|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

حشرات Grounded پرواز میکنند .

امیررضا فروزان

در به روز رسانی های امروز برای Grounded ، ما در حال به ارمغان آوردن حشرات پروازی ، همراه با پشه ها ، کرم های شب تاب ، و زنبور های عسل به backyard هستیم . این تیم خواسته است تا موجودات پرنده را در برخی زمان ها به Grounded اضافه کند ، زیرا که این در صدر درخواست های عموم مردم برای حیات خلوت ( بازی )در حال پیشرفت ما بود .

همانطور که جمعیت موجودات در Grounded با این ویرایش جدید رشد میکند ، آیتم ها و بخش های بیشتری نیز برای بازیکنان برای ساختن وجود خواهد داشت . برای این به روزرسانی ، زنبور عسل ، کرم های شب تاب و پشه هایی مانند رپیرر ، همه این ها دستورالعمل های جدیدی است که که بازیکنان قادر خواهند بود ( زمانی که ) آنها مشکلات و باگ های جدید را رفع کردند، به تحقیق و ساختن آنها بپردازند . اما این همه نیست ! هم اکنون بازیکنان قادر خواهند بود تا از شپشه های گندم سپر بسازند و این به بازیکنان اجازه میدهد تا حملاتی که قبلا نمیتوانستند دفع کنند را دفع کنند . 

در امتداد موجودات و دستورالعمل های جدید ، برخی کیفیت های خصوصیات زندگی به اجرا در آمده است . با هر بازخورد عمومی ، آیتم های مجهز هیچ فضای موجودی را اشغال نخواهند کرد ، و به جای آن آیتم های اسلات ( فضای موجود را ) اشغال خواهند کرد . نه تنها این ، زمانی که بازی کننده کشته میشود و میمیرد ، تمامی آیتم های مجهز برای کاراکتر بازی باقی میمانند ، باعث می شود تا سفر به کوله پشتی آنها برگردد تا وسایل خود را با دشواری کمتری پس بگیرند . 

ما امیدواریم که بازیکنان این حشرات را همانطور که ما دوست داشتیم آنها را ایجاد کنیم دوست داشته باشند و عاشقشان باشند ! مثل همیشه ، ما امیدواریم همانطور که با هم به ساخت ( این بازی ) در پیش نمایش تجربه بازی (های ) Xbox خود ادامه دادیم ،( اینکه ) نظرات عمومی درباره موجودات جدیدمان چیست را هم میشنویم . 

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره همه این موارد جدید اضافه شده به ( آیتم ) backyard ، اخرین و جدید ترین Obsidian YouTube Channel ، Grounded Developer Vlog را بررسی و چک کنید . 

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد