|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

Big Paintball در آخرین اپدیت خود در Roblox نقشه ها و خدمات بیشتری را ارائه می دهد .

امیررضا فروزان

هواداران Roblox ، برای قفل کردن محوله و شلیک کردن به دشمنان خود آماده باشید . Big Paintball همراه با غنی ترین و پر محتوا ترین اپدیت خود تاکنون در Xbox One که از قبل هم بزرگ تر شده است ، که نقشه های بیشتر و یک هسته بهبود پخش و عملکرد بازی برای سرگرم سازی و سختی هر بازی به ارمغان می آورد .

 

Big Paintball دو شخصیت در بازی

 

نقشه های جدید و بازسازی شده 

Suijin و Safehouse اخیرا به فهرست نقشه های Big Paintball اضافه شده اند ، که تعداد نقشه هارا به 10 تا می رساند . علاوه بر دو میدان جنگ جدید ، بازی های بزرگ نیز در حال کار هستند تا نقشه های موجود بازی را همراه با یک پالت رنگی تقویت شده و استراتژی های اساسی گیم پلی مانند بهتر شدن پوشش یا فضای باز بیشتر برای پیمودن ، بازسازی کنند . 

 

عکس از یک بازی

 

Suijin

با الهام گرفتن از سبک معماری ژاپنی ، Suijin بدون شک یکی از منحصر به فرد ترین و روان ترین و تطبیق پذیر ترین نقشه های Big Paintball است که ارائه می شود . زمین شیب دار و تند ، پوشش فراوان و راه های باریک باز و دراز در طول لبه بیرونی ، شما را ملزم میکند تا اگر امیدوارید از راس بازی بیرون بیایید ، دائما سبک بازی خود را مخلوط کنید . 

 

تصویری از سبک معماری یک خانه در بازی

 

Safehouse 

چه در داخل یا در خاج یا خانه باشید ، انتظار داشته باشید تا مشغول یک سری جنگ های وحشیانه در Safehouse شوید . به محض اینکه دور شروع می شود ، هر دو تیم به ناچار برای کنترل Safehouse بزرگ در مرکز نقشه رقابت می کنند . یک مجیط سریع و فووری را برپا کنید و تنها شاید شما خود را پیروز و فاتح یافتید . 

 

تصوایری از یک بازی

 

حالت جدید بازی 

این رقابت در Big Paintball با حالت کاملا جدید و فوق العاده شدید مهارت گرم و حساس می شود . قوانین ساده هستند : هر کسی که در ابتدا 100 برچسب را بگیرد ، برنده است ! این رگه هارا جمع کنید و اجازه دهيد ( گلوله های ) رنگ پرواز کنند . 

 

شخصیتی از یک بازی در حال شلیک

 

به روزرسانی های بیشتری در راه است 

بازی های بزرگ همواره به دنبال بهبود تجربه گیم پلی در Big Paintball هستند . افت محتوای جدید شامل یک سیستم حرکتی جدید است بنابر این بازی دارای سرعت بیشتری می شود . همچنین پیشرفت های مختلفی را برای احیا در بسیاری از به روز رسانی جلوه های بصری در سرتاسر صفحه خواهیم دید . و این تنها برای شروع است . در طی چند ماه آینده ، بازیکنان در Xbox One میتوانند منتظر جریان جدید و مداوم از نقشه ها ، سلاح ها ، و رگه های جدید تا در لبه ها بر حریفان خود پیروز شوند و سود ببرند . 

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد