|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اعضای EA Play ، Xbox Game Pass Ultimate را دریافت خواهند کرد .

امیررضا فروزان

از امروز تا تنها شش هفته بعد ، ما سفرمان را با رونمایی از Xbox Series X و Xbox Series S ادامه میدهیم .

با جهش به نسل بعدی از بازی ها همراه با شما بازی کننده در مرکز ، ما در حال کار با سازندگان در سرتاسر جهان هستیم برای اینکه بتوانیم به همه این قدرت را بدهیم تا بازی هایی را که میخواهند ، همراه با دوستانشان و کسانی که میخواهند و در هر جا و مکانی ، بازی کنند . با Xbox Series X  و Xbox Series S ، شما قادر خواهید بود تا با هزاران عناوین در چهار نسل از بازی ها ( که دارای ) بیشترین تیم خلاقیت ها و سازنده ها در صنعت ( Gaming ) هستند ، بازی کنید . و این به لطف آن سازندگان جاه طلب و بلند همت است که هزاران ( بازی ) در آینده در راه است. 

این یک لحظه بزرگ برای گیمر ها و بازی کننده ها خواهد بود ، و ما هیجان زده ایم که در روز اول ، همراه با Xbox Game Pass و حقوق مخصوص و شگفت انگیزی را با Xbox Game Studios همراه با شرکای صنعت خود به زندگی شما می آوریم . Xbox Game Pass مردم را همراه با کتاب خانه هایی متشکل از صد بازی عالی در میان کنسول ها ، رایانه های شخصی و حالا سیستم عامل های اندروید ، به هم متصل میکند . همانطور که هفته پیش اعلام کردیم ، ما هم اکنون بیش از 15 میلیون کاربر Xbox Game Pass از 41 کشور داریم . اگر چه ما به آپدیت کتاب خانه همراه با بازی های جدید و تدارک دیدن مزایای جدید برای اعضای نهایی خود ، ادامه میدهیم ، و چند مورد مضاف بر اینها هم در راه است که من درباره آنها واقعا هیجان زده ام . 

EA Play در این تعطیلات می آید 

در اوایل این ماه اعلام کردیم که با تیم Electronic Arts برای فراهم کردن عضویت بدون هزینه افزوده کاربران Xbox Game Pass Ultimate و رایانه شخصی ، همکاری کرده ایم . امروز من اعلام میکنم که با شروع 10 نوامبر ، EA Play در کنسول های Xbox ، که شامل Xbox Series S ، Xbox Series X و بخشی از Xbox Game Pass Ultimate میشود ، در دسترس خواهد بود ، و با شروع ماه دسامبر ، کاربران دارای اشتراک Ultimate یا اشتراک PC ، قدر خواهند بود تا بازی ها را از کتابخانه های EA Play یا ویندوز10 رایانه های شخصی دانلود و بازی کنند . این به این معنی است که ما مجموعه و کلکسیون جدیدی از بازی ها برای کنسول ها در راه است ، و همینطور برخی از بهترین بازی های EA Play برای کاربران Xbox Game Pass Ultimate در دسترس خواهد بود تا بتوانند از طریق دستگاه اندروید و از طریق بخش cloud ، بازی کنند . 

بازی های Bethesda را به Xbox Game Pass بیاورید . 

همانطور که ( این مطالب را ) به اشتراک گذاشتیم ، Bethesda از حامیان و طرفداران اولیه Xbox Game Pass بوده است و ما حقوق مخصوص Bethesda را برای کنسول ها و رایانه های شخصی اضافه خواهیم کرد . یکی از چیزهایی که مرا بسیارهیجان زده کرده است ، دیدن نقشه راه همراه با بازی های اینده Bethesda است از جمله Starfield که به کنسول های Xbox و رایانه های شخصی می آید که یک فضای جدید و حماسی است که توسط استودیو Bethesda Game و Doom Eternal توسعه یافته است.این بازی ها در برای کنسول های Xbox Game Pass از 2 اکتبر و برای رایانه های شخصی در اواخر سال 2020 می آید .  

 

 

 Xbox نقشه راه

 

ما برای این لحظه مدت ها منتظر بوده ایم و پایان (کار) اینجاست . ما وارد نسل بعد از بازی ها می شویم و به نظر می رسد که ( نسل جدید بازی ها ) مانند نسل قبلی نیست . با اتصال و ارتباط افراد مختلف در سیستم عامل ها و پلتفرم ها ، Xbox Game Pass در ادامه تجربه های جدیدی را کشف میکند ، و ( بخش ) بازی های ابری امکان بازی در مکان های مختلف را فراهم میکند ، راه های بازی بیشتری برای بازی با Xbox وجود ندارد . 

منبع :  news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد