|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

روز های بازی رایگان ، The Sims 4 و Puyo Puyo Tetris 2

امیررضا فروزان

جهانی خارق العاده ایجاد کنید که یک تجلی از شما باشد یا بازی های پازل مانند متقاطع را بازی کنید ، همه این ها در روز های بازی رایگان امروز ! The Sims 4 و Puyo Puyo Tetris 2 همه برای مشترکان Xbox Live Gold و Xbox Game Pass Ultimate برای بازی از پنج شنبه 4 فوریه ساعت 12:01 دقیقه بامداد PST تا پایان یکشنبه 7 فوریه ساعت 11:59 دقیقه شب PST در دسترس می باشد .

چگونه بازی را شروع کنیم ؟ 

بازی هارا اینجا در Xbox.com پیدا کنید و نصب کنید . از طریق کلیک کردن ( لینک )  فروشگاه مایکروسافت برای شما ارسال خواهد شد ، جایی که شما باید به سیستم وارد شوید تا گزینه نصب ( بازی هارا ) با عضویت Xbox Live Gold خود ببینید . برای دانلود ( بازی ها ) در کنسول ، بر گزینه Subscriptions در فروشگاه Xbox کلیک کنید و وارد فضای عضویت Gold شوید و مجموعه Free Play Days ( روز های رایگان بازی ) را در Xbox One خود قرار دهید . 

ادامه کار را دنبال کنید 

در حین نگه داری از Gamerscore و دست اورد های کسب شده خود در طول رویداد ، بازی کردن را ادامه دهید و بازی ها و نسخه های دیگر را در مدت زمان محدود تخفیف خریداری کنید ! لطفا توجه داشته باشید که درصد تخفیف می تواند در منطقه ها متفاوت باشد . 

اطلاعات بازی ها 

The Sims 4

آخر این هفته را با Sims زندگی کنید ! The Sims 4 در طول اخر هفته برای بازی در دسترس خواهد بود . کاراکترها و شخصیت های منحصر به فرد خود را با پویانمایی های شخصیتی بسازید ، تمامی اطلاعات خانه خود را سفارشی کنید و به دنبال جهان در حال جنبش باشید ، یا یک رابطه جدیدی را رشد دهید یا یک نوع جدید خانواده را شروع ( به ساختن ) کنید . تصورات خود را رها و آزاد کنید . 

Puyo Puyo Tetris 2

به عنوان بخشی از جشنواره سی امین سالگرد سری بازی های Puyo Puyo ، Puyo Puyo Tetris 2 به طور رایگان در پایان هفته برای بازی در Xbox Series X|S و Xbox One در دسترس می باشد . با حداکثر چهار بازیکن در نبرد ها و پازل های آنلاین درگیر شوید یا حالت  Boss Raid که اخیرا منتشر شده را امتحان کنید . شما یک لیست بزرگی از کاراکتر ها را خواهید داشت ، که شامل Sonic the Hedgehog و چهار کاراکتر جدید است که امروزه به عنوان بخشی از نشان به روزرسانی محتوای جدید در حال گسترده و انتشار هستند ! و همچنین با بازی پازل مبتنی بر تیم مهارت ها ، آمار ، کارت های مورد قابل تجهیز و موارد دیگر ، با حالت  نبرد RPG الهام بگیرید ! 

این روز های هیجان انگیز Free Play Days برای کاربران Xbox Live Gold و Xbox Game Pass Ultimate از دست ندهید ! اینجا درباره Free Play Days اطلاعات بیشتری به دست آورید و با Xbox Wire همراه باشید تا از اخرین اخبار درباره Free Play Days های آینده و بازی های گیمینگ Xbox اطلاع یابید . 

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد