|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۱۵ آذر)

فاطمه نظرپور فرد

هر روز تعدادی از اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم. همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. در این مواقع معمولا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌ دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

گوش دادن به موسیقی یکی از سرگرمی‌هایی است که بسیاری از افراد از آن لذت می‌برند؛ رانندگی، درس خواندن، ورزش کردن، ظرف شستن و کارهای زیاد دیگری وجود دارند که با گوش دادن به موسیقی جذاب‌تر می‌شوند. تاکنون اپلیکیشن‌های زیادی ساخته شده‌اند که در داشتن یک تجربه جذاب در زمینه گوش دادن به موسیقی کمک کنند. در دهه‌های مختلف، سبک موسیقی برای سازگاری با سلیقه جامعه تغییر می‌کند. یکی از پرطرفدارترین بازه‌های زمانی در موسیقی، دهه هشتاد است.

اگر دوست‌دار موسیقی‌های دهه ۸۰ هستید، 80s Music Radio Pro برای شما طراحی شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به ایستگاه‌های رادیویی مختلفی با آهنگ‌های متعدد در ژانرهایی مانند پاپ، ‌راک و دیگر موارد دسترسی داشته باشید. همه‌ی این ایستگاه‌های رادیویی موسیقی‌هایی از دهه ۸۰ پخش می‌کنند تا هر روز و هر زمانی‌که دوست داشتید به آن‌ها گوش دهید. این اپلیکیشن برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند به یاد قدیم، موسیقی‌هایی از زمان گذشته گوش کنند.

اپلیکیشن Temperature Converter Pro

در مقیاس فارنهایت، نقطه انجماد آب ۳۲ درجه و نقطه جوش ۲۱۲ درجه (در فشار جو استاندارد) است. در مقیاس سانتی‌گراد، نقطه انجماد آب صفر و نقطه جوش ۱۰۰ درجه است. همین مسئله باعث می‌شود محاسبه‌ی سانتی‌گراد و فارنهایت با یکدیگر متفاوت باشد. اکنون اپلیکیشنی در مقابل شما قرار دارد که می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن، این دو را به یکدیگر تبدیل کند. این برنامه Temperature Converter Pro نام دارد.

 این ماشین حساب قادر است دما را از فارنهایت به سانتی‌گراد و از سانتی‌گراد به فارنهایت تبدیل کند. این اپلیکیشن بهترین برنامه برای مدرسه، دانشگاه و حتی محل کار است. اگر دانشجو باشید Temperature Converter Pro به شما کمک می‌کند محاسبات دما را یاد بگیرید.

اپلیکیشن JPEG Optimizer PRO with PDF support

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نتوانید یک تصویر را به دلیل حجم بالای آن به ایمیل الصاق کنید یا فضای کافی برای ذخیره‌سازی همه‌ی تصاویر خود نداشته باشید. بهترین کار در این حالت، کم‌ کردن حجم تصاویر است. تاکنون اپلیکیشن‌های متعددی برای این کار توسعه یافته‌اند که JPEG Optimizer PRO with PDF support یکی از بهترین‌ گزینه‌ها است.

این برنامه به شما امکان می‌دهد عکس‌های بزرگ را به عکس‌هایی با اندازه کوچک‌تر با افت کیفیت بسیار کم یا ناچیز فشرده کنید. علاوه‌براین، الگوریتم منحصر‌به‌فرد ISO Noise Optimization به شما امکان می‌دهد اندازه فایل تصویر را با بهبود کیفیت کاهش دهید.

برخی از ویژگی‌های JPEG Optimizer شامل امکان فشرده‌سازی، تغییر اندازه عکس‌ها، انتخاب چند عکس به‌صورت هم‌زمان، الگوریتم منحصر‌به‌فرد بهینه‌سازی نویز ISO و اشتراک‌گذاری مستقیم اشاره کرد.

اپلیکیشن 120X Game Booster Pro

برای داشتن تجربه عالی هنگام بازی کردن با گوشی هوشمند، می‌تواند از اپلیکیشن‌هایی استفاده کنید که سرعت دستگاه را افزایش می‌دهند. این برنامه‌ها با بهینه کردن نرم‌افزارهای مختلف موجود در گوشی هوشمند، باعث می‌شوند تمرکز بیشتری روی بازی باشد و به همین دلیل سرعت آن افزایش پیدا می‌کند. اکنون اپلیکیشنی در مقابل شما وجود دارد که این کار را برای شما انجام می‌دهد. با 120X Game Booster Pro عملکرد دستگاه خود را فقط با یک لمس تقویت کنید. پردازنده، رم و بسیاری موارد دیگر به‌طور خودکار برای بازی به حداکثر عملکرد ممکن بهینه می‌شوند. این اپلیکیشن سیستم مدیریت پردازنده پیشرفته لینوکس را در اختیار می‌گیرد و تنها با یک لمس ساده، حداکثر عملکرد دستگاه را به شما ارائه می‌دهد.

با نصب این برنامه دیگر لازم نیست نگران لگ‌ هنگام انجام بازی باشید؛ زیرا اکنون می‌توانید از حداکثر قدرت دستگاه خود استفاده کنید.

بازی Unwanted Gray

یک بازی مینیمال است که کاراکتر آن را به‌راحتی کنترل می‌کنید. در این بازی می‌توانید تجربه زندگی در جهانی مینیمال داشته باشید که پر از موجودات سیاه و سفید است و مدام برای برتری در حال جنگیدن با یکدیگر هستند. شما نقش شخصیتی را بازی می‌کنید که می‌خواهد همان‌گونه که هست باقی بماند. هدف شما در Unwanted Gray این است که زنده بمانید و در راه با جمع کردن ستاره و ارتقا خود، قدرتمندتر شوید.

از قابلیت‌های این بازی می‌توان به ۳۵ مرحله مختلف، سه حالت مختلف با قوانین خاص، ۹ کاراکتر جذاب برای آنلاک کردن که هر کدام از آن‌ها دارای توانایی‌های منحصربه‌فرد هستند و در نهایت ۲۰ مأموریت مختلف اشاره کرد که با انجام آن‌ها می‌توانید جایزه بگیرید. همچنین می‌توانید با استفاده از یک جوی‌استیک کاراکتر بازی را کنترل کنید.

بازی The Lonely Hacker

گوشی هوشمند خود را به یک دستگاه قدرتمند برای نفوذ به سیستم‌های پیشرفته دنیا تبدیل کنید. در این بازی به یک هکر قدرتمند تبدیل می‌شوید که هیچ چیز جلودار ورود او به حساب‌های مختلف نیست. می‌توانید هر دستگاهی را هک کنید و اطلاعات آن را به دست آورید. حمله‌های طراحی‌شده برای The Lonely Hacker کاملا واقع‌گرایانه هستند و هنگام انجام دادن این بازی حس یک هکر واقعی را خواهید داشت.

هر بار که در دنیای جرایم اینترنتی غرق می‌شوید، یک ماجراجویی سفارشی و متفاوت را تجربه می‌کنید. هر روشی که توسط هکرهای مدرن استفاده می‌شود خواهید آموخت و بر تمام روش‌های حمله تسلط پیدا خواهید کرد، از رایج‌ترین تا منحصربه‌فردترین روش‌ها که فقط توسط کارشناسان امنیتی و خطرناک‌ترین مجرمان سایبری استفاده می‌شود. گوشه‌ای از هزارتوی اینترنت را در این بازی واقع‌گرایانه حس کنید.

از قابلیت‌های این بازی می‌توان به جهان ‌باز بزرگ و کشورهای واقعی، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مخصوص هک واقع‌گرایانه و وجود مینی گیم اشاره کرد.

اپلیکیشن RubikCalcPRO: Programmable Calculator

یک ماشین حساب منحصر‌به‌فرد و کاملا قابل برنامه‌ریزی است که به شما امکان می‌دهد تمام عملکردهای پرکاربرد خود را به آن اضافه کنید. بنابراین تقریبا همه می‌توانند این ماشین حساب را برای انجام محاسبات فیزیکی، علمی یا ریاضی در یک واحد برنامه‌ریزی کنند. همه‌ی امکانات این برنامه با یک رابط کاربری کاملا کاربرپسند ارائه می‌شود؛ در نتیجه می‌توانید به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنید.

می‌توانید بدون هیچ‌گونه مهارت برنامه‌نویسی یا تجربه‌ی خاص و فقط از طریق ریاضی، از فرمول سفارشی خود که در ماشین حساب قرار دارد استفاده کنید. از قابلیت‌های جذاب این برنامه می‌توان به اضافه کردن فرمول‌های خاص و جدید، ذخیره کردن محسابات، پشتیبانی از توابع مثلثاتی مانند سینوس و کسینوس،‌ پشتیبانی از توابع لگاریتمی، ایجاد نمودارهای قابل تنظیم و اشتراک‌گذاری نتایج اشاره کرد.

بازی  Boymate10 4P - Brain Card Game

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به هوش خود اعتماد دارند، عاشق بازی Boymate10 4P می‌شوید. این بازی کارتی، شما را محبور به فکر کردن می‌کند. Boymate10 4P یک بازی استراتژیک منحصر‌به‌فرد است که با یک سیستم امتیازدهی بسیار خاص توسعه یافته و شما را به چالش‌های متعددی دعوت می‌کند. این عنوان درواقع یک بازی جدید سرگرم‌کننده با ویژگی‌های تقویت‌کننده هوش و قوانین و گیم پلی منحصر‌به‌فرد آن برای همه‌ی گیمرها لذت‌بخش است. اگر از سیستم امتیازدهی این بازی آگاهی ندارید، نگران نباشید؛ زیرا می‌توانید با توجه ‌به چند قانون ساده و کمی شانس نتایج موفق‌آمیزی به دست بیاوید. همه‌ی گروه‌های سنی می‌توانند از Boymate10 4P لذت ببرند.

نصب این بازی را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند یک بازی کارتی جدید، خاص، جذاب و چالشی را تجربه کنند. با نصب Boymate10 4P ساعت‌های زیادی سرگرم باشید و ذهن خود را به چالش بکشید.

بازی Last Day Survival

این عنوان یک بازی جذاب، مستقل و اعتیادآور در سبک بقا است که می‌تواند شما را سرگرم کند. داستان این Last Day Survival درباره‌ی ۲۴ ساعت از زندگی فردی است که در دنیای پر از زامبی به مرگ محکوم شده. در یک صبح پاییزی سرد و بیرون از شهرک سیدل، با یک تماس تلفنی عجیب زمان مرگ او توسط یک فرد ناشناس اعلام شد؛ این شخص تنها ۲۴ ساعت زمان دارد که این مسئله را تغییر دهد. شمارش معکوس زندگی آغاز شده است و او باید با توام توان خود برای تغییر سرنوشتش تلاش کند.

همه کسانی که ملاقات می‌کنید و هر انتخاب، تأثیر زیادی روی آینده شما دارند. در این بازی پایان‌های مختلفی در انتظار شما است، پس درست انتخاب کنید زیرا سرنوشت در دستان شما است.

 اپلیکیشن Simple Quote Widgett

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به‌صورت روزانه نقل قول‌های متفاوت الهام‌بخش را بخوانید. ویجت این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند در سریع‌ترین حالت ممکن به جملات انگیزشی دسترسی داشته باشد. Simple Quote تنها ویجتی است که می‌تواند جملات انگیزشی را با فونت جذاب روی صفحه اصلی به نمایش بگذارد.

می‌توانید جملات انگیزشی مورد علاقه‌ی خود را به این اپلیکیشن اضافه کنید و با این کار، هرروز انگیزه بیشتری برای ادامه کار داشته باشید. جملات در ویجت صفحه اصلی کاملا قابل تنظیم هستن و می‌توانید فونت‌، رنگ، اندازه، سایه و بسیاری از گزینه‌های دیگر متون را تغییر دهید.

منبع: zoomit

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد