|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

طبق گزارشات، دنیای مارول سونی به دنبال برنامه ریزی نسخه خودش از دکتر استرنج است

امیررضا فروزان

مطمئناً مارول خشمگین است. اما دنیای به هم پیوسته بزرگ دیگری هم وجود دارد که در حال گسترش است: دنیای مرد عنکبوتی سونی. همه چیز با ونوم شروع شد.

تلاش سونی برای حفظ فرنچایزهای مارول خود پس از شکست مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 به نوعی موفق بود و علیرغم استقبال نه چندان خوب منتقدان، برداشت تام هاردی از سیمبیوت بیگانه آنقدر خوب بود که شروع یک فرنچایز کامل را تضمین کرد.

بعد از آن، سونی به طور کامل تلاش کرده است تا جهان فرانچایز های مارول خود را حتی بیشتر گسترش دهد. بعد از ونوم دو: اجازه دهید کارنیج بیاید، فرآیند بعدی این راه موربیوس است. پروژه به رهبری جرد لتو در اول آوریل اکران می‌شود و داستان دکتری را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند خود را از یک بیماری خونی رها کند تا خود را به یک خون آشام تبدیل کند.

به لطف موفقیت مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، سونی به راهی که در آن قدم برمیدارد امیدوار شده است. یکی از این پروژه ها قرار است یک فیلم مادام وب با بازی داکوتا جانسون باشد. این پروژه اخیرا شروع به معرفی اعضای جدید خود کرده است، اما پروژه جدید چیزی واقعا جالب را نشان می دهد: ممکن است چهره جدیدی از نوع دکتر استرنج در راه باشد.

 

مادام وب سونی شبیه به دکتر استرنج است 

 

 

گزارش Deadline درباره ابراز رضایت سونی از اعلام بازیگری Sydney Sweeney در سری آینده مادام وب در سونی شامل نکات عالی دیگری نیز می باشد: سونی با توجه به قدرت های فیزیکی و توانایی های روحی وب در فیلم مادام وب، اورا در همان مرتبه و مقام دکتر استرنج مارول نگه می دارد. 

افراد درون سونی می گویند به دلیل قدرت های حسی روانی او، او در اصل نسخه دکتر استرنج سونی است.

 

هر فرانچایز دارای یک دکتر استرنج است

 

توجه به این نکته مهم است که چگونگی جمله بندی گزارش نشان نمی دهد که این فیلم به معنای واقعی کلمه استیون استرنج واریانت خود را دارد، بلکه خود مادام وب دارای قدرت و شغلی مشابه دکتر استرنج است که در MCU دیده می شود. این بدان معناست که توانایی‌های او می‌تواند به احتمال زیاد قهرمان خود را به شکلی در سراسر مولتی ورس طی کند. با توجه به بیماری پزشکی او احتمالاً به شکل فیزیکی نخواهد بود.

در حالی که به نظر می‌رسد ددلاین نشان می‌دهد نسخه قدیمی‌تر و کلاسیک مخاطبان مادام وب در حال افزایش است، ممکن است بازیگر سابق، داکوتا جانسون خلاف این را نشان دهد. در نمایش انیمیشن مرد عنکبوتی نهایی، نسخه جوان‌تری از شخصیت به نام جولیا کارپنتر وجود دارد که اساساً نقش زن عنکبوتی را بازی می‌کند. این امکان وجود دارد که استودیو یک شخصیت اصلی جوان‌تر و جذاب بخواهد، اما هنوز برای گفتن این موضوع زود است.

شاید وقتی ماجراجویی آینده بندیکت کامبربچ در چند جهانی دیوانگی در MCU، که در تاریخ 6 مه در سینماها اکران می شود و شامل صحنه ای با اولین حضور داکوتا جانسون روی پرده در نقش مادام وب می شود، مخاطبان دچار انحنا شوند.

پروژه بعدی دنیای مرد عنکبوتی سونی موربیوس است که در 1 آوریل منتشر می شود.

منبع: thedirect

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد