|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

هر آنچه را که برای یادگیری زبان اشاره آمریکایی به صورت آنلاین نیاز دارید را با 30 دلار تهیه کنید

امیررضا فروزان

این بسته ASL شامل بیش از 100 ساعت آموزش معتبر و مرجع است.

امسال به دنبال بهبود خود هستید ؟ یک مهارت وجود دارد که می تواند چشم انداز شغلی شما را افزایش داده و (بهره گیری) مغز شما را در این فرآیند افزایش دهد : زبان اشاره آمریکایی (ASL).

ممکن است عجیب به نظر برسد که تصور کنیم ارتباطی که برای کمک به ناشنوایان و کم شنوایان ایجاد شده است ، می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد ، حتی برای کسانی که شنوا هستند ، اما هر زبانی می تواند درهای جدیدی را بدون توجه به شغل باز کند. مطالعات نشان داده است افرادی که ASL می دانند استدلال فضایی و سایر مزایای شناختی بهتری را نشان می دهند.

ممکن است فکر کنید که یادگیری زبان اشاره دشوار است ، اما انتخاب آموزش مناسب می تواند به طرز شگفت آوری آسان باشد. این دقیقاً همان چیزی است که در بسته کامل عضویت مادام العمر زبان اشاره آمریکا 2022 دریافت خواهید کرد ، یک برنامه کامل آموزش آنلاین که شامل آزمونها ، ارائه های ویدئویی و بسیاری از منابع مرجع کتاب الکترونیکی است.

این مجموعه ای از ویدیوهای نحوه انجام یوت یوب نیست. برنامه درسی دارای توسعه مداوم حرفه ای است ، بنابراین بر سرعت بخشیدن به زبان آموزان جدید و برقراری ارتباط در اسرع وقت متمرکز است. برای هر سطح تکمیل شده گواهینامه بگیرید و می توانید از آزمونها برای تقویت فیلم های آموزشی استفاده کنید و مهارت های خود را در طول راه تقویت کنید.

از آنجا که ASL (مانند انگلیسی) یک زبان تا حدودی روان است ، چندین روش برای برقراری ارتباط با برخی از عبارات رایج را خواهید آموخت. نه تنها از طریق این پلتفرم به ASL مسلط خواهید شد ، بلکه می توانید دوره هایی را که سیگنال های دست غواصی و نسخه ASL اصلاح شده برای نوزادان و کودکان نوپا را پوشش می دهد ، بگذرانید. در مجموع ، این بسته شامل بیش از 100 ساعت آموزش آنلاین و همچنین نسخه دیجیتالی کتاب زبان اشاره آمریکایی است.

خوانندگان پی سی مگ (PCMag) می توانند یادگیری را از امروز ، بسته کامل عضویت مادام العمر زبان اشاره آمریکایی 2022 ، با قیمت 29.99 دلار ، همراه با 87٪ تخفیف از 242 دلار MSRP ، شروع کنند.

 

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد