|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

Xbox Series S و Xbox Series X با شروع با $24.99 دلار در ماه برای Xbox Game Pass Ultimate و EA Play ، در 10 نوامبر رونمایی می شود .

امیررضا فروزان

بیشتر از هر زمان دیگری ، بازی ها نقش مهمی را در زندگی ما بازی میکنند . به عنوان یکی از عالی ترین حالت های ساختگی تجلی یافته ، بازی در تصورات ما خودنمایی میکند و مارا به دنیای جدید ، داستان ها و دنیای جدید متصل میکند .

در 10 نوامبر ، جهش جدیدی از کنسول بازی شروع می شود . آن زمانی است که نسخه ( جدید Xbox ) ما همراه با کارامد ترین ، جذاب ترین و سازگار ترین تجربه های نسل بعدی بازی های کنسولی ، و ازادی برای بازی همراه با دوستانتان در هر زمان و مکان ، به واقعیت بدل میشود . 

امروز برای اینکه شما بیشتر از هر زمان دیگر قادر به جهش به نسل های بعدی بازی های کنسولی باشید ، ما تایید میکنیم : 

  • Xbox Series X ، قدرتمند ترین کنسول تولید شمده توسط ما تا اکنون ، و Xbox Series S که عملکرد نسل بعدی ما را در کوچک ترین کنسول ما که با قیمت مقرون به صرفه ای ساخته شده است ، به طور جهانی در 10 نوامبر رونمایی میشود و پیش سفارشات هم از 22 سپتامبر اغاز میشود . 
  • گسترش Xbox All Access به دوازده کشور ، ارائه نسل بعدی Xbox و 24 ماه از Game Pass Ultimate به شما با $24.99 دلار در ماه ، بدون پرداخت هیچ پیش پرداخت . 
  • EA Play بدون هیچ هزینه اضافه ای به Xbox Game Pass می پیوندد .  

نسل بعدی از بازی هارا برای همه در روز اول بیاورید . 

ما باور داریم که دسترسی به نسل بعدی باید برای همه در دسترس باشد . و میدانیم که قیمت برای بسیاری از هواداران فاکتور مهمی است .  برای زودتر تکمیل کردن Xbox Series X و دعوت کردن بازیکنان بیشتر برای نسل بعدی ( بازی ها ) ، ما Xbox Series S را ساختیم ، یک کنسول کاملا دیجیتالی و از نسل بعدی ( بازی ها ) که برای ارائه هر آن چیزی که به عنوان هسته و اصل نسل بعدی بازی ها به شمار میرود ، ساخته و طراحی شده است _ بارگیری شدن سریع تر ، سرعت فریم بالاتر ، و دنیاهای ثروتمند تر و پویاتر، در براق ترین و کوچک ترین Xbox تا کنون . توسعه موازی دو کنسول مارا قادر میسازد تا قوی ترین کنسول ( ساخته شده را ) در Xbox Series X ارائه دهیم و نسل بعدی بازی هارا در دسترس و مقرون به صرفه برای بیشتر بازی کننده ها همراه با Xbox Series X قرار دهیم . 

توانمند سازی شما همراه با آزادی و انتخاب ، اساس و مبنای همه کارهایی است که برای Xbox انجام میدهیم . افزوده بر گزینه سنتی خرید نسل جدید Xbox Series X و Xbox Series S با قیمت به ترتیب 499 دلار ( برآورد جزئی نرخ ) و 299 دلار ( برآورد جزئی نرخ ) ، ما در حال گسترش برنامه های Xbox All Access خود به 12 کشور در این تعطیلات هستیم ، تا بیشتر ( برنامه ها و خدمات ) در سال 2021 بیاید . 

گرچه ما در حال به روز رسانی جدید ترین کنسول هایمان یا اضافه کردن آنها به خانواده Xbox در اولین فرصت هستیم ، Xbox All Access آسان ترین راه برای دریافت کردن بهترین Xbox است . Xbox All Access یک Xbox Series X یا Xbox Series S را همراه با 24 ماه تجربه کامل Xbox Game Pass Ultimate فراهم میکند . در مجموع ، این معنی را میدهد که شما دسترسی دارید به : 

  • کنسول نسل بعد Xbox  به انتخاب شما 
  • بیش از 100 بازی با کیفیت بالا برای کنسول ، که شامل بازی هاس نسل بعد Optimized میشود . 
  • بیش از 100 بازی با کیفیت بالا برای بازی در رایانه های شخصی . 
  • یک عضویت EA Play برای بازی با بیش از 60 تا از بهترین و بزرگترین بازی های کنسول و رایانه های شخصی . 
  • و بیش از 100 بازی برای بازی از ( بخش ) cloud

تمامی این ها بدون هیچ هزینه اولیه و با هزینه ماهانه اندک است . Xbox Series S با 24.99 دلار در یک ماه برای 24 ماه در دسترس خواهد بود و Xbox Series X با 34.99 دلار در ماه برای 24 ماه در دسترس خواهد بود . 

عضویت نهایی بازی بالاتر و فراتر از کنسول است و بهتر خواهد شد 

با انجمن Xbox Game Pass که اکنون پیش از ده میلیون بازی کننده دارد ، ما میدانیم که چقدرمهم است که دوستانتان به راحتی به بازی هایی دسترسی پیدا کنند و بتوانند ان هارا بازی کنند که شما میتوانید . و شما به ما فشار آورده اید Xbox Game Pass به عنوان تنها عضو با دسترسی به بیش از 100 بازی در کنسول ها ، رایانه های شخصی و موبایل ها در اختیار داشته باشید . 

برای فراهم آوردن ارزش بیشتر ، ما در حال همکاری با Electronic Arts هستیم تا در این تعطیلات عضویت Xbox Game Pass Ultimate  و رایانه های شخصی را همراه با عضویت EA Play بدون هیچ هزینه اضافی فراهم کنیم .این به این معنی است که اعضای Ultimate میتوانند از EA Play در Xbox One ، Xbox Series X و Series S ، و ویندوز 10 رایانه های شخصی ، Xbox Game Pass برای اعضای رایانه های شخصی ، از EA Play در ویندوز 10 بهره مند شوند . امروزه علاوه بر بیش از 100 بازی در کتابخانه Xbox Game Pass ، کاربران رایانه های شخصی و Ultimate قادر خواهند بود تا بیش از 60 تا از بهترین و بزرگترین بازی های کنسول و رایانه های شخصی EA مانند FIFA 20 ، Titanfall 2 و Need for Speed Heat را و همچنین عناوین برخی دیگر ازمشهورترین بازی های مخصوص مانند Battlefield ، Mass Effect ، Skate و The Sims را بازی کنند . 

تعدادی از بهترین بازی های EA Play نیز برای کاربران Ultimate که در دستگاه اندروید بازی میکنند ، در ( بخش ) cloud بدون هزینه اضافه ای در دسترس خواهد بود . 

و ما در حال ادامه دادن اضافه کردن بازی ها و تجربه های عالی به Xbox Game Pass برای رایانه های شخصی هستیم . 

بهترین مکان برای بازی کردن بزرگترین گیم ها 

زمانی که  Xbox Series X و Series S در این نوامبر رونمایی میشوند ، اعلام کردن نسل جدیدی از تجربه های بازی خواهد بود . بازی های Optimized برای Xbox Series X و Series S که امسال در راه می باشند ، ساخته شده اند تا بیشترین بهره و استفاده را از سریع ترین کنسول ( ساخته شده ) تا کنون ببرند . در اولین روز شما اولین فردی خواهید بود که از نسخه های نسل بعد بازی های مورد انتظار مثل  Gears Tactics ، Tetris Effect ، Connected ، Ubisoft’s Assassin’s Creed Valhalla ، Watch Dogs و Legion استفاده کرده و لذت خواهید برد . Ubisoft به علت استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها و سخت افزار قدرتمند برای ارائه بازی های پیشگام معروف است ، و ما فکر میکنیم که شما تجربه ای که از تحت تاثیر قرارگرفتن بازی با Assassin’s Creed Valhalla و Watch Dogs را از یاد نخواهید برد . 

Xbox Series S حول همان تکنولوژی طراحی شده است که موجب میشود این بازی های و بسیاری از بازی های دیگر باورنکردنی به نظر بیایند . در صحبت با توسعه دهندگان بازی ، ما شناختیم که فضاهایی که شامل CPU و I/O است  به طور موثر آمیزی اندازه گیری آنها سخت است ، و این باعث میشود تا قرار دادن Xbox Series S برای توسعه دهندگانی که در حال هدف گذاری و انتقال تجربه های خود به برای Xbox Series X هستند ، آسان شود . 

با قدرت گیری از Xbox Velocity Architecture ، شما میتوانید منتظر مزایای مشابهی ازXbox Series S مانند سرعت بارگذاری سریع تر و از سر گیری فوری باشید . همچنین Xbox Series S از خصوصیات مشابه نسل بعدی ( بازی ها ) که شامل HDMI 2.1 ، نرخ فریم تا 120 فریم بر ثانیه ، DirectX Raytracing و Variable Rate Shading پشتیبانی میکند . همچنین این برنامه از صدای فضایی همانند Dolby Atmos و Dolby Vision که از طریق برنامه های جریان رسان مانند Disney+, Vudu و Netflix درزمان راه اندازی پشتیبانی میکند . و علاوه بر آن : پشتیبانی Dolby Vision برای بازی ها در برای اولین بار در نسل بعدی از کنسول های Xbox در سال 2021 خواهد آمد . 

بهترین نسل از بازی های تاکنون 

بازی در دهه پیش تکامل یافته است تا اولین اتصال با دنیای جدید ، یک داستان جدید ، یا یک دوست جدید برای هر بازیکنی ساده تر ، اسان تر و مقرون به صرفه تر باشد . همراه با خانواده نسل بعد کنسول های Xbox ، ، تنوع و ارزش بیشتر Xbox Game Pass و گسترش Xbox All Access ، از همه دعوت می شود برای نسل بعدی بازی ها به ما بپیوندند .

منبع : news.xbox 

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد