|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

با تغییر نام فیس بوک به متا ، با برندهای اُکولوس و پورتال خداحافظی کنید

امیررضا فروزان

هدست واقعیت مجازی اُکولوس کوئست به زودی به متا کوئست تغییر نام خواهد داد.

متا ، شرکتی که قبلا با نام فیسبوک شناخته می شد ، نام تجاری اُکولوس را نیز به تدریج حذف می کند.

به گفته اندرو باس ورث ، که اکنون مدیر ارشد فناوری متا است ، در عوض ، این شرکت قصد دارد از برند متا که به تازگی اعلام شده در محصولات هدست واقعیت مجازی خود استفاده کند. او در یک پست در فیسبوک نوشت :« از اوایل سال 2022 ، شما شاهد تغییر از اُکولوس کوئست از فیس بوک به متا کوئست و اُکولوس اپ به متا کوئست اپ به مرور زمان خواهید بود.

 

اکولوس

 

دیگر برند فیسبوک که به بازنشستگی می رسد ، پرتال است ، نام محصولات نمایشگر هوشمند این شرکت. باس ورث افزود :« در طی چند ماه آینده ، شما شاهد عرضه تدریجی برند در تمام محصولات و خدمات مرتبط خواهید بود ، از جمله پورتال فیس بوک به متا پرتال.

علاوه بر این ، آزمایشگاه واقعیت فیس بوک به سادگی به آزمایشگاه واقعیت تبدیل می شود. این تغییر نام زمانی اتفاق می‌افتد که مارک زاکربرگ ، مدیرعامل فیس‌بوک/متا، ساخت یک پلتفرم واقعیت مجازی جدید به نام متاورس را در اولویت قرار داده است، که تصور می‌کند آینده اینترنت و محاسبات خواهد بود.

زاکربرگ در جریان سخنرانی در رویداد فیس‌بوک کانکت در روز پنجشنبه گفت : در متاورس ، شما قادر خواهید بود تقریباً هر کاری را که تصور کنید انجام دهید ، با دوستان و خانواده دور هم جمع شوید ، کار کنید ، یاد بگیرید ، بازی کنید ، خرید کنید ، خلق کنید ، و همچنین تجربیات کاملاً جدیدی در مورد کامپیوتر یا تلفن های امروزی که واقعاً با طرز فکر ما مطابقت ندارند.

 

 

هدف این است که طی یک دهه آینده 1 میلیارد نفر را وارد دنیای فراجهانی کنیم. اما به پیشرفت‌های پیشگامانه در محاسبات و شبکه نیاز دارد. در همین حال ، این شرکت امیدوار است که تغییر نام باعث شود مردم به فکر متاورس (در مقابل افشاگران) بیفتند.

باس ورث در پست خود نوشت :« وقتی مردم محصولات ما را می‌خرند ، ما می‌خواهیم آنها به وضوح درک کنند که همه این دستگاه‌ها از متا می‌آیند و به چشم‌انداز متاورس ما می‌رسند. به همین دلیل است که ما در حال توسعه نام تجاری خود در خطوط فعلی سخت افزار خود در بازار و همچنین برای همه محصولات آینده هستیم تا ثبات بیشتری در مجموعه و شفافیت بیشتر برای مصرف کنندگان ایجاد کنیم.

او افزود : « در حالی که نام فیس بوک را بازنشسته می‌کنیم ، می‌توانم به شما اطمینان دهم که چشم‌انداز اصلی اُکولوس عمیقاً در چگونگی ادامه استفاده از متا برای VR امروزی باقی می‌ماند. »

منبع : pcmag

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد