|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

این برنامه ها بیشتر از باقی برنامه ها انرژی باتری شما را خالی می کند

امیررضا فروزان

جای تعجب نیست: رسانه های اجتماعی و برنامه های دوستیابی بیشترین استفاده از انرژی باتری را در موبایل شما دارند.

وقتی سطح انرژی باتری گوشی شما کم است، احتمالا فقط خودتان را مقصر خواهید دانست. اما خوب است که موارد دیگری یا بهتر است بگوییم، چیزی را هم مدنظر داشته باشید که آن را به آن پین کند. شرکت برنامه ذخیره سازی تلفن pCloud تصمیم گرفت با تجزیه و تحلیل مجوزهای برنامه کمک کند تا بفهمد کدامیک (از این برنامه ها) در تلفن شما کار می کنند، چه آن هایی که استفاده می کنید چه آن هایی که استفاده نمی کنید.

این روش شامل بررسی عملکردهایی بود که برنامه‌ها از آن استفاده می‌کنند (مانند مکان یا دوربین)، میزان باتری مورد نیاز آن‌ها، و اینکه آیا برنامه‌های مورد نظر دارای تنظیمات دارک مود هستند یا خیر. با توجه به این استانداردها، پنج تا از بزرگ‌ترین استفاده کنندگان باتری فیسبوک، فیت بیت، اسکایپ، اوبر و ورایزون هستند.

نه چندان تصادفی، اپلیکیشن‌هایی که بیشترین زمان را می مکند، بین بزرگترین تخلیه‌کننده‌های باتری نیز هستند. برنامه های رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، اسنپ چت، یوتیوب و واتس اپ در 20 برنامه برتر قرار دارند و همگی به 11 ویژگی اجازه می دهند در پس زمینه اجرا شوند. میتینگ آنلاین می تواند از نظر احساسی خسته کننده باشد و موبایل شما نیز همین احساس را دارد. Bumble، Grindr، و Tinder، پانزده درصد از بزرگترین برنامه های تخلیه باتری را تشکیل می دهند. هر کدام به حدود 11 ویژگی اجازه می دهند در حالی که روی موارد مخصوصی سواپ می کنید.

با رفتن به تنظیمات، انتخاب باتری و مشاهده میزان مصرف باتری توسط برنامه، می‌توانید ببینید کدام برنامه‌ها بیشترین مصرف باتری را در دستگاه شما دارند. فقط ممکن است متوجه شوید که عادت توییتر شما 59٪ از فعالیت تلفن شما را تشکیل می دهد. (من اینجا اسم نمی برم. باشه، من هستم.)

بدیهی است که تغییر رفتار شما یکی از راه‌های صرفه‌جویی در مصرف باتری است، اما اگر می‌خواهید در مسیری با کمترین مقاومت قدم بردارید، ما نکات ساده‌ای برای صرفه‌جویی در مصرف باتری برای کاربران آیفون و اندروید ارائه کرده‌ایم که آن ها را تنظیم و فراموش می‌کنند. 

 

منبع : pcmag

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد