|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

مطالعه‌ای نشان می دهد که ساختار اکثر وبلاگ ها ممکن است در ردیف جستجوها نباشد

امیرحسین مرادی

یک مطالعه جدید در مورد ساختار وبلاگ نشان می دهد که اکثر وبلاگ ها در حال اشتباه هستند که می تواند بر رتبه بندی تأثیر بگذارد.


مشکل مربوط به عمق لینک است ، به این معنی که ما پس از ورود به صفحه‌ی اصلی چند کلیک نیاز است تا به مطلبی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

کارشناسان وب سایت Perficient Digital متوجه شده‌اند که دو سوم وبلاگ‌ها دارای عمق لینک بیشتر از پنج هستند. محتوایی که در صفحه ی اصلی وب‌سایت نیست ، به احتمال زیاد نمی‌تواند رتبه کسب کند مگر اینکه تعداد لینک‌هایی داشته باشد که مستقیم به آن مطالب اشاره می‌کنند.

این کارشناسان همچنین معتقدند که دو سوم قابل توجهی از وبلاگ‌ها دارای عمق لینک بیشتر از 5 هستند (جایی که عمق لینک، میانگین تعداد کلیک‌ها از صفحه اصلی وبلاگ به محتوا است). مشکل اینجاست محتوایی که با کلیک‌های زیادی از صفحه اصلی وبلاگ دور می شوند (عمق لینک 6 کلیک یا بیشتر) بعید به نظر می رسد که برای چیزی رتبه بندی شود مگر اینکه لینک‌های خارجی کسب کرده باشد.

در ادامه ی این مطالعات گفته می‌شود که 31/5 درصد از پست‌هایی که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‌اند، با 21 کلیک و بیشتر، از صفحه‌ی اصلی مربوط به خود آن پست فاصله دارند.

علاوه بر این ، 9/5 درصد از مطالب (پست‌ها) 50 کلیک بیشتر داشتند، حتی گفته می‌شود که برخی از این  پست‌ها بیش از 1000 کلیک نیز داشتند.

دو تصویر زیر نشان دهنده‌ی عمق لینک‌های برخی وب‌سایت‌ها هستند .

Link Depth نمودار میانگین عمق لینک پست ها در وبلاگ ها

Link Depth نمودار عمق لینک پست ها در وبلاگ ها

 

بنابراین ، راهکار اصلی برای اینکه دچار افت رنک نشوید این است که اگر می‌دانید پست های با ارزش و بالقوه‌تان رتبه‌بندی نمی‌شوند ، دسترسی به آنها را با لینک دادن از صفحه‌ی اصلی وب‌سایت خود، آسان‌تر کنید.

داده‌های مطالعه از 100 وبلاگ تصادفی نشان می‌دهد که زیر و بم هر کدام از آن ها جستجو شده است تا ساختار آن‌ها کاملا مورد بازبینی قرار گیرد .

براساس این اطلاعات ، Perficient Digital پیشنهاد می کند که در عوض ، یک مرکز محتوا ایجاد کنید. اگر محتوا در درجه اول همیشه قابل دسترس باشد ، یک وبلاگ احتمالاً نتایج بهتری خواهد داشت.

منبع: searchenginejournal

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد