|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

مشخصات گلکسی A13 قبل از راه اندازی آشکار می شود

امیررضا فروزان

سامسونگ با سری گلکسی A و گلکسی M انقلابی در گوشی های هوشمند خود ایجاد کرده است.

امسال ، این شرکت با افزودن اتصال 5G به برخی از گوشی های هوشمند میان رده خود ، قدمی فراتر گذاشته است. این برند قبلاً از تعداد زیادی گوشی هوشمند 5G رونمایی کرده بود و تا کنون ارزان ترین گوشی گلکسی A22 فایو جی است. با این حال ، جایگاه آن به زودی با گلکسی A13 فایو جی جایگزین خواهد شد.

همانطور که می بینید ، "3" نشان می دهد که خط تولید بعدی 2022 آماده شروع با این گوشی خاص است. این گوشی ابتدایی اولین گوشی خواهد بود که رونمایی می‌شود و با قضاوت بر اساس افشاگری‌ها و شایعات اخیر، این گوشی هوشمند سطح پایه با اتصال 5G تا قبل از پایان سال 2021 معرفی خواهد شد. امروز ، آنتونی اطلاعاتی در توییتر منتشر کرد تا چند مشخصات کلیدی را به اشتراک بگذارد. 

 

مشخصات سامسونگ گلکسی A13 فایو جی 

 

مشاور اطلاعاتی برخی از مشخصات گوشی مبتدی آینده را فاش کرده است. به گفته وی ، سامسونگ گلکسی A13 فایو جی دارای صفحه نمایش LCD 6.48 اینچی است. این تنها با رزولوشن +HD نیست ، بلکه با وضوح بالاتر Full HD+ ارائه می شود. با قضاوت بر اساس رندرهای CAD فاش شده ، دستگاه دارای یک نمایشگر بریدگی قطره ای است. این یک طراحی رایج در گوشی های هوشمند ارزان قیمت بوده است. برای دستگاه‌های میان‌رده و پریمیوم ، سامسونگ معمولاً رویکرد پانچ هوال را انتخاب می‌کند.

در حال حاضر هیچ خبری از دوربین جلوی این گوشی هوشمند نیست. با این حال، تنظیمات دوربین پشتی دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی است. این همان سنسوری است که در گوشی های ارزان قیمت جدیدتری مانند ردمی 10 یافت می شود. ظاهراً 50 مگاپیکسل همان 48 مگاپیکسل جدید است. اطلاعات فاش شده یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی را نشان می دهد ، و به نظر من حقیر ، این برای یک سنسور فوق عریض خوب بسیار کم است. بنابراین نتایج باید فقط متوسط ​​باشد. در نهایت یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی داریم.

 

سامسونگ A13 گلکسی

 

درون موبایل ، گلکسی A13 فایو جی دارای چیپست مدیاتک دایمنسیتی 700 فایوجی است. این پلتفرم دارای معماری 7 نانومتری است و دارای دو هسته ARM Cortex-A76 با سرعت حداکثر 2.2 گیگاهرتز و شش هسته ARM Cortex-A55 با سرعت حداکثر 2 گیگاهرتز است. این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. برای اهداف امنیتی ، دستگاه از یک اسکنر اثر انگشت در کناری استفاده می کنند. طبق شایعات ، این گوشی در سه نسخه با 4 گیگابایت ، 6 گیگابایت و 8 گیگابایت رم عرضه می شود. راستش من در مورد دومی شک دارم. اما اگر واقعاً این محصول در راه است ، پس ، سامسونگ سیگنال بزرگی می دهد مبنی بر اینکه تعداد بیشتری از گوشی های میان رده آن سال آینده 8 گیگابایت رم خواهند داشت. از نظر فضای ذخیره سازی ، این گوشی دارای 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. احتمالا کارت میکرو اس دی نیز داشت.

در مورد قیمت ، این گوشی ممکن است به عنوان ارزان‌ترین گوشی سامسونگ مجهز به 5G باشد. افشای جدید اطلاعات جدید ادعا می کند که قیمت آن حدود 249 دلار خواهد بود.

منبع : gizchina

کلمات کلیدی :

گلکسی سامسونگ
|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد