|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

آپدیت جدید تلگرام : تم های رنگی برای چت ها ، ضبط چت های ویدئویی و موارد دیگر

امیررضا فروزان

نسخه جدیدی از پیام رسان تلگرام برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است. توسعه دهندگان برنامه قابلیت تنظیم تم های رنگی برای چت های خصوصی شخصی ، پشتیبانی از ایموجی های تعاملی ، امکان مشاهده لیست اعضای گروهی که پیام شما را می خوانند ، و همچنین عملکرد ضبط ویدئو در پخش و چت های ویدئویی را اضافه کردند.

تلگرام درباره این آپدیت جدید توضیح می دهد : 

 

به روزرسانی امروز به شما امکان می دهد موضوعات مختلفی را برای گپ های فردی تنظیم کنید ، احساسات خود را با عزیزان خود با استفاده از ایموجی های تعاملی با جلوه های تمام صفحه به اشتراک بگذارید ، ارسال های پیام را به صورت گروهی ببینید و ویدئو و صدا را از پخش زنده ضبط کنید.

 

کاربران تلگرام اکنون می توانند یکی از هشت تم رنگی موجود را در چت های خصوصی خود تنظیم کنند. هر یک از موضوعات توسط طراحان تلگرام توسعه داده شده است و گرادیان های رنگی را برای بلوک های پیام و پس زمینه متحرک مختلف با الگوها اضافه کرده اند. موضوع به طور خودکار برای هر دو شرکت کننده گپ نصب می شود و در همه دستگاه ها ظاهر می شود. همچنین توجه داشته باشید که هر موضوع دارای نسخه حالت روز و حالت شب است که تغییر بین آنها مطابق با تنظیمات کاربر است. در آینده ، توسعه دهندگان قول می دهند موضوعات بیشتری را برای گپ خصوصی اضافه کنند.

 

به روز رسانی تلگرام : تم های رنگی برای چت ها ، ضبط چت های ویدئویی و موارد دیگر

 

ویژگی های جدید تلگرام در وِیژگی جدیدش

 

تلگرام مدت ها پیش از ایموجی ها پشتیبانی می کرد ، اما توسعه دهندگان متوجه شدند که ممکن است (این ویژگی) برای بیان احساسات کافی نباشند. بنابراین ، برنامه دارای ایموجی تعاملی است که با جلوه های اضافی در کل صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شود. گیرنده بلافاصله در لحظه ای که فرستنده روی آن کلیک می کند چنین پیامی را مشاهده می کند. تم های منتخب و ایموجی های تعاملی در حال حاضر فقط در چت های خصوصی موجود است.

چت های گروهی نیز بهبود یافته است. کاربران اکنون قادر خواهند بود ببینند کدام اعضای گروه های کوچک پیامهایی را که ارسال می کنند خوانده اند. قبلاً ، وقتی شخصی پیامی را می خواند ، اعلان مربوطه ظاهر می شود ، اما مشخص نبود که دقیقاً چه کسی پیام را مشاهده کرده است. توجه داشته باشید که اطلاعات کاربرانی که پیام خوانده اند در فضای ذخیره سازی تلگرام نخواهد بود. و کاربران حداکثر تا هفت روز قادر به مشاهده آن خواهند بود.

 

ویژگی های ججدید تلگرام در چت

 

تلگرام دارای تعداد زیادی کاربر است که هر کدام می توانند برای مشترکین خود پخش کنند. اکنون مدیران انجمن می توانند پخش زنده را ضبط کنند. این می تواند برای کاربرانی مفید باشد که بنا به دلایلی مجبور به پخش مستقیم نیستند. پشتیبانی از ضبط ویدئو در قالب های افقی و عمودی ؛ و خود فایل پس از پایان ضبط به طور خودکار در بخش "موارد دلخواه" قرار می گیرد.

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد