|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اشتباهات و مشکلات متداول SEO

چندین اشتباه SEO در وب سایت ها وجود دارد که میتوان با اجرای دستورالعمل های ساده و رفع این مشکلات صفحات سایت خود را در صدر نتایج جستجو قرار داد.

اشتباهات متداول سئو

قرارگیری اشتباه کلمات کلیدی

شما باید کلمات کلیدی که می خواهید با آن رقابت کنید را انتخاب کنید برای مثال اگر شما در حال ساخت یک وب سایت برای تیم محلی خود هستید نباید اولین کلمه شما "ورزش" باشد ، کلید واژه ورزش بیش از اندازه عمومی است و در حال حاضر بسیاری از وب سایت های قدیمی استفاده کرده اند و برای وب سایت آن ها بهینه سازی شده و هنگام جستجو پیش از شما نمایش داده خواهد شد شما باید کلماتی را انتخاب کنید که قابل رقابت و کمتر استفاده شده است.

تگ های تکراری META

این یک اشتباه رایج در میان طراحان وب سایت است . تگ های متا باید برای هر صفحه به صورت جداگانه منحصر به فرد و معنی دار باشد. در تگ متای توضیحات (Meta Description) برای مثال باید جملات کامل برای توصیف یک صفحه برای موتورهای جستجو استفاده کنید. عنوان صفحه ، متای توضیحات و کلمات کلیدی باید برای هر صفحه متفاوت باشد. اگر یکسان باشند موتورهای جستجو به عنوان مطالب تکراری در سایت در نظر خواهد گرفت و رتبه شما در صفحات جستجو شده کمتر خواهد شد.

تگ عنوان

شما باید یک عنوان برای هر یک از صفحات خود تنظیم کنید باید آن را معنی دار و نسبت به محتوای واقعی از سایت انتخاب کنید. استفاده از عناوین طولانی پرهیز کنید، بیش از 60 کاراکتر نباشد. موتورهای جستجو به سادگی بعد از 60 کاراکتر چشم پوشی خواهد کرد.

وب سایت به طور کامل با FLASH ایجاد شده بدون استفاده از HTML

اگرچه وب سایت های ایجاد شده با فلش می تواند زیبا و جذاب باشند اما موتورهای جستجو نمی توانند آن ها را بررسی کنند از آنجایی که مطالب شما انتخاب نمی شوند رتبه شما هم افزایش نمی یابد. شما باید یک جایگزین HTML از وب سایت را ایجاد کنید و با قرار دادن دو گزینه HTML و FLASH حق انتخاب را به بازدیدکنندگان بدهید. با این روش قابلیت استفاده وب سایت شما افزایش خواهد یافت.

تگ ALT در کدهای تصاویر

متاسفانه موتورهای جستجو می توانند آنچه در تصویر نشان داده شده است را اسکن کنند. آن ها نمی توانند یک عکس گل را از یک کامیون تشخیص دهند تنها را تشخیص اطلاعات مربوط به یک تصویر است که از طریق نام فایل ، عنوان و تگ ALT می باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که تگ ALT تمام عکس های سایتتان و همچنین نام های معنا دار برای هر عکس انتخاب کنید استفاده از نام های image 1.jpg و image2.jpg پرهیز کنید. موتورهای جستجو برای جستجوی راحتتر به این اطلاعات نیاز دارند.

غفلت در ایجاد سلسله مراتب

بسیاری از طراحان وب قدرت ساختار وب سایت را دست کم گرفته اند. موتورهای جستجو برای وب سایتی که با محتوای خوبی ساماندهی شده اند ارزش قائل می شود. شما باید تگ های H1 ، H2 و H3 را در موقع ساماندهی متن ها باید انتخاب کنید. این کار خوانایی مطالب را افزایش می دهد.

ارائه لینک روی وب سایت شما برای پول

بسیاری از مردم وب سایت هایی ایجاد می کنند برای بهینه سازی و بعد لینک صفحات خود را به فروش می رسانند. به تازگی موتورهای جستجو و به ویژه گوگل شروع به مجازات چنین صفحاتی کرده است. حتی گوگل ژاپن برای خرید لینک از بلاگ ها جریمه شد. شما باید لینک را با وب سایت هایی که واقعا به موضوع وب سایت شما مرتبط است تبادل لینک کنید. استفاده از هر تکنیک(SPAM) برای بهبود رتبه سایت پرهیز کنید.

نظر شما

>

یادگیری SEO

مقالات و دروس

عضویت در خبرنامه شرکت نرم افزاری وب مهراز

برای اطلاع از بسته ها ، تخفیف های استثنایی و تازه های ما به خبرنامه وب مهراز بپیوندید.

لطفا شماره همراه صحیح وارد کنید.
لطفا ایمیل صحیح وارد کنید.

مقالات مرتبط

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد