|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

چگونه یک بازاریاب حرفه ای دیجیتال شویم

امیرحسین مرادی

در این دوره با رشد سریع ، پیش بینی می شود که بازاریابان دیجیتال در زمینه های مختلفی از جمله تجزیه و تحلیل ، جهت خلاق ، فروش ، رسانه های دیجیتال و… مهارت داشته باشند. در این مطلب نحوه صحیح حفظ مهارت های خود و کسب مهارت های جدید شرح داده شده است.

با وجود برندهای مختلف،برند‌ها همیشه به بازاریابی دیجیتال به عنوان شکل اصلی تبلیغات خود متکی هستند‌،جای تعجب نیست که بازاریاب‌های دیجیتال حرفه‌ای تقاضای بسیار بالایی دارند.
رویترز گزارش داده است که در سال 2017 ، هزینه های بازاریابی دیجیتال 44 درصد در ایالات متحده و به 52 میلیارد دلار در انگلیس افزایش یافته است.در سطح جهانی،تخمین زده می شود که هزینه بازاریابی دیجیتال به 100 میلیارد دلار نزدیک شود.
اگر به دنبال کار در صنعتی هستید که به رشد خود ادامه می دهد و فرصت های بیشماری را فراهم می کند ، بازاریابی دیجیتال ممکن است مسیر شغلی مناسبی برای شما باشد.

بازاریابی دیجیتال چیست ؟‌

‌بازاریابی دیجیتالی از بسیاری اشکال سنتی روشهای بازاریابی کلاسیک و فروش استفاده می کند ، اما با رویکردی مدرن تر با فناوری همراه است.بسته به علایق و اهداف خود ، می توانید به عنوان یک بازاریاب دیجیتالی که در همه نوع تبلیغات و بازاریابی آنلاین کاملاً متبحر است ، تحصیل کنید ، یا می توانید تمرکز خود را روی یک حوزه خاص انجام دهید.

 دیجیتال مارکتینگ

چرا باید بازاریاب دیجیتال شوید؟

اگر تجربه کار در بازاریابی دیجیتال را ندارید نگران نباشید‌،‌ دیجیتال مارکتینگ صنعتی است که با آموزش درست ، فرصت های فوق العاده ای را برای تمام سطوح مهارت ارائه می دهد.رشد و پیشرفت دیجیتال مارکتینگ بسیار سریع و به طور مداوم در حال تحول است. به همین دلیل وظیفه‌ها و فرصت‌های جدید شغلی ایجاد می شود.اگر خلاق ، علاقه مند به داده ها هستید ، می توانید به طور مستقل و به عنوان بخشی از یک تیم خوب کار کنید و اگر مشتاق یادگیری هستید ، قدم بعدی را برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه ای دیجیتال بردارید.
اگرچه آموزش،اغلب برای افراد تازه وارد این رشته ضروری است،اما یکی دیگر از مزیت های مهم برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال اهمیت نداشتن مدرک تحصیلی است در واقع کسانی که که در این زمینه تجربه‌ای دارند نسبت به افراد تازه کار موفق تر هستند . پس اگر به دنبال یادگیری رشته‌ای هستید که نیاز به سرمایه گزاری هنگفتی نداشته باشد بازاریابی دیجیتال دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید .

تقاضا برای بازاریابان دیجیتال زیاد است

Burning Glass Technologies گزارش داد: برای 40% آگهی های شغلی بازاریابی ، دانش بازاریابی دیجیتال مورد نیاز است ، همچنین آنها گزارش دادند که 

  • کارفرمایان برای بازاریابی چند کانال و بازاریابی موبایل حقوق بالاتر را ارائه می دهند.
  • موقعیت های بازاریابی دیجیتال تقریباً 16 درصد بیشتر از زمان مقایسه با سایر نقش ها طول می کشد.
  • موقعیت های بازاریابی که خواستار مهارت های بازاریابی دیجیتال هستند ، تقریباً سالانه 7000 دلار بیشتر سوددهی دارند.

انتظار می رود با افزایش تقاضا برای بازاریاب های دیجیتال ، این تعداد ادامه یابد.

چگونه می توان به یک بازاریاب دیجیتال تبدیل شد؟

اولین گام برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال ، ثبت نام در یک برنامه آموزشی است که مهارت های لازم برای موفقیت در این زمینه را ارائه می دهد. همچنین می توانید متوجه شوید که آیا موضوع خاصی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که  روی آن متمرکز شوید ، بسیاری از برنامه های آموزشی وجود دارند که انواع خاصی از بازاریابی دیجیتال را هدف قرار می دهند.
اما همیشه یک گزینه روبه‌روی شماست که در ابتدا درباره بعضی اصول اولیه بازاریابی دیجیتال بیاموزید و بعدا تصمیم بگیرید که در کدام موضوع فعالیت کنید.

ثبت نام در دوره های بازاریابی دیجیتال

ثبت نام در یک دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال معمولاً اقتصادی ترین ، سریعترین و راحت ترین راه برای یادگیری در مورد بازاریابی دیجیتال است. برخی از دانشمندان متخصص در صنعت این دوره ها را تدریس می کنند ، که شامل پروژه ها و تکالیف مفید نیز می شود و به دانشجویان این امکان را می دهد تا احساس واقعی برای کار در بازاریابی دیجیتال داشته باشند. از آنجا که زمینه بازاریابی دیجیتال بسیار رقابتی است ، گرفتن مدرک می تواند شما را یک قدم جلوتر ببرد.

از بهترین های صنعت بیاموزید

حتی اگر دوره بازاریابی دیجیتال را قبلاً گذرانده اید ، یا تجربه کار به عنوان یک بازاریاب دیجیتال حرفه ای را دارید باید به یاد داشته باشید که صنعت دائما در حال تغییر است. حتی با تجربه ترین بازاریاب‌های دیجیتال باید از این تغییرات آگاه باشند و با ثبت نام در یک دوره یادگیری آنلاین خود را بروز کنند.

آموزش در محل کار

شما هنوز هم میتوانید بدون آموزش و کسب مدرک بازاریابی دیجیتالی ،یک کار بازاریابی دیجیتال در سطح مبتدی به دست آورید. اگر چه میتوان در حین کار تجارب ارزنده‌ای کسب کرد ، اما در مقایسه با افرادی که دارای چندین سال تجربه و تحصیل دارند آسیب پذیرتر هستید. ممکن است که با نادیده گرفتن یک اصطلاح که در حین کسب تجربه به دست می‌آورید دچار یک اشتباه بزرگ شوید که طبیعتا این هزینه سنگینی برای کار شما خواهد داشت.

با دنبال کردن وبلاگهای برتر، بازاریابی دیجیتال بیاموزید

از یادگیری اصول اولیه تا تنظیم دقیق مهارت های پیشرفته ، پیروی از برخی وبلاگ های برتر صنعت می تواند راهی عالی برای یادگیری آنچه در دنیای بازاریابی دیجیتال اتفاق می افتد باشد. بسیاری از وبلاگ های بازاریابی دیجیتال راهی عالی برای یادگیری و آگاهی در مورد اتفاقاتی که در دنیای دیجیتال رخ میدهند هستند. در حالی که این وبلاگ ها می توانند منبع خوبی برای هر سطح مهارت باشند اما اگر شما میخواهید به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل شوید، وبلاگ ها نباید جایگزین دوره‌های آموزش آنلاین شوند. وبلاگ ها‌ مکمل خوبی برای هر دوره آنلاین هستند ، نه جایگزین آنها .

انتخاب مسیر

وقتی آماده ثبت نام در یک برنامه آنلاین بازاریابی دیجیتال هستید ، توصیه می کنیم با اکادمی معتبر مدیرسبز شروع کنید. در این برنامه کلیه اصول بازاریابی دیجیتال را می آموزید و می توانید پس از اتمام مسیری را برای پیگیری انتخاب کنید. برخی از مسیرهای معروف بازاریابی دیجیتال شامل متخصص PPC ، متخصص سئو و متخصص بازاریابی رسانه های اجتماعی است. از طرف دیگر ، می توانید تصمیم بگیرید که به یک حوزه خاص توجه نکنید و به عنوان یک متخصص، بازاریابی دیجیتال حرفه ای را دنبال کنید.

متخصص بهینه سازی موتور جستجو (SEO)


بهینه سازی موتور جستجو (سئو) یک بخش اساسی از هر کمپین بازاریابی دیجیتال و یک مهارت اساسی برای یک متخصص بازاریابی دیجیتال است. کمپین سئو خوب همان چیزی است که به هر وب سایت مشخصی کمک می کند عملکرد خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد ، و شرکت ها اغلب به دنبال متخصصان مجرب و آموزش دیده سئو هستند تا بتوانند به تیم های خود بیفزایند. مهارت های SEO خود را نیز می توانید با دوره های آموزشی  مدیرسبز ، که به سئو پیشرفته ، تجزیه و تحلیل وب ، بازاریابی محتوا و سایر مؤلفه های مهم SEO می پردازد ، ارتقاء دهید .

متخصص بازاریابی دیجیتال

اگر همه جنبه های بازاریابی آنلاین را دوست دارید ، لازم نیست که در یک مسیر خاص برای مسیر شغلی خود تمرکز کنید. به عنوان یک متخصص عمومی در زمینه بازاریابی دیجیتال ، وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ می شود میتوانید از تمامی  موضوعات دیجیتال مارکتینگ نکته ی کوچکی را بیان کنید.با استفاده از این رویکرد خوب ، ممکن است تجربه کافی داشته باشید که یک تیم بازاریابی را هدایت کنید. تبدیل شدن به یک متخصص ، مدیر یا مدیر بازاریابی دیجیتال خود یک پیشرفت بزرگ محسوب می شود .

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد