|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

10 متد قدیمی سئو که دیگر نباید استفاده شود

همچنانکه از چیزهایی مانند الگوریتم های پاندا و پنگوئن گوگل و سایر تغییرات بزرگ الگوریتم ها آگاه هستیم و آنها را درک می کنیم ، اگر بر بازاریابی خوب تمرکز کنیم ، بقیه چیزها خود بخود دور می گیرد و تغییرات بزرگ الگوریتم ها چیز مهمی نخواهد بود.

10 متد قدیمی سئو که دیگر نباید استفاده شود

در زیر 10 متد قدیمی سئو توضیح داده شده است که که دیگر باید کنار گذاشته شود مگر اینکه بخواهید همچنان در گوشه های نگ و تاریک دنیای سئو باقی بمانید.

1. پست مقاله

حتی قبل از آپدیت پاندا ، این روش بهترین راه استفاده از وقتتان نیست و فقط راهی برای ایجاد لینک های بازگشتی سریع به وب سایت شماست.

این جمله را همیشه به یاد داشته باشید : ساختمان لینک آسان نیست ، بلکه تقریبا کل بهینه سازی است ، زمانبر و ملزم تلاش بسیار.

بجای ایجاد لینک های ساده ، چرا رابطه ای با سایر وبلاگ نویس ها ایجاد نکنیم و یا مطلب میهمان پست نکنیم؟ اینکار هم سبب افزایش ارزش وبسایت آنها می شود و هم مزیت هایی برای شما دارد. نظیر ارتباط قوی میان شما و آنها ، هدایت مخاطبان آنها و احتمالا ایجاد یک منبع کیفی از سوی یک سایت معتبر.

2. انتشار بدون خبر

به یاد داشته باشید ، سریع و ریشه پست نکنید ، کاری انجام بدهید که ارزش نشر و توزیع داشته باشد. شما قرار از به کسی در قالب کارتان کمک کنید. پس ، این مسئله می تواند به شما در روابط رسانه ای مؤثر و لینک های سزاوار پیگیری ، کمک کند

3. لینک های متقابل و مبادله لینک

تبادل لینک خشک و خالی!!؟؟ مگر در چه سالی هستیم ؟ 2004؟

به لینکی فکر کنید که  مانند تاییدی بر انواع کارها باشد. لینکی که بیشتر در زمان ایجاد مفهوم  استفاده شود و بتواند به بازدید کننده با اشاره به منابع بیشتر و موارد مرتبط ، کمک کند.

اگر به دیگران لینک شده باشید و آنها محتوای خوبی ایجاد کنند ، به خوانندگان و مشاهده کنندگان سایت شما نیز کمک خواهد کرد.

4. ایجاد محتوای سبک

اینطور به نظر می رسد که این تکنیک بد سئو تمامی ندارد. اکنون میدانیم که محتوای عالی می تواند لینک عالی بدست آورد. در زیر چند سوال وجود دارد که باید هنگام ایجاد محتوا ، از خودتان بپرسید :

  • آیا نوشتن محتوای خود را به دیگران می سپارید؟ اگر اینطور است ، پس کسی که محتوای شما را می نویسد بیشتر شایسته تجلیل است.
  • برای چه کسی و چرا می نویسید؟ آیا برای موتور جستجو می نویسید یا برای ایجاد مخاطب؟ در هر حال ، این دو را یکی نگیرید.
  • آیا احساس می کنید که نوشتن شما ، با ناامید شدنتان بخاطر اینکه راه های زیادی برای نوشتن در مورد هر چیزی که ارائه می کنید وجود دارد ، یکسان است؟ قطعا نوشتن خسته کننده خواهد بود ، اما در مورد سوال بالا فکر کنید. اگر شما نتوانید بر چیزی که می نویسید استقامت کنید ، پس دیگر چه شانسی برای اینکه دیگران فکر کنند  “این مطلب عالی است” ، وجود دارد؟ آیا فکر خواهند کرد که این مطلب به اندازه کافی برای لینک کردن عالی است؟

 

5. بی صدا ماندن از طریق اتوماسیون

قرار نیست وارد بحث ابزارهای اتوماسیون بشویم. یک ابزار برای کمک به استریم ، انتشار محتوا و تعادل زمانی ، فقط می تواند یک ابزار باشد. ابزارها همه اهداف خودشان را دارند و می توانند با در نظر گرفتن موقعیت ، مفید باشند. به ابزار هایتان یاددهید و از آنها استفاده کنید ، اما هوشمندانه.

رسانه اجتماعی ، مانند وبسایت شما ، راهی برای ایجاد روابط است. می تواند به شما جهت نگه داشتن مشتریان و یا باز کردن دری رو به آینده ، کمک کند. اتوماسیون معمولا راهی است برای شرکت هایی که می دانند قرار است رسانه ای اجتماعی باشند اما نمی خواهند. آنها فقط می دانند که این کار به دلایلی مهم است.

خودتان را فریب ندهید. رسانه اجتماعی به شما صدا می دهد. استفاده از روش های آسان فقط و فقط شرکتتان را در سکوت فرو خواهد برد.

6. صرف نظر کردن از سیگنال های اجتماعی

خوشبختانه بسیاری از بلاگ های امروزی به نوعی دکمه های اشتراک اجتماعی دارند و متاسفانه صاحبان آنها به این سیگنال های اجتماعی ، معنی و پتانسیل آنها توجهی نمی کنند.

اگر به آینده اینترنت در سه یا چهال سال بعد فکر کنید ، خواهید دید که سیگنال های اجتماعی چقدر مهم اند. در  دفعات اول سیستم جستجو واقعا یک سلسله یا نمی یافت و در واقع فقط فردی را که میشناسیم پیدا می کرد. داشتن بازخورد واقعی از کاربران ، برای جستجو بسیار مفید است. در حال حاضر بسیاری از سیگنالهای اجتماعی وجود دارد که فقط می توانیم از آنها بیشتر استفاده کنیم.

7. پیاده سازی تاکتیک ها بدون داشتن استراتژی

تمام موارد بالا را گفتم تا به این مورد برسیم و فقط اشاره ای به آن می کنم. همه اینها الگویی است که بسیاری از افراد برای تنظیم سئو خود از آن استفاده می کنند و این دلیلی است که هنوز هم استفاده می شوند و همچنین دلیل کلی شکست افراد در بازاریابی است.

بیشتر از این لازم نیست در این مورد بحث شود. فقط : یک استراتژی تنظیم کنید و بر اساس آن پیش بروید.

8. تمرکز روی رتبه بندی

گاه می شود که به وبسایتی برسیم که رتبه چندان خوبی ندارد اما در اکثر موارد مرتبط با آن سایت ، در ابتدای لیست جستجو است و فقط 20 صفحه دارد و صدها عبارت کلیدی. به عنوان کسی که به سئو و بهتر کردن آن برای وبسایتمان کار می کنیم ، باید از روش های قدیمی جدا شده و به روشهای جدید و مفهومی روی بیاوریم. اگر اینکار را نکنیم ، قطعا در قعر لیست باقی خواهیم ماند و دیگر نمی توانیم به خودمان کمکی بکنیم.

پس فقط روی رتبه بندی تمرکز کنیم. راه های دیگری هم برای برتر نگه داشتن وبسایتمان وجود دارد.

9. تمرکز فقط روی گوگل

شما ممکن است مشکلی داشته باشید که هنوز از آن آگاه خبر ندارید. بخاطر اینکه ممکن است هنوز همه چیز آرام پیش می رود. یک نگاه به وضعیت سایتتان بیندازید. چه مقدار از ترافیک اصلی شما از طریق گوگل است؟ چند درصد؟

معلوم است که هیچکدام از ما تمام پول خود را در یک محل نگه نمیداریم.چه معنی دارد ریسک کنیم  و کل سرمایه زندگی خود را در یک کیف یا صندوق نگه داریم؟ پس مطمئنا سعی خواهیم کرد که کیف پول و ذخیره های متنوعی داشته باشیم.

10. اهمیت ندادن به طراحی

شما وبسایت خود را می شناسید؟ آیا برای طراحی آن خودتان نیز کمک کرده اید؟ خودتان طراحی کرده اید؟ بله. به سایت خودتان نگاه میکنید و می گوئید : عجب سایت جالبی!

 اما به یاد داشته باشید که وبسایت شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شما و برند شما بگوید. خیلی از مردم پول زیادی صرف ساختن سایتهایی می کنند که زشت ، غیر کارکردی و نامساعد با موتورهای جستجو ، است. این مسئله مدت زمان زیادی است که اتفاق می افتد و بزودی زود هم متوقف نخواهد شد ، اما من به عنوان دفاع از شما ، برای ذخیره وقت و سرمایه تان ، پیشنهاد می کنم :

دفعه بعدی که می خواهید وب سایتی ایجاد کنید ، یک طراح استخدام کنید ، البته یک حرفه ای. به او و کار طراحی اش  اعتماد کنید. با کمال عذر خواهی م یگویم که طراح کار را به خوبی انجام خواهد داد. اما شما نه.

طراح خود را راهنمایی کنید ، اما طراحی نکنید. آنها را فقط برای استفاده از ابزاری که بلد نیستید ، استخدام نکرده اید. به آنجا آزادی عمل بدهید تا برای شما وب سایتی عالی بسازند.

مثل همیشه ، شما باید یک مهندس سئو نیز استخدام کنید که میتواند همان طراح باشد تا در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.مهندس سئو قرار است بهترین های خود را بکار بگیرد تا با توجه به موتورهای جستجو ، هرآنچه نیاز دارید فراهم شود.

طراحی وب سایت خود را بی اهمیت نشمارید. مشتری هایتان اهمیت می دهند.

نظر شما

>

یادگیری SEO

مقالات و دروس

عضویت در خبرنامه شرکت نرم افزاری وب مهراز

برای اطلاع از بسته ها ، تخفیف های استثنایی و تازه های ما به خبرنامه وب مهراز بپیوندید.

لطفا شماره همراه صحیح وارد کنید.
لطفا ایمیل صحیح وارد کنید.

مقالات مرتبط

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد