|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

فروش Deep Silver و دوستان ادامه دارد

امیررضا فروزان

چیزی که وجود دارد این است که در سال 2021 شما تنها یک رزولوشن سال جدید را نیاز دارید ، بازی های بیشتری را بازی کنید ! و ما اینجا ، در Deep Silver هستیم تا برای شما تخفیف های شگفت انگیزی را برای عناوین تاپ و بالای خود فراهم کنیم ، بازی های بزرگ و عالی ، و معاملات بزرگ ، حالی عالی را برای شروع تازه سال جدید می آورد ! این بازی ها و تعداد بیشتری از آنها را در طول فروش Deep Silver و Friends در تاریخ 2 تا 8 فوریه در فروشگاه Xbox بررسی و چک کنید .

سری مترو ( تا 80 درصد ذخیره کنید ) 

اگر Metro’s Artyom قرار بود تصمیمی را برای حل مسائل سال جدید اتخاذ کند ، وضع چگونه بود ؟ برای جلوگیری از وسواس او نسبت به حقیقت ؟ ، اما بدون اینها ، او Artyom نبود و مترویی وجود نداشت ! با 80% تخفیف از بازی های Metro 2033 Redux و Metro Last Light Redux _ دو فصل اول سری مجلل و عالی Metro _ که شامل بازسازی شدن تمامی DLC ها می شود ، دردنیای خارق العاده آخر الزمانی قرار بگیرید ! Metro Exodus ( با هفتاد درصد تخفیف ) دنباله بازی هارا در یک مسیر جدید و جسورانه می برد ، Artyom و گروهی از Spartan Rangers از مسکو می گریزند و در جست و جوی یک زندگی جدید در شرق ، یک سفر پیمایش قاره ای را در تمام روسیه شروع می کند . 

سری Saints Row ( تا 80 درصد ذخیره کنید ) 

شما میتوانید اشتباهات بیشتری برای فرار از دنیای The Third Street Saints همراه با Johnny Gat و همکاران انجام دهید . Saints Row The Third Remastered ، Saints Row IV: Re-Elected ، Saints Row: Gat Out Of Hell ، Saints Row IV: Re-Elected و Gat Out Of Hell همگی بین 60 تا 80 درصد کاهش داشته اند و ما عملا در حال از دست دادن آن ها بودیم ! هر فصل از سری Saints Row زمینه های گیم پلی عجیب و غریبی می دهد که به شما اجازه می دهد تا با استفاده از زراد خانه ای سلاح های قدرتمند و حتی فوق قدرتمند که توسط همسایگان شما تامین و پشتیبانی می شود ، بر دشمنان خود چیره شوید . 

Kingdom Come : Deliverance ( تا 70 درصد ذخیره کنید ) 

در برد جایزه  RPG Kingdom Come: Deliverance صرف جویی کنید ، یک دنیای باز و واقع بینانه RPG که در اواخر قرون وسطی قرار گرفته است . تمرکز بازی سه گانه است : تصاویر عالی ، مبارزه های غوغا کننده واقع بینانه اول شخص ، و یک داستان پخش شده غوطه ور و خارق العاده در محیط معتبر . این بازی جایزه های چند نفره خانگی را به ارمغان می آورد ، که شامل بهترین بازی gamescom رایانه شخصی ، به مبارزه طلبیدن جایزه های RPG سال جدید ، و بازی های چکی ( اشاره به ملیت : جمهوری چک ) سال . حالا شما یک شانس برای بازی کردن آنها برای خودتان دارید . 

Ride 4 ( تا 35 درصد ذخیره کنید ) 

نهایت تجربه مسابقه برای عاشقان ماشین دو چرخ ! برای خراب کردن و شکستن مرز بین بازی و واقعیت آماده شوید . Ride 4 چالشی از مرحله جدید از واقع گرایی به ارمغان می آورد : صد ها دوچرخه ، جاده ها و چرخ دنده های سواری که با پیشرفته ترین تکنولوژی ها ، بهترین و خوب ترین اطلاعات را اراده می دهد . یک رقابت که مانند آن در قبل دیده نشده است این 4 واقعی است ! تخفیف های ویژه را هم برای نسخه ویژه ( 35 درصد ) و نسخه اصلی و پایه ( 30 درصد ) را بررسی کنید ! 

Hunt : Showdown ( تا 60 درصد ذخیره کنید ) 

یک تیرانداز اول شخص پرمخاطره و نشاط آور است جایی که با هم مشارکت میکنید و متحد می شوید تا هیولا های ترسناکی که درباتلاق های Louisiana گشت می زنند را نابود کنید . در مقابل گروه های شکارچیانی که در جستجوی منافع ایمن برای خودشان هستند ، رقابت کنید . موفقیت به شما اجازه می دهد تا سلاح های مخوف و قدرتمند بیشتری را به دست آورید . شکست بخورید ، و شما لوازم و ادوات  خود را از دست خواهید داد ، اما تجربه شما باقی خواهد ماند . 

Dead Island Definitive Edition ( تا 75 رصد ذخیره کنید ) 

Dead Island Definitive Edition ترکیبی از فصل اول خلاقانه سری بازی های مشهور zombie slayer همراه با تمامی DLC سابق است . بازی اکشن و ترسناک RPG یک رویداد شیوع زامبی در جزیره گرمسیری Banoi را نمایان می کند . سرها را در هم بشکنید ، جمجمه هارا بترکانید آنها را با یک مبارزه شگفت انگیز نابود کنید ، این یک شوک و عصبانیت است ! 

برای اطلاعات بیشتر درباره بازی های Deep Silver ، به سایت ما در deepsilver.com مراجعه کنید و مارا در Twitter،  Facebook و Instagram دنبال کنید . و مطمئن شوید که فروش های Deep Silve و Friends در فروشگاه Xbox برای برای معاملات محدود با زمان کم بررسی می کنید . 

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد