|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

ویوو از Y20T همراه با اسنپ دراگون 662 و ویژگی پیشرفته مخصوص رَم رسما رونمایی کرد

امیررضا فروزان

ویوو بخاطر عرضه موبایل های درجه یک دوربین محور در سری X و همچنین دستگاه های جذاب سخت افزاری تحت مارک iQOO مشهور است.

با این حال ، وقتی صحبت از بخش میان رده ساخته شده از دستگاه های متوسط و قیمت مناسب می شود ، این شرکت چیزهای زیادی برای ارائه دارد. بخش میان رده شرکت معمولاً از سری V و سری Y تشکیل شده است. مورد دوم دارای دستگاه های ارزان تر با مجموعه ای از مشخصات متوسط است. امروز ، ویوو یک دستگاه جدید برای سری Y در هند با نام ویوو Y20T معرفی می کند. این دستگاه یک موبایل میان رده است که ویژگی نمادین توسعه یافته RAM 2.0 این شرکت را به ارمغان می آورد. این ویژگی با سری ممتاز X60 معرفی شد و از آن زمان در چند دستگاه ظاهر می شود.

 

مشخصات ویوو Y20T

 

ویوو Y20T دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی اچ دی پلاس هالو فول ویوو (HD+ Halo FullView) با نسبت تصویر بالا است. در درون دستگاه ، موبایل مجهز به پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 662 است و با 6 گیگابایت رم همراه است. علاوه بر این ، ویژگی RAM توسعه یافته 2.0 می تواند 1 گیگابایت RAM اضافی برای چند وظیفه ای بیشتر و بازی اضافه کند. این ویژگی 1 گیگابایت از حافظه داخلی شما را به کار می اندازد.

 

VIVO Y20T

 

این تلفن هوشمند دارای بریدگی قطره ای در بالای صفحه نمایش خود است. علاوه بر این ، یک اسکنر اثر انگشت روی صفحه تعبیه شده است که در دکمه پاور تعبیه شده است. با حرکت به عقب ، Y20T دارای یک دوربین سه گانه است. این دوربین دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است که توسط یک لنز عمق میدان 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی متصل می شود. در قسمت جلویی ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس تصویری وجود دارد. دوربین جلویی Aura Screen Light و حالت عمودی برای عکس های سلفی روشن و روشن ارائه می دهد.

 

Y20T مشخصات دوربین ویوو

 

از نظر قابلیت اتصال ، تلفن مجهز به 4G با VoLTE ، وای فای دو بانده ، بلوتوث 5.0 ، جی پی اس (GPS) و درگاه میکرو USB برای شارژ و انتقال داده است. Y20T از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی استفاده می کند. این شرکت ادعا کرده است که ویوو Y20T ، با استفاده از هوش مصنوعی ، می تواند به مدت 20 ساعت در جریان فیلم های HD و 8 ساعت بازیهای پرمصرف با شارژ کامل دوام بیاورد. این موبایل همچنین از شارژ معکوس پشتیبانی می کند ، بنابراین در مواقع ضروری لوازم جانبی را به سرعت شارژ می کنید.

در قسمت جلوی نرم افزار ، ویوو Y20T اندروید 11 را مستقیماً از جعبه با Funtouch OS 11.1 در بالا اجرا می کند. این شرکت مجموعه کاملی از ویژگی های بازی را برای افزایش تجربه دارد. یعنی ، این دستگاه دارای Multi Turbo 5.0 ، حالت بازی فوق العاده ، حالت Esports ، 4B Game Vibration ، Game Picture-in-Picture و سایر ویژگی ها است.

 

 

منبع : gizchina

 

کلمات کلیدی :

ویوو
|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد