|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

گوشی‌های نوستالژیک نوکیا 6300 4G و نوکیا 8000 4G معرفی شدند

فاطمه نظرپور فرد

در پی اخبار و شایعات متعددی که در چند روز گذشته درباره گوشی‌های جدید نوکیا به گوش می‌رسید، امروز کمپانی فنلاندی HMD Global به عنوان دارنده مجوز برند نوکیا، از نسخه‌های 4G گوشی‌های خاطره‌انگیز نوکیا 6300 و نوکیا 8000 رونمایی کرد. این گوشی‌های جدید به صورت پیش فرض به نرم افزارهای واتس‌اپ، فیسبوک، یوتیوب، گوگل مپس و گوگل اسیستنت مجهز بوده و سایر ویژگی‌های اساسی را نیز با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

نوکیا 6300 4G

نوکیا 6300 4G با الهام از محصولی با همین نام ساخته شده که روزگاری به عنوان یکی از پرچمدارهای نوکیا محسوب می‌شد! در این مدل سعی شده تا تمام ویژگی‌های مدرن و اساسی یک گوشی موبایل در سال 2020، در قالب یک طراحی کلاسیک ارائه شود. بدنه گوشی از پلاستیک ساخته شده، به یک صفحه نمایش 2.4 اینچی QVGA مجهز بوده و از یک صفحه کلید عددی استاندارد برخوردار است.

این گوشی در داخل بدنه خود به تراشه اسنپدراگون 210 مجهز شده و در کنار آن از 512 مگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت‌های میکرو اس دی، استفاده می‌کند. دوربین پشتی گوشی هم تنها به یک لنز VGA مجهز است و نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی را بر عهده دارد و جک صوتی 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون در دسترس کاربران می‌باشد.

در بخش نرم افزاری، نوکیا 6300 4G به صورت پیش فرض از سیستم عامل KaiOS استفاده کرده و برنامه‌های از قبل نصب شده‌ای دارد که در بالا به آن‌ها اشاره شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هم می‌توان به رادیو، وای-فای، پشتیبانی از LTE Cat-4، بلوتوث، A-GPS و پشتیبانی از نانو سیم کارت دوگانه اشاره کرد.

نوکیا 6300 4G در رنگ‌های سبز، خاکستری و سفید تولید شده و با قیمت خرده فروشی 49 یورو در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود.

نوکیا 8000 4G

برخلاف نوکیا 6300 4G، نوکیا 8000 4G از “پلی کربنات بادوام” ساخته شده، دارای چارچوب میانی کرومی است و یک بافت براق و شیشه‌ای مانند آن را پوشانده است. صفحه نمایش این گوشی اندازه‌ای 2.8 اینچی داشته و یک صفحه کلید منحنی 3D در جلوی بدنه جلب توجه می‌کند. همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت بدنه تعبیه شده تا نیازهای اولیه کاربران به عکاسی را پاسخگو باشد.

سایر مشخصات سخت افزاری نوکیا 8000 4G تقریباً مشابه با نوکیا 6300 4G است. از جمله اینکه از تراشه اسنپدراگون 210 استفاده می‌کند، رم 512 مگابایتی دارد و 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران می‌گذارد (قابل ارتقاء به وسیله کارت‌های میکرو اس دی). یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی برای تأمین انرژی این مدل در نظر گرفته شده و همان گزینه‌های اتصال نوکیا 6300 4G در این گوشی هم لحاظ شده‌اند. نوکیا 8000 4G هم از سیستم عامل KaiOS استفاده کرده و نرم افزارهای واتس‌اپ، فیسبوک، یوتیوب، گوگل مپس و گوگل اسیستنت را به صورت پیش فرض در خود دارد.

نوکیا 8000 4G در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و طلایی تولید شده و از یک طرح رنگی خاص با الهام از سنگ‌های قیمتی، استفاده می‌کند. قیمت این گوشی 79 یورو بوده و در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.

digiro

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد