Dark Forces برای تکه تکه شدن در این بازی خونی آماده هستند ، اما اکنون با دست سازی شدن زمان و همراه ثابت گربه ترکیب شده است . 

 

Aground – February 11

 

یک کشتی در بازی بر روی آب

 

به عنوان یکی از آخرین انسان های بازمانده ، شما خود را در یک جزیره غیر مصنوعی گرفتار می یابید . همراه با چندین نفر دیگر از قربانیان و صدمه دیدگان سقوط ، شما می توانید بکنید ، حفر کنید و راه خود را برای نجات بسازید ؟ Aground یک بازی استخراج ، حفر و ساختن RPG است ، جایی که هرچه شما پیشرفت می کنید ، NPC های جدیدی را خواهید دید ، قفل های فناوری را باز می کنید و و شاید هم جادو . زیر ظاهر ساده  خود ، Aground عمق و شگقتی های زیادی را پنهان می کند . 

 

Knights Retreat – February 11

 

تصویری از یک مهره شطرنج در یک دشت

 

یک بازی شطرنج بدون هیچ مهره بازی . دسته ها و صف های مهره های خود را مجددا بچینید و نظم دهید تا بهترین شوالیه خود را در جهان انتزاعی قرون وسطایی به پادشاهی خود بازگردانید . نمایان کردن 80 مرحله دست ساز همراه با افزایش پیچیدگی و درهمی در یک جهان زیبا و انتزاعی از زمان قرون وسطایی الهام میگیرد . 

 

Little Nightmares II – February 11 – Supports Smart Delivery

 

دست هایی که در تاریکی رها است

 

در Little Nightmares II به دنیای وحشتناک و فریبنده بر می گردید ، یک بازی معلق پرماجرا که شما در آن به عنوان Mono بازی می کنید ، و یک پسر جوان در یک جهان که توسط زمزمه انتقال در یک برج دور که تحریف شده است ، گیر افتاده است . Mono همراه با دوست جدیدش Six ، شروع به کار می کند تا راز های مختل کننده و آشفته سیگنال برج را کشف کند ، اگر آنها بتوانند آن را از راه رویی از دشمنان و تهدید ها عبور دهند . Little Nightmares II را پیش سفارش دهید و کلاه Mokujin را به عنوان پوشش سر برای Mono دریافت کنید .  

 

On the Road The Truck Simulator – February 11

 

یک تریلی در حال حرکت در جاده

 

در این شبیه سازی واقع بینی کامیون ، شما بیش از 6500 کیلومتر جاده و بزرگراه در دسترس خود دارید _ که شامل جابجایی دقیق و متعدد بزرگراه ها می شود . پشت فرمان MAN TGX یا سری اسکانیا R شوید و بیش از 15 شهر آلمان مانند هامبورگ ، برمن ، کلن ، هانوفر و برلین را با طراحی و دیدنی های منحصر به فرد جاده کشف کنید.

 

Endurance: Space Action – February 12 – Xbox One X Enhanced

 

تصویری دیجیتال از یک بازی

 

یان معیوب را از طریق جنگش در مقابل گروه آتش نشانی دنبال کنید و به او اجازه دهید تا از رازها و معما های Facility در این پلتفرمر اکشن که به تبعیت از عناوینی مانند Megaman X و Cave Story می پردازد ، نمایان کند . 

 

Outbreak: Lost Hope Definitive Edition – February 12 – Optimized for Xbox Series X|S

 

یک مادر همراه با وسایل در یک جنگل در کنار آتشی که بر افروخته است

 

تجربه یک مادر از جان گذشته که در جستجوی دخترش در طول یک همه گیری ( بیماری ) کشوری است . این داستان دقیقا Gwen را پس از فرار دلهره آورش از مرکز شهر در طول شیوع ( بیماری ) دنبال می کند . یک حادثه مخوف باعث می شود تا او از دخترش دور بماند و او باید با ارواح برای زنده ماندن و نجات دخترش مبارزه کند . 

 

Persian Nights 2: The Moonlight Veil – February 12

 

تصاویری از تعدادی نامه و ابزار الات

 

به سرزمین رویایی شب های ایرانی سفر کنید و خواهر خود را از سرنوشتی شوم و وخیم نجات دهید . در این ماجراجویی شی پنهان مجلل و اغواگر را ببینید و  طعم و مزه شرقی را احساس کنید . 

 

RoboPhobik – February 12

 

تصویری از یک بازی که در آن تعدادی از شخصیت ها در حال انجام مراحلبازی مشخص است

 

RoboPhobik یک تیرانداز از یک بازی تخیلی است که از دهه هفتار الهام گرفته است ، که دارای پیچیدگی منحصر به فردی است : اگرچه شما هنوز ایستاده اید ،  دشمنان حمله یا حرکتی به شما نخواهند کرد . همانطور که شما در حال فاش کردن یک داستان غنی که پر از عشق ، نفرت و صیقل داده شده هستید ، از مهارت ها و تاکنیک های خود تا از حالت محصور بودن توسط ربات به دور باشید . 

 

Rover Wars: Battle for Mars – February 12 – Xbox One  Enhanced

 

تصویری از یک بازی که در آن دو لشکر از شخصیت های بازی در قابل دو ارتش در حال موضع گیری و جنگ هستند

 

Rover Wars ترکیبی از ابتکار و کاردانی مدیریت ، کشاورزی ، سازندگی و استراتژی را در یک جنگ شدید قرار داده است . در یک نبرد بین سایره ای بجنگید و دوستانتان را در حالت و قابلیت تنظیم حالت ها به مبارزه بطلبید . Rover Wars شاید  بلیت دروازه شما در ژانر استراتژی باشد . 

 

The StoryTale – February 12

 

تصویری که در ان کاراکتر یک بازی در حال بالا رفتن از سکو ها و موانع است

 

StoryTale یک بازی و پلتفرمر افسانه ای همراه با توسعه عظیم ، انفجار ها و شکستن ها است ، جایی که قهرمانان با سلاح های نفرین شده و رجیم می جنگند و میل به فراموش کردن جادو ها دارند ، اما نگران نباشید هیچ کس آسیب نمی بیند . 

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد