|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

به رویا هایتان قدرت دهید ، هم اکنون Xbox Series X و Xbox Series S در سرتاسر جهان در دسترس هستند .

امیررضا فروزان

تجربه هیجان بازی با سرعت 120 فریم بر ثانیه ، همراه با سرعت بارگذاری سریع تر ، ثروتمندتر و دنیای پویاتر و در Xbox Series X ، قوی ترین و سریع ترین کنسول ساخته شده تاکنون و Xbox Series S ، ارائه عملکرد نسل بعدی از بازی ها با قیمت مقرون به صرفه در کوچک ترین Xbox ( ساخته شده ) تاکنون . علاوه بر اون ، اکنون عضویت Xbox Game Pass Ultimate در کنسول ها شامل EA Play میشود .

امروز نسل آینده بازی ها با رونمایی از Xbox Series X و Xbox Series S آغاز میشود ، با آوردن بهترین عملکرد ، جذابترین و کامل ترین تجربه های نسل بعدی از بازی های کنسول برای بازی کنندگان در سرتاسر جهان . رونمایی و راه اندازی این نسول های نسل بعد ( از بازی ها ) ادامه دیده ها و چشم انداز ما در یک آینده کاملا جدید برای بازیکنان است _ چشم انداز و دیده هایی که شما و دوستانتان را در مرکز تجربه بازی شما قرار میدهد . 

Xbox Series X ، قدرتمند ترین کنسول نسل بعد از بازی ها ، که این قدرت را به توسعه دهندگان میدهد تا چشم انداز و رویا های سازندشان را بیان کنند . این یک ترافلاپ 12 قدرتی GPU غیر منتطره ای را ( برای شما ) قرار میدهد ، و امکان استفاده از تکنولوژی ها و خصوصیات جدید مانند فریم ریت ها 120 فریم بر ثانیه ، raytracing مستقیم X با سرعت سخت افزاری ، سایه زنی با نرخ متغیر و ازسرگیری سریع را در اختیار شما قرار میدهد ، که به کاربران اجازه از سرگیری مجدد دقیقا هنگامی که ( از بازی ) بیرون میروند را میدهد ، و با عناوین متعدد این اطمینان را میدهد که آنها در هر لحظه میتوانند به سرگرمی ها برگردند . Xbox Series X یک مرحله جدید از صداقت ، بی واسطگی ، دقت و درستی را که پیش از آن در کنسول های بازی دیده شده است را ارائه میدهد . 

 

Xbox Series X|S دستگاه های

 

Xbox Series S ، یک نسخه تمام دیجیتالی نسل بعدی ( از بازی ) کنسول ، کوچک ترین و براق ترین ( کنسول ساخته شده ) تاکنون ماست . طراحی برای ارائه همه چیز اصل وهسته نسل بعدی از بازی هاست _ سرعت بارگذاری سریع تر ، سرعت فریم بالاتر ، و ثروتمند تر و دنیای پویاتر ، Xbox Series S  پیشنهاد عملکردی نسل بعدی بازی هارا همراه با قیمت مقرون به صرفه تری میدهد . 

امروز Xbox Series X|S در بیش از 40 تا مارکت ها در سرتاسر جهان و همراه با بازی های دیگر در سرتاسر حهان موجود است . 

بهترین مکان برای بازی کردن بزرگ ترین بازی ها 

راه اندازی Xbox Series X|S نوید نسل جدیدی از تجربه های بازی را میدهد که از نهایت مزیت های سریع ترین کنسول ما بهره ببرد . امروزه ، زمانی که شما دستگاه Xbox Series X|S خود را روشن میکنید ، به شما توسط بزرگ ترین و متنوع ترین دستگاه موجود در طول تاریخ Xbox به شما سلام گفته خواهد شد . بازی هایی مانند Assassin’s Creed ValhallaWatch Dogs LegionYakuza: Like a DragonGears Tactics, و Tetris Effect و Connected ( تنها ) تعدادی از بسیاری از بازی های مورد انتظار نسل بعدی از بازی ها است که شما میتوانید در روز اول بازی کنید . امروز Xbox Series X|S همراه با بیش از 40 بازی قابل پخش راه اندازی و رونمایی میشود ، شامل 30 بازی همراه با Smart Delivery که اطمینان خواهد داد که شما همیشه بهترین نسخه از بازی هارا در کنسول خود همراه با نسل های ( گوناگون از بازی ها ) بازی خواهید کرد . 

 

مردی که در حال جنگیدن با دشمن است

 

بیشتر بازی های باورنکردنی پیش از پایان سال به Xbox Series X|S می آیند که شامل Destiny 2 است : Beyond Light که از 10 نوامبر ( بهینه شده برای بازی های Xbox Series X و Xbox Series S  از 8 دسامبر ) و Call of Duty :  راه اندازی عملیات سیاه و سفید جنگ سرد در 13 نوامبر . زمانی که Cyberpunk 2077 در 10 نوامبر راه اندازی میشود ، بهترین عملکرد و بازی را در بین کنسول های نسل بعد خواهد داشت و از مزایای فناوری Smart Delivery بهره می برد و بهترین نسخه از آنچه در کنسول Xbox خود داشته اید را به شما میدهد . 

و چیزها و موارد فراوانی در راه است . Xbox Series X و Xbox Series S توسط توسعه بازی ها پذیرفته شده اند که شامل 15 تیم از Xbox Game Studios ما میشود ، اطمینان Xbox Series X|S به نسل جدیدی از بازی های پرفروش که می آید برای سال ها نیرو خواهد بخشید. 

از بازی های قدرت گرفته کنسول و بازی های بهینه شده استقبال کنید . 

بازی های بهینه شده برای Xbox Series X|S ویترین غیر موازی زمان های بارگذاری از طریق the Xbox Velocity خواهند بود و ، تصاویر بصری و ردیابی مستقیم DirectX با سرعت سخت افزاری ارائه می دهند و با بهره گیری از پردازنده های مخصوص نسل بعدی GPU ، تصاویری بلند و قاب های تا 120FPS ارائه می شود . این ها شامل عناوین جدیدی که به طورعادی برای استفاده در محیط گسترده در Xbox Series X|S و همچنین موارد مورد علاقه و پررونق اخیر که مخصوصا برای بهره گیری از مزایا دستگاه جدید که دوباره ساخته شده است . 

Gears 5 نیز مجددا در حال عرضه است ، کاملا برای Xbox Series X|S همراه با همراه با کاهش سرعت بارگذاری ، جلوه های بصری 4K HDR Ultra در سری X ، تصویر برداری 129 فریم بر ثانیه در برابر چندین نفر ، نرخ بروزرسانی متغیر ، از سرگیری سریع ، و خصوصیات تحویل هوشمند برای بازیکنانی که میخواهند بهترین بهترین نسخه را در روز اول داشته باشند . همچنین محتوای هوشمند برای تمامی پلتفرم ها که شامل WWE’s Dave Batista میشود اکنون قابل پخش است ، همانطور که Marcus Fenix در حالت مبارزاتی و جنگی ، برای چندین بازیکن در تمامی شخصیت های قابل پخش ، دستاورد های جدید ، و DLC کمپین ماه آینده "Hivebusters" در دسترس میباشد . 

 

شخصیت یک بازی که زن است و در حال نگاه کردن به چیزی است

 

Halo : همچنین مجموعه Master Chief ( بازی های خود را ) بهینه سازی کرده است و و تمامی Halo را با اجرای 4K 120FPS روی سیستم ، همراه با بهبود عملکرد تقسیم چند صفحه ای بازی و لغزنده های FOV برای جذاب ترین تجربه Halo تاکنون را افزایش میدهد . همچنین دارندگان Xbox Series X|S خواهند توانست تا از بخش های مختلف بازی با دوستان در Xbox One استفاده کرده و لذت ببرند ، و همچنین میتوانند از بازی های رقابتی و درخواستی متقابل با هم درXbox One و رایانه های شخصی استفاده کنند و لذت ببرند . خصوصیات ، به روزرسانی ها و محتوا های فصلی اضافه شده برای Halo : مجموعه Master Chief 0 ( بازی های خود را ) در سرتاسر سال 2021 رونمایی خواهد کرد و هیچ زمانی بهتر ازاین برای پیوستن به این سفرعالی نیست . 

همچنین Gears Tactics هم اکنون درXbox Series X|S و Xbox One همراه با Xbox Game Pass و ارائه دهندگان هوشمند در دسترس است . بازی استراتژی مبتنی بر چرخش و تحسین شده ازمنتخب Gears of War ، برای Xbox Series X|S ، با با اجرای 60 فریم در ثانیه و 4K UHD در Xbox Series X ، با بافت های پیشرفته ، افزایش جزئیات و انتخاب از 60 یا 30 فریم در ثانیه برای سینمایی بهینه شده است . درGears Tactics ، Xbox Series S با سرعت 60 فریم بر ثانیه و ( تراکم ) 1440 پیکسل اجرا میشود . Xbox Series X|S سرعت بارگذاری سریع و اجرای بازی نرم تر و راحت تری را با اضافه شدن Variable Rate Shading نمایان خواهد کرد . 

ادامه توسعه و تکامل Xbox Game Pass همراه با اضافه شدن EA Play

Xbox Game Pass اساسا نحوه بازی مردم را تغییر داده است ، و ما در حال ادامه دادن رشد Xbox Game Pass به عنوان بهترین راه برای کشف و پخش بازی ها برای خانواده ها و دوستانتان هستیم . ما از شما میخواهیم راه های جدیدی را برای بازی در کنسول ، رایانه های شخصی ، و دستگاه موبایل اندروید شما تجربه کنید . و برای فراهم کردن متقاعد کننده ترین و با ارزش ترین ارزش در بازی ، Xbox Game Pass تنها اشتراک ارائه شده در بازی است برای عناوین اولین روز استودیوی بازی که از روز اول راه اندازی شده است ، بنابراین شما انتخاب میکنید که بازی هارا میخواهید به عنوان بخشی از اشتراک خود بازی کنید یا آنها را جداگانه خریداری کنید . همراه با Xbox Game Pass ، امروزه ، دارندگان Xbox Series X|S بزرگترین کتاب خانه راه اندازی شده ( روز ) اول بازی را در دستان خود دارند و همه این بازی ها سریع تر بارگذاری میشوند و حتی شگفت انگیزتر از قبل به نظر می آیند . 

 

Xbox pass و EA Play نمایی از بازی های

 

با شروع امروز ، کاربران بازی کننده Xbox Game Pass Ultimate درXbox Series X ، Xbox One و Xbox Series S یک اشتراک EA Play را بدون هیچ هزینه افزوده ای دریافت خواهند کرد . در آستانه 15 دسامبر ، Xbox Game Pass Ultimate و Xbox Game Pass برای کاربران رایانه های شخصی نیز قادر خواهند بود تا بازی ها از لیست پخش EA Play در ویندوز 10 رایانه های شخصی از طریق اپلیکیشن EA Desktop که در نسخه بتا موجود است ، دانلود و بازی کنند . و همچنین برخی از بهترین بازی های EA Play برای کاربران Ultimate برای بازی در دستگاه های اندروید از طریق بخش cloud در دسترس میباشد . امروزه علاوه بر صد بازی از کتابخانه Xbox Game Pass ، کاربران Ultimate و رایانه های شخصی میتوانند بیش از 60 تا از بهترین و بزرگترین بازی های رایانه شخصی و کنسول مانند Star Wars Jedi ، Fallen Order ، FIFA 20 ، Titanfall 2 و  Need for Speed Heat ، و همچنین عناوین برخی از مشهورترین خصوصیات و امتیازات بازی های  EA مانند Battlefield  ، Mass Effect ، Skateو The Sims را بازی کنند . 

کامل ترین کنسول نسل بعد ( از بازی ها ) تاکنون 

Xbox Series X|S تنها کنسول های نسل بعدی هستند که به شما قدرت میدهد تا هزاران بازی را در چهار نسل بازی کنید . برخی از عالی ترین و بهترین بازی های Xbox در تمام زما هان در کنسول های جدید Xbox بهترین بازی و ظاهر را دارند . ما باور داریم که گیمرها قادر خواهند بود تا تمامی بازی های گذشته خود را بدون نیاز به خریداری مجدد آنها ، بازی کنند و آنها باید بهتر از قبلا تاکنون بازی کنند . 

بازی های سازگار با نسل قبلی ، به طور طبیعی و با حداکثر بهره و کارایی Xbox Series X|S برای تمامی بازی های نسل قبلی اجرا میشود . این به این معنی است که همه عناوین در راس کارایی و بهره وری آنها که در حقیقت برای همان طراحی شده اند اجرا میشوند ، حتی چندین برابر بالاتر از عملکردی که بازی ها در راه اندازی پلتفرم اصلی خود دیده اند . این بازی ها به لطف بافت فیلترینگ قدرت یافته ، نرخ فریم بیشتر و بالاتر ، سرعت بارگذاری سریع تر ، و پشتیبان خودکار HDR ، از هر زمانی بهتر به نظر میرسند . 

 

شخصیت بازی در حال تیراندازی

 

منبع : news.xbox

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد