|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

7 ترفند ساده برای ارتقای سئوی سایت در سال 2016

شمارش معکوس شروع شده است. اما صبر کنید، آیا شما برای استقبال 2016 آماده شده اید؟ همه ما می دانیم که در سال جدید مجموعه ای کاملا جدید از تغییرات در راه کسب و کار بازار، محصولات و خدمات به جلو خواهد رفت ، بازاریابان سعی کنید رتبه بندی خود را با بهینه سازی موتور جستجو (SEO)  بهبود بخشید.

 7 ترفند ساده برای ارتقای سئوی سایت در سال 2016

با توجه به hubspot.com، در ایالات متحده به تنهایی، هر ماه به طور متوسط  12 میلیارد جستجو وب انجام شده است. SEO بیش از هر چیز برای به دست آوردن  و افزایش نام تجاری خود و کسب و کار شما اهمیت داده تا موفق شوید.

2015 نیز، بازاریابان به ارزش SEO پی بردن ، هماهنگی مطالب برای نیازهای مشتریان و بهینه سازی تلفن همراه برای نتایج بهتر کاربرد دارد. پس از همه، 50 درصد از تمام موبایل ها در امید پیدا کردن نتایج محلی انجام شده هستند، و 61 درصد از کسانی که در جستجوی خرید بودند، با توجه به نتیجه searchenginewatch.com دست یافتند.

رتبه بندی موتور جستجو  در حال تغییر از زمان به زمان (این طبیعی) می باشد، مطمئن شوید که سایت شما از طریق درستی ساخته شده است و به طور منظم محتوای با کیفیت به یک جریان ثابت از ترافیک به صفحات خود ارسال می کنید. مقاله ای در Quicksprout.com بیان می کند که به طور متوسط طول محتوا برای رتبه صفحه وب که در 10 صفحه نتایج برای هر کلمه کلیدی در گوگل حداقل 2000 کلمه است.

تعجب آور است چه چیزی روند SEO به بازدید عمده ای از 2016 تبدیل خواهد شد ؟ نگران نباشید. در اینجا، ما به شما افشا می کنیم که در داغترین روند SEO و تحولات که قرار است به در سال پیش رو اتفاق بیافتد یک نگاه خواهیم انداخت.

  • 1-بدست آوردن محتوای اجتماعی برجسته

در زمان آینده، محتوا را از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و LinkedIn اهمیت بیشتری در نتایج جستجو به دست خواهید آورد. در حال حاضر، 76٪ از بازاریابان از رسانه های اجتماعی به حمایت و تقویت از SEO  می پردازند، به نقل از یک مقاله در Impactbnd.com منتشر شده است. در سال 2016، ممکن است بازاریابان همه چیز را به پست یا توییت فیس بوک خود ارائه دهند تا رتبه بالاتر در می SERP  بدست بیاورند.

این شگفت انگیز نیست؟ پیش بینی ما این است که محتوای رسانه های اجتماعی در گوگل و سایر موتورهای جستجو محبوب مانند بینگ و یاهو بیشتر خواهد شد . این به نوبه خود مرز بین 'وب' و 'رسانه های اجتماعی "از نظر استراتژیSEO  بررسی می شود. بنابراین برای پیدا کردن، جمع آوری و استفاده از محتوای اجتماعی با ارزش برای بهینه سازی صفحه  برای حداکثر دیده شده  آماده می شود. برای نام های تجاری، پروفایل های رسانه های اجتماعی در لیست جستجو در میان نتایج بالا می باشد. برای مثال، اگر شما کلمه "Designhill" را در گوگل جستجو کنید، صفحه فیس بوک این شرکت، مشخصات توییتر و صفحه مربوط به عنوان لیست بالا ظاهر می شود. خودتان ببینید!

 

com بیان می کند که لینک به محتوا در فیس بوک، توییتر، لینکداین، Google+، YouTube و دیگر شبکه های اجتماعی کمک به طور خزنده موتور جستجو برای درک آنچه وب سایت های معتبر و باید برای آنچه که عبارت های کلیدی قرار گرفت هستند.

  • 2-فیلم ها هنوز هم قانون هستند

ما همه می دانیم که فیلم یک راه عالی برای مشغول و سرگرم نگه داشتن مخاطبان است. اما آیا می دانید که با استفاده از فیلم ها به اندازه کافی، شما می توانید رتبه بندی صفحه خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید. چرا این فرصت به نظر می رسد در نتایج جستجو از جمله ویدئو جذاب در محتوای خود در صفحه اول قرار گرفتن نیست؟ با توجه به Quicksprout.com، فیلم 50 برابر بهتر از صفوف آلی صفحه در گوگل در برابر نتایج متن استاتیک ساده می باشد.

نگاهی به نتیجه جستجو ویدیو برای جستجو  777 ساخته شده در 4 دقیقه.

در حال حاضر، تنها راهی که در موتور جستجو به نظر می رسد با آپلود فیلم های خود در یوتیوب و یا از طریق صفحات جستجوگرها ویدیو شبیه به این است. که گوگل قادر به پیدا کردن محتوای ویدیو، موفقیت شاخص آن و نمایش محتوای ویدئو ،هنگامی که کلمات کلیدی خاص به عنوان عبارات جستجو وارد شده است.

  • 3-بهینه سازی تلفن همراه بسیار مهم خواهد بود

    آیا وب سایت کسب و کار تان همراه پسند می باشد؟ مردم با استفاده از همه نوع از دستگاه مانند تبلت ها گوشی های هوشمند، لپ تاپ، ساعت تلفن به وب دسترسی پیدا می کنند. توجه به این مقدمه، مقدار زیادی از مارک های در سال 2015 رفتند. و پیش بینی ما این است تا این روند در سال های آینده که مارک های بیشتری طول خواهد کشید. بهینه سازی تلفن همراه معمول خواهد شد. بنابراین، آن زمان شما راه را به مفهوم و ایجاد استراتژی جستجوگرها برای جستجوی تلفن همراه تغییر خواهد یافت.

    Neilpatel.com  آمده است که تعداد کل جستجوهای دستگاه های تلفن همراه شاهد افزایش 43٪ در سال بیش از سال قبل است. همچنین، به روز رسانی الگوریتم گوگل در این سال تضمین کرد که وب سایت تلفن همراه پسند رتبه بندی جستجو در جستجوهای تلفن همراه دریافت و تقویت  خواهد شد. همانطور که  بیشتر مردم از تلفن همراه به گشت و گذار در اینترنت استفاده میکنند ، گوگل تصمیم گرفت تا برای پیدا کرن وب سایت تلفن همراه بهینه  را آسان تر کند. اگر شما هنوز هم قانع نشده اید، در اینجا فقط 5 آمار است که شما را به استفاده تلفن همراه پسند در سال 2016 می باشد.

  • 4 از 5 مصرف کنندگان استفاده از گوشی های هوشمند در فروشگاه. (منبع: Convinceandconvert.com)
  • 70 درصد از جستجوهای تلفن همراه در یک ساعت منجر می شود. (منبع:Socialmediatoday.com)
  • بیش از 1.2 میلیارد نفر دسترسی به وب از دستگاه های تلفن همراه خود را دارند. (منبع: Mobify.com)
  • ترافیک جهانی تلفن همراه در حال حاضر برای 15 درصد از تمام ترافیک اینترنت اختصاص داده است. (منبع: Newtarget.com)
  • 95% کاربران گوشی های هوشمند برای اطلاعات محلی جستجو کرده اند (منبع: Adwords.blogspot.com )

    بنابراین، مطمئن شوید که بهینه سازی تلفن همراه جایگاه برجسته ای در استراتژی در میان جستجوگرها برای سال آینده به ماندن پیش از رقبای خود می یابد. اطمینان حاصل کنید که همه چیز را در سایت خود، از رنگ به فونت ها و از محتوا به طراحی آرم، بهینه شده است.

  • 4-تابع جستجوی صوتی یک باید

این روزها، افرادی که از جستجو صوتی استفاده می کند تنها به دلیل آن است که راحت تر و امن است، به ویژه زمانی که به کسی در حال رانندگی و یا چند وظیفه را باهم انجام می دهد. در حال تبدیل شدن به بخش عظیمی از استفاده از تلفن همراه به دور از درد تایپ کردن کلمات کلیدی برای اجرای یک پرس و جو در جستجو  است. تقریبا تمام دستگاه های تلفن همراه یک توابع جستجوی صوتی دارند. محبوبیت جستجوهای صوتی توسط مایکروسافت موجب شده است ،گوگل و اپل نسخه های خود را از دستیاران صوتی پاسخگو پیشرفته - کورتانا، Google Now و سیری کند.

. با این حال، مطمئن شوید که مطالب تان به راحتی از طریق جستجوهای صوتی جستجو بر اساس از کلمات کلیدی طولانی استفاده  می شود، که به احتمال زیاد بیش از کلمات کلیدی معمولی سخن گفته می شود مطالعه گوگل نشان می دهد که  جستجوی صوتی جهت درخواست بیشتر استفاده می شود. برای نوجوانان، انجام یک جستجوی صوتی در هنگام تماشای تلویزیون (59٪) و در حالی که با دوستان (57٪) بالاترین موارد استفاده را نشان می دهد، با توجه به marketingland.com. می باشد. در حالی که برای بزرگسالان، جستجوی صوتی در حالی که تماشای تلویزیون انجام داده اند (36٪) و پس از زمانی که با دوستان بوده اند (24٪) و در حالی که پخت و پز می کردند (23٪). می باشد.

 

  • 5-تجمع محتوا بزرگتر و بهتر خواهد شد

    با توجه به Digitalcurrent.com، گراف دانش، ویکی، محلی، نقشه ها، رسانه های اجتماعی، اخبار، تصاویر و فیلم ها 85٪ از نتایج جستجوی گوگل است. این آمار نشان می دهد که در حال حاضر مردم برای منابع که تمام اطلاعات مربوط به یک موضوع خاص و یا موضوع است در یک مکان فراهم است.

    یک وبلاگ در imediaconnection.com منتشر شده توضیح می دهد که تجمع محتوایی یک راه عملی پیدا کردن، تلفیقی، گردآوری، تحکیم، ارائه، به اشتراک گذاری، و نمایش محتوای اطراف مجموعه ای از پیش تعیین شده از معیارهایی از درخواست تجدید نظر به مخاطبان هدف است. اگر شما بیش از حد در حال برنامه ریزی برای انجام این کار هستید، مطمئن شوید که شما برای جمع آوری محتوای  مختلف، منابع با کیفیت بالا و نمایش آن در یک مکان برای کاربران این امکان را فراهم می کنید.

  • 6-شور و شوق از برنامه های تلفن همراه رشد خواهد کرد

با توجه به Tech Crunch، برنامه های تلفن همراه برای  52٪ از تمام زمان صرف شده در رسانه های دیجیتال آنلاین حساب می شود. گزارش دیگری موجود در اینترنت نشان می دهد که کاربران صرف  89٪ زمان خود همراه با استفاده از برنامه سپری می کنند . این دلیلی برای کسب و کار بیشتر و برنامه ریزی بیشتر استفاده از برنامه های تلفن همراه است.

همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفته، استفاده از تلفن همراه برای جستجو در وب یافته و برنامه کار را آسانتر می کند. فقط  در چند سال آینده همراه مطمئن شوید برنامه های تلفن همراه بر دسکتاپ و وب سایت تلفن همراه غلبه و فتح می کنند. مقاله ای در searchenginejournal.com آمده است که 85 درصد از مردم برنامه های بومی همراه را  به وب سایت ترجیح می دهند. علامت های تجاری که از دید نرم افزار تلفن همراه برجسته هستند در نتایج بالای جستجو گوگل وجود دارد. آیا به آنچه زمانی که Ebay در جستجو گوگل اتفاق می افتد نگاهی کرده اید

 

.

 

  • 7-SEO محلی برای تبدیل شدن حتی چیزهای مهم تر

با توجه به Entrepreneur.com، SEO محلی است به احتمال زیاد برای به دست آوردن زمین های جامد در روزهای آینده. به عنوان یک بازاریاب، شما باید به گوگل اجازه دهید که در آن شما با آن قرار دارید. باید آن را به صفحات محلی خود تان که شامل نام کسب و کار شما، آدرس و غیره با گوگل، یاهو و بینگ است ارائه دهید. برخی آمار به مزایای رتبه بندی در نتایج جستجوی محلی را بررسی کنید.

  • 50٪ از بازدید کنندگان تلفن همراه در یک روز به بازدید جستجوهای محلی منجر می شود.
  • بیش از 60٪ مصرف کنندگان اطلاعات محلی از تبلیغات استفاده کرده اند.
  • 50٪ جستجو های موبایل ها به امید پیدا کردن نتایج محلی انجام شده است.

لیست خودتان را در صفحات محلی می توانید در تعامل با مصرف کننده قرار دهید و همچنین رتبه بندی خود تان افزایش دهید. به عنوان مثال، به این مثال سه بیمارستان توجه کنید.

 

 

 

 

 

برای نتیجه گیری، شما باید حضور خود را در رسانه های اجتماعی گسترش دهید ، فیلمی از کسب و کار خود تان ایجاد کنید به طوری که صفحه 1 رتبه بندی در گوگل دریافت کنید

هر چند روند در حال تغییر را نگه دارید، ما انتظار داریم که این روند  SEO به احتمال زیاد به تسلط بر صحنه در سال 2016.باشد در حالی که برخی از آنها منقرض شده اند مانند دایناسور تبدیل شده اند. با این وجود، ما مطمئن هستیم که با استقبال این روند، شما قادر خواهید بود به رهبری بازار در سال جدید دست یابید.

نظر شما

>

یادگیری SEO

مقالات و دروس

عضویت در خبرنامه شرکت نرم افزاری وب مهراز

برای اطلاع از بسته ها ، تخفیف های استثنایی و تازه های ما به خبرنامه وب مهراز بپیوندید.

لطفا شماره همراه صحیح وارد کنید.
لطفا ایمیل صحیح وارد کنید.

مقالات مرتبط

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد