|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

فیس بوک : در حقیقت اینستاگرام برای نوجوانان خوب است

امیررضا فروزان

گزارش وال استریت ژورنال در تحقیقات فیس بوک واکنش دیگری از سوی این شرکت را به دنبال داشت.

فیس بوک پاسخ دیگری به وال استریت ژورنال منتشر کرده است و این بار ادعای مجله را که اسناد داخلی نشان می دهد " می داند اینستاگرام برای دختران نوجوان سمی است " رد می کند.

پراتیتی رایچوهوری ، معاون رئیس فیس بوک و سرپرست تحقیقات ، می گوید : " این که این تحقیق نشان می دهد اینستاگرام برای دختران نوجوان سمی است ، دقیق نیست. تحقیقات در واقع نشان داد که بسیاری از نوجوانان که از آنها شنیده ایم احساس می کنند که استفاده از اینستاگرام به آنها کمک می کند وقتی با انواع لحظات سخت و مشکلاتی که نوجوانان همیشه با آن روبرو بوده اند دست و پنجه نرم می کنند ."

رایچوهوری در ادامه به تعدادی از ادعاهای مجله پاسخ داد. در بیشتر موارد ، وی زمینه های بیشتری را در مورد برخی از تحقیقات ذکر شده در گزارش مربوطه ارائه کرد ، اما او نیز یک اسلاید را که در گزارش مجله به آن اشاره شده بود اما منتشر نشده بود ، به اشتراک گذاشت. پیام کلی واضح بود : فیس بوک با این ویژگی تحقیقات خود مخالفت می کند.

 

نظرسنجی درباره تاثیر اینستاگرام بین دختران و پسران نوجوان

 

رایچوهوری می گوید : " تحقیقات داخلی ما بخشی از تلاش ما برای به حداقل رساندن بدی در سیستم عامل ما و حداکثر کردن موارد خوب است. ما روی این تحقیق سرمایه گذاری می کنیم تا بتوانیم به طور فعال جایی را که می توانیم بهبود بخشیم مشخص کنیم ، به همین دلیل است که بدترین نتایج ممکن در اسلایدهای داخلی مشخص می شود. به همین دلیل مهمترین چیز در مورد این تحقیق کاری است که ما با آن انجام داده ایم. "

وی سپس به تغییرات متعددی که فیس بوک در اینستاگرام ایجاد کرده است اشاره کرد ، از جمله به روزرسانی سیاست ها برای کاهش میزان مواجهه کاربران با تصاویر خودزنی ، منابع اختصاص داده شده به مسائل مربوط به تصویر بدن و ویژگی های ضد زورگویی مانند محدود کردن ، از جمله موارد دیگر، در پاسخ به تحقیقات ذکر شده در پست وبلاگ وی و گزارش وال استریت ژورنال می باشد.

وال استریت ژورنال قبلاً گفته بود که گزارش آن بر اساس اسناد داخلی است که حداقل برخی از آنها توسط افشاگران و همچنین "مصاحبه با ده ها کارمند فعلی و سابق" با دولت آمریکا به اشتراک گذاشته شده است. از آن زمان فیس بوک ادعا کرده است که مجله یافته های تحقیقات خود را نادرست ارائه کرده است ، درست مانند رایچوهوری در پست وبلاگ.

اما این رفت و برگشت به مدت طولانی به مقالات روزنامه ها و پست های وبلاگ شرکت ها محدود نمی شود. رایچوهوری می گوید که آنتیگونه دیویس ، رئیس جهانی ایمنی فیس بوک ، این موضوعات را قبل از کمیته فرعی تجارت سنا در 30 سپتامبر مورد بحث قرار خواهد داد.

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد