|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

به روزرسانی ارزش Xbox Live Gold

امیررضا فروزان

از زمانی که ما Xbox Live Gold را راه اندازی کردیم ( حد.ود 18 سال پیش ! ) ، ما در تلاشیم تا آن را تبدیل به پیشرفته ترین شبکه ارتباطاتی چند نفره در دسترس برای بزرگترین و عالی ترین انجمن بازیکنان بازی کننده کنیم که تعداد زیادی از شما را ( شامل ) میشود .

میلیون ها نفر از مردم همراه با دوستانشان در Xbox گرد هم می آیند و بازی های بزرگ و عالی را کشف میکنند . ما در انجمن خود با تشدید امنیت دیجیتالی کاربران و بازی کنندگان ، دسترسی راه های جدیدی برای اشتراک گذاشتن ، ارتباط برقرار کردن و بازی با دوستانتان ، و ارائه قابلیت اطمینان پیشرو در صنعت در سرتاسر شبکه ، سرمایه گذاری میکنیم . 

به صورت دوره ای ، ما قیمت و ارزش سرویس های خود را برای منعکس کردن تغییرات در بخش ها و مکانهای مختلف مارکت ها و بازار ها ، ارزیابی و تعیین میکنیم ، و به سرمایه گذاری خود در انجمن Xbox ادامه میدهیم . ما قیمت Xbox Live Gold را در بازار های منتخب تنظیم خواهیم کرد . در بسیاری از مارکت ها و بازار ها ، قیمت Xbox Live Gold برای چندین سال تغییری نداشته است و در بعضی مارکت ها ، قیمت ها برای ده سال تغییری نداشته است . 

بنابر این ، این ها چه معنی برای شما خواهد داشت ؟ 

  • اگر شما یک عضویت موجود آنلاین 6 یا 12 ماهه Xbox Live Gold را دارید ، هیچ هزینه ای برای شما تغییر نمیکند. اگر شما عضویت خود را تمدید کنید ، عضویت شما با قیمت جدید تمدید خواهد شد . 
  • ارزش عضویت 1 ماهه Gold در حال افزایش 1 دلار و ارزش عضویت سه ماهه در حال افزایش 5 دلار یا برابر میزان آن در مارکت ها بازار های محلی شماست . 
  • اگر میخواهید اشتراک Gold خود را به اشتراک Xbox Game Pass Ultimate  به روزرسانی کنید ، اشتراک Gold شما نیز مستقیما به Ultimate تبدیل میشود . ( حداکثر تا 36 ماه ) ؛ برای مثال ، اگر از اشتراک Xbox Live Gold شما 11 ماه باقی مانده باشد و شما آن را به Xbox Game Pass Ultimate به روزرسانی کنید ، آن 11 ماه ( باقی مانده از اشتراک Xbox Live Gold شما ) بدون هیچ هزینه افزوده ای به Ultimate بدل میشود .

عضویت ها در برخی مناطق اطلاع رسانی شده اند . اگر شما دریک منطقه ای هستید که قیمت ها تغییر یافته است ، شما پیامی از مرکز اطلاع رسانی طی ماه آینده دریافت خواهید کرد که شما را از قیمت های جدید برای عضویت شما مطلع می کند . با پیش رفتن قیمت گذاری های جدید ، برای یک ماه 10.99 دلار ، برای سه ماه 29.99 دلار ، و برای 6 ماه 59.99 دلار ، یا برابر با ( عضویت ) 6 ماهه مارکت های محلی شما خواهد بود . و همچنین شما همیشه میتوانید اکانت خود را ببینید و عضویت خود را مدیریت کنید ، و قیمت ها حداقل تا 45 روز بعد از اینکه شما پیام را دریافت میکنید ، تغییر نخواهد کرد . 

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد